eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Przebudowa Krytej Pływalni i kompleksowa modernizacja pomieszczeń".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Przebudowa Krytej Pływalni i kompleksowa modernizacja pomieszczeń”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (15) 815-41-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Przebudowa Krytej Pływalni i kompleksowa modernizacja pomieszczeń”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2a57c4e-ade9-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026776/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa Krytej Pływalni i kompleksowa modernizacja pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.3.2023.MZI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz realizacja inwestycji
pn.: „Przebudowa Krytej Pływalni i kompleksowa modernizacja pomieszczeń”.
Zakres zadania podzielony został na:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej dla wyżej wymienionego zadania.
b) Wykonanie robót budowlanych dla wyżej wymienionego zadania.

Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
W ramach przedmiotu zamówienia należy: zaprojektować i wykonać w szczególności następujące roboty:
W zakresie zagospodarowania terenu inwestycji:
W zakres zmian zagospodarowania terenu wchodzą:
-wymiana istniejącego ogrodzenia panelowego na ogrodzenie siatkowe na słupkach stalowych, oraz wymiana bram wjazdowych - strona wschodnia i północna;
-rozbudowa istniejącego budynku Krytej Pływalni o dwukondygnacyjną strefę wejściową;
-korekta układu drogi pożarowej – związana z kolizją z projektowaną rozbudową.
W ramach projektu powinien zostać skorygowany układ komunikacji wewnętrznej na terenie objętym opracowaniem. Droga pożarowa powinna zostać dostosowana do nowego układu obiektów kubaturowych na działce. W przypadku likwidacji istniejących miejsc postojowych należy „odtworzyć” miejsca na terenie inwestycji ( istniejące miejsca postojowe na parkingu zlokalizowanym od strony wschodniej i południowej obecnie w pełni zaspokajają potrzeby obiektu).
W zakresie przebudowy i modernizacji istniejącego budynku Krytej Pływalni:
Przebudowa i modernizacja Krytej Pływalni obejmuje:
Roboty ogólnobudowlane:
-zmiana układu funkcjonalnego strefy wejściowej - kas i strefy suszenia, łącznie z rozbudową istniejącego obiektu; -modernizacja i zmiana układu szatni i sanitariatów, szatni dla niepełnosprawnych na parterze oraz szatni basenowych na I piętrze wprowadzenie wydzielonych przebieralni), w tym dostosowanie strefy szatniowej dla potrzeb osób niepełnosprawnych; -zmiana układu pomieszczeń socjalnych i biurowych pracowników; -wymiana wanny SPA; -wymiana okładzin ceramicznych w nieckach wraz z uszczelnieniem oraz platform startowych; -wymiana okładzin ceramicznych w rynnie przelewowej wraz z reprofilacją wnętrza rynny dla wyciszenia spływu wody; -wymiana okładzin ceramicznych oraz uszczelnienia dla zbiorników przelewowych basenu rekreacyjnego oraz pływackiego; -wymiana posadzki holu głównego na parterze i na piętrze, oraz głównej klatki schodowej; -wymiana zbiornika przelewowego tworzywowego dla wanny SPA; -wymiana sufitów podwieszanych, oświetlenia i instalacji elektrycznej; -wymiana stolarki drzwiowej w całym budynku; -wymiana rury zjazdowej zjeżdżalni z hamowniami; -przebudowa saunarium z wprowadzeniem sauny suchej, parowej, infrared, groty solnej oraz „zimnego” basenu; -modernizacja elewacji istniejącego budynku Krytej Pływalni (renowacja tynku oraz kolorystyki przy zachowaniu obecnych materiałów okładzinowych); -uszczelnienie pokrycia dachu w miejscach montażu podkonstrukcji paneli solarnych oraz wymiana paneli i przewodów obiegowych; -oczyszczenie, impregnacja i zabezpieczenie wiązarów dachowych z drewna klejonego oraz założenie sufitu akustycznego w hali basenowej; -montaż suwnicy lub dźwigu do rozładunku chemii basenowej; -wymiana balustrad na klatkach schodowych oraz w pomieszczeniu basenu sportowego; -dostosowanie istniejącego budynku dla osób niepełnosprawnych, w tym montaż podnośników basenowych; -przebudowa pomieszczenia serwerowni;
