eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › "Przebudowa sieci dróg, mostu, chodników i parkingu na terenie Gminy Opole Lubelskie"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa sieci dróg, mostu, chodników i parkingu na terenie Gminy Opole Lubelskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOLE LUBELSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0818277201

1.5.8.) Numer faksu: 0818277200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolelubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.opolelubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa sieci dróg, mostu, chodników i parkingu na terenie Gminy Opole Lubelskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab2da196-7abf-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010583/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa sieci dróg, chodników i parkingu na terenie gminy Opole Lubelskie - Polski Ład II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492347

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) CZEŚĆ I: „Przebudowa dróg gminnych w m. Franciszków Stary, Góry Kluczkowickie, Skoków, Kluczkowice oraz w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej i Cmentarnej”. W ramach części I przewidziano wykonanie następujących zadań:
a) „Przebudowa drogi gminnej w m. Franciszków Stary”.
b) „Przebudowa drogi gminnej w m. Góry Kluczkowickie ”.
c) „Przebudowa drogi gminnej w m. Skoków”.
d) „Przebudowa drogi wewnętrznej boczna ul. Przemysłowej”.
e) „Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kluczkowice”.
f) „Przebudowa drogi wewnętrznej boczna ul. Cmentarnej”.
4. Zakres zamówienia w zakresie części I obejmuje przebudowę dróg gminnych w m. Franciszków Stary, Góry Kluczkowickie, Kluczkowice, Skoków oraz w Opolu Lubelskim (boczna ul. Przemysłowej oraz boczna ul. Cmentarnej). Przebudowa dróg gminnych będzie polegała na wykonaniu nawierzchni bitumicznej wraz z poboczami z kruszywa. Szczegółowy zakres zamówienia dotyczącego części I opisano w niniejszej SWZ, wzorze umowy oraz załączonej do SWZ dokumentacji projektowej. (Załącznik nr 8 a- 8 f do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 3050000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) CZĘŚĆ II: Przebudowa dróg wewnętrznych , chodników i parkingu na terenie gminy Opole Lubelskie”. W ramach części II przewidziano wykonanie następujących zadań:
a) „Przebudowa drogi gminnej w m. Wrzelowiec ul. Głęboka”.
b) „Budowa chodnika w m. Zosin”;
c) „Przebudowa chodnika w miejscowości Wandalin”;
d) „Budowa miejsc postojowych wzdłuż drogi gminnej nr 108184 L Opole Lubelskie ul. Kraszewskiego – etap II”.
e) „Przebudowa chodnika przy drodze nr 113477L (ul. Kościuszki, Fabryczna)”.
5. Zakres zamówienia dla części II obejmuje budowę chodnika w m. Zosin, przebudowę chodnika w m. Wandalin, budowę miejsc postojowych wzdłuż ul. Kraszewskiego w Opolu Lubelskim oraz przebudowę chodnika przy drodze nr 113477L (ul. Kościuszki, Fabryczna) . Podczas realizacji przebudowy chodnika przy drodze nr 113477L Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia badań archeologicznych w zakresie robót ziemnych, wykonanie niniejszych czynności badawczych należy powierzyć uprawnionemu specjaliście archeologowi. Na prowadzenie badań archeologicznych należy uzyskać odrębne zezwolenie LWKZ (Decyzja LWKZ znak: IN.5142.542.2.2022. Zakres zamówienia obejmuje również przebudowę drogi gminnej w m. Wrzelowiec ul. Głęboka polegającą na wzmocnieniu nawierzchni gruntowej poprzez ułożenie nawierzchni z kruszywa łamanego. Szczegółowy zakres zamówienia dotyczącego części II opisano w niniejszej SWZ, wzorze umowy oraz załączonej do SWZ dokumentacji projektowej. (Załącznik nr 9 a – 9 e do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1480000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) CZĘŚĆ III: Budowa mostu nad rz. Leonką w ciągu drogi gminnej 108208 L ul. Pomorska
6. Zakres zamówienia w zakresie części III obejmuje budowę mostu nad rzeką Leonką w ciągu drogi gminnej nr 108208L ul. Pomorska w Opolu Lubelskim. Szczegółowy zakres zamówienia dotyczącego części II opisano w niniejszej SWZ, wzorze umowy oraz załączonej do SWZ dokumentacji projektowej. (Załącznik nr 10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1870000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2323631,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3076248,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2323631,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPTHU ROLBUD i Kopalnia Piasku Roman Madejek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430228285

7.3.4) Miejscowość: Godów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-350

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2323631,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2177100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3869446,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2177100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "EKO-DROGPOL" Spółka Jawna A. Markowski, M. Markowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430061276

7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów 64

7.3.4) Miejscowość: Urzędów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-250

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne, podbudowy, część robót brukarskich (40%)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2177100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1777877,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2754126,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1777877,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DURA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432687034

7.3.3) Ulica: ul. Bursaki 16

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1777877,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.