-odświeżenie pom. podbasenia oraz wymiana posadzki w wymiennikowni.
Roboty technologiczne i instalacyjne:
-wymiana dwóch ozonatorów wraz z instalacją towarzyszącą dla systemu ozonowania wody basenowej wraz z pompami, wymianie nie ulegają destruktory ozonu –stała kontrola stężenia ozonu
w wodzie basenowej;
-wymiana systemu wentylacji dla hali basenu rekreacyjnego z brodzikiem oraz hali basenu pływackiego i ciągów komunikacyjnych –sterowanie zdalne (wymiana wszystkich central wentylacyjnych, kanałów wentylacyjnych, dostosowanie wentylacji do obecnych norm);
-wymiana pomp obiegowych dla basenu pływackiego wraz z zaworami towarzyszącymi;
-wymiana pomp obiegowych oraz pomp atrakcji dla basenu rekreacyjnego wraz z brodzikiem wraz z zaworami towarzyszącymi i automatyką sterującą;
-wymiana pomp obiegowych bez pomp atrakcji dla obiegu wanny SPA;
-wymiana odpowietrzników dla filtrów basenu rekreacyjnego oraz basenu pływackiego;
-wymiana 5 klap dla ręcznej obsługi filtrów basenu rekreacyjnego oraz basenu pływackiego;
-wymiana złoża w filtrach basenu rekreacyjnego, pływackiego oraz wanny SPA;
-wymiana wanny SPA wraz z instalacją obiegową;
-wymiana oświetlenia i instalacji elektrycznej w całym budynku;
-modernizacja systemu dystrybucji wody, wymiana wszystkich zaworów i połączeń rurowych na całej nitce obiegowej niecki sportowej i rekreacyjnej;
-wymiana systemu sterowania ruchem zjeżdżalni wraz z automatyką;
-wymiana instalacji sanitarnych i elektrycznych w całym obiekcie;
-modernizacja systemów kasowych (system Kart Dostępu do poszczególnych stref obiektu; oprogramowanie typu E-basen, bramki kołowroty, otwieranie szafek i pobyt klienta na pływalni rozliczany w systemie E-basen);
-wymiana systemu zegarowego-tablica świetlna plus tablice pomocnicze;
-wymiana systemu monitoringu;
-gruntowny serwis i modernizacja dźwigów osobowych;
-zmiana sposobu ogrzewania pomieszczeń dozowania chemii;
-przebudowa stacji transformatorowej - nowy transformator dla całości obiektu - własna stacja transformatorowa dla obiektu (tzw. abonencka);
-wymiana wymienników ciepła wraz z całym osprzętem i orurowaniem w węźle cieplnym;
-wymiana instalacji cieplnej wewnątrz wymiennikowni wraz z całością oprzyrządowania, modernizacja systemu ogrzewania obiektu;
-budowa instalacji fotowoltaicznej;
-modernizacja systemu sieci komputerowej;
-instalacja nagłośnienia;
-wymiana wentylatorów dachowych wyciągowych;
-wymiana oświetlenia zewnętrznego obiektu pływalni;
-wymiana instalacji oświetlenia podwodnego basenu rekreacyjnego.

Zamawiający uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (zgodnie z art.100 ust. 1 ustawy Pzp). Dostosowanie istniejącego budynku dla osób niepełnosprawnych, w tym montaż podnośników basenowych. Modernizacja i zmiana układu szatni i sanitariatów, szatni dla niepełnosprawnych na parterze oraz szatni basenowych na I piętrze wprowadzenie wydzielonych przebieralni), w tym dostosowanie strefy szatniowej dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.

Gwarancja na całość zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ.
Warunki gwarancji określone zostały w § 13 projektu umowy o wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” stanowiącej zał. nr 8 do SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ oraz Program Funkcjonalno –Użytkowy (PFU) stanowiący zał. nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 upzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta. Jej wartość wynosi - 20 277 700, 07 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia kwotę brutto: 16 800 000, 00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20277700,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20277700,07 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.