eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³owno"Dostawa gazu propan do celów grzewczych"



Og³oszenie z dnia 2021-08-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa gazu propan do celów grzewczych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA G£OWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057767

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427191291

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-glowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.gmina-glowno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa gazu propan do celów grzewczych”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7c0f3652-0712-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00162256

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003076/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa gazu propan do celów grzewczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://www.bip.gmina-glowno.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
sekretariat@gmina-glowno.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa
siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-glowno.pl2. Zamawiaj±cy wyznacza do kontaktowania siê z
Wykonawcami pracownika Urzêdu Gminy G³owno: Pana Macieja Olejniczaka - Zastêpcê Wójta Gminy
G³owno, e-mail: olejniczak.maciej@gmina-glowno.pl3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca
posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku
oraz do formularza do komunikacji.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).5.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy MiniPortalu oraz
ePUAP).6. Za datê przekazania oferty, wraz z za³±cznikami przyjmuje siê datê ich przekazania na
ePUAP.7. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania drog± elektroniczn±.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina G³owno, ul. Kiliñskiego 2, 95-015
G³owno, tel. 42 719 12 91;
2. z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail:
inspektor@odo.info.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 t. j.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GWI.271.1.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu propan do celów grzewczych, w ilo¶ciach wynikaj±cych z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego w okresie 280 dni od daty zawarcia umowy transportem i na koszt Wykonawcy. Dostawa gazu odbywaæ siê bêdzie do nastêpuj±cych jednostek podleg³ych Gminie G³owno:
a) Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w M±kolicach, M±kolice 96, 95-015 G³owno – wyposa¿ony jest w 2 zbiorniki podziemne o pojemno¶ci 4850 l ka¿dy. Zbiorniki stanowi± w³asno¶æ Zamawiaj±cego. ¦rednie zu¿ycie gazu w ci±gu roku wynosi 33 000 l.
b) Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Lubiankowie, Lubianków 45, 95-015 G³owno – wyposa¿ony w 1 zbiornik nadziemny o pojemno¶ci 2850 l i 1 zbiornik podziemny o pojemno¶ci 4850 l. Zbiorniki stanowi± w³asno¶æ Zamawiaj±cego. ¦rednie zu¿ycie gazu w ci±gu roku wynosi 17 000 l.
c) Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Popowie G³owieñskim, Popów G³owieñski 25, 95-015 G³owno – wyposa¿ony jest w 1 zbiornik podziemny o pojemno¶ci 4850 l. Zbiornik stanowi w³asno¶æ Zamawiaj±cego. ¦rednie zu¿ycie gazu w ci±gu roku wynosi 19 000 l.
d) O¶rodek Upowszechniania Kultury w Bronis³awowie, Bronis³awów 10, 95-015 G³owno – wyposa¿ony jest w 1 zbiornik podziemny o poj. 4850 l. Zbiornik stanowi w³asno¶æ Zamawiaj±cego. ¦rednie zu¿ycie gazu w ci±gu roku wynosi 6 000 l.
2. Szacunkowe zu¿ycie gazu przez wszystkie wy¿ej wymienione jednostki w okresie obowi±zywania umowy wyniesie ok. 75 000 l. Ilo¶æ ta mo¿e ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem na gaz.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09122110-4 - Propan skroplony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta bêdzie odpowiadaæ wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie PZP, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane ni¿ej kryteria.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy gazu:

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z sum± ubezpieczenia na kwotê minimum 100 000,00 z³otych (suma gwarancyjna). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy jeden z nich samodzielnie, niektórzy z nich w czê¶ci b±d¼ ³±cznie wyka¿± siê posiadaniem polisy na kwotê minimum 100 000,00 z³otych.
• Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia tj. posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ (s³ownie z³: sto tysiêcy z³, 00/100).
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:
• Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia - dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia, o warto¶ci co najmniej 50 000 z³ brutto ka¿da, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów (referencje), czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. W przypadku gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów potwierdzaj±cych, czy dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie. W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzaj±ce czy dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego dostawy by³y wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane bêdzie ich ³±czne do¶wiadczenie.
• Wykonawca wyka¿e, ¿e dostarczany gaz posiada parametry techniczne zgodnie z norm± PN-C-96008:1998 oraz spe³nia wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2016 r. poz. 540).
• Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zadania minimum jedn± cystern± do przewozu gazu o pojemno¶ci minimalnej 4000 l. W celu potwierdzenia spe³niania warunku nale¿y przed³o¿yæ po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopiê dowodu rejestracyjnego pojazdu. Je¿eli Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów nale¿y do powy¿szego wykazu do³±czyæ dokumenty dotycz±ce:
 zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
 sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia,
 charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem,
 zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej (za³±cznik nr 5 do SWZ).
b) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 i 2, art. 108 ust. 1
pkt 4 ustawy Pzp odno¶nie do orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka
karnego, art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a), art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) ustawy Pzp odno¶nie skazania za
wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu oraz art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp odno¶nie do
skazania za przestêpstwo lub wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu, sporz±dzonej nie
wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie
zalega z op³acaniem podatków i op³at w zakresie okre¶lonym w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z
op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów
potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³
p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce
porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e
Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, a w
przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z
za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych,
¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych
sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce
porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od
Og³oszenie nr 2021/BZP 00147437/01 z dnia 2021-08-12
2021-08-12 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego,
b) informacja z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±ca wysoko¶æ
posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê okre¶lon± przez
Zamawiaj±cego, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
c) wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w
którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy dostawy zosta³y
wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z
przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty (za³±cznik nr 3 do SWZ),
d) dokument potwierdzaj±cy, ¿e dostarczany gaz posiada parametry techniczne zgodnie z norm± PNC-
96008:1998 oraz spe³nia wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Energii z
dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2016
r. poz. 540),
e) wykaz wyposa¿enia technicznego wraz z po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopi±
dowodu rejestracyjnego pojazdu (za³±cznik nr 4 do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz ofertowy (wype³niony, podpisany elektronicznie i przes³any w formie elektronicznej)
– do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ (przy czym wykonawca
mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane
dla oferty w SWZ i za³±cznikach),
2) formularz cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 1a do SWZ,
3) pe³nomocnictwo, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê/y
upowa¿nione do reprezentacji wskazane we w³a¶ciwym rejestrze lub notariusza, z którego
wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±
(je¿eli dotyczy),
4) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ
przedmiotowe pe³nomocnictwo, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania
Wykonawcy,
5) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru
stanowi±cego za³±cznik nr 2b do SWZ,
6) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone z wykorzystaniem
wzoru stanowi±cego z³±cznik nr 2a do SWZ,
7) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika jakie
sk³adowe zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy z wykorzystaniem wzoru
stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców:
1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowi±ce za³±cznik nr 2b do SWZ, sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 2a do
SWZ, sk³ada ten Wykonawca, który potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w
zakresie, w jakim on sam wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) dokumenty, o których mowa w rozdziale IX pkt 2 ppkt 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
4) wykazy i dokument, o których mowa w rozdziale IX pkt 2 ppkt 2 sk³ada Wykonawca, który
potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim on sam wykazuje
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, brak
podstaw do wykluczenia z postêpowania powinien wykazaæ ka¿dy z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê, aby pe³nomocnikiem by³ jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo nale¿y
za³±czyæ do oferty:
a) w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy,
lub
b) w przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i
opatrzone w³asnorêcznym podpisem - jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postacie elektronicznej.
4. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, którzy polegaj± na
zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci
s± wymagane, zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, stanowi±ce za³±cznik nr 6 do
SWZ, z którego wynika, jakie sk³adowe zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5:
a) w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy,
lub
b) w przypadku, gdy o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i
opatrzone w³asnorêcznym podpisem - jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postacie elektronicznej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 7 do niniejszej SWZ.
2. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ dokonania w uzasadnionych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ zawartej umowy. Zmiany postanowieñ zawartej umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego lub konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegó³owo opisanych w § 9 projektu umowy.
5. Zmiana okre¶lenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowieñ SWZ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia którego zawarto niniejsz± umowê mo¿liwa jest jedynie w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwi±zañ zamiennych, tj. takich, które nie powoduj± rozszerzenia okre¶lenia
przedmiotu zamówienia, prowadz± do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materia³ów równowa¿nych.
6. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a wynagrodzenie brutto pozosta³e do zap³aty do koñca obowi±zywania umowy, mo¿e ulec zmianie o zwiêkszon± lub zmniejszon± warto¶æ podatku od towarów i us³ug VAT.
7. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy:
a) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyæ czê¶æ zamówienia Podwykonawcy w trakcie wykonywania dostaw – poprzez wskazanie tej czê¶ci zamówienia,
b) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskaza³ na etapie sk³adania oferty – poprzez zmianê danych Podwykonawcy.
8. W przypadku konieczno¶ci zmiany wskazanych przez Wykonawcê w ofercie osób uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany w tym zakresie, pod warunkiem zachowania warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia okre¶lonych w SWZ oraz zawiadomienia Zamawiaj±cego o powy¿szej zmianie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana w tym zakresie wymaga zawarcia aneksu do umowy, je¿eli dotyczy
osób wymienionych w tre¶ci umowy.
9. Strony ustalaj±, ¿e Wykonawca nie mo¿e bez zgody Zamawiaj±cego dokonaæ cesji wierzytelno¶ci na rzecz osoby trzeciej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-13 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
2. W zwi±zku z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia bêd± ¶wiadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320):
1) Dostawy gazu.
3. Ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego nie krótszym ni¿ 3 dni robocze, Wykonawca/Podwykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ do wgl±du kopie zanonimizowanych umów o pracê zawartych przez Wykonawcê/Podwykonawcê z Pracownikami ¶wiadcz±cymi dostawy. Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. w szczególno¶ci bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy/zakres wykonywanej pracy i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania.
4. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê/Podwykonawcê kopii zanonimizowanych umów zawartych przez Wykonawcê z Pracownikami ¶wiadcz±cymi dostawy w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego zgodnie z pkt 2 bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia Pracowników ¶wiadcz±cych dostawy na podstawie umowy o pracê.
5. Za niedope³nienie wymogu zatrudniania Pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca/Podwykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne w wysoko¶ci okre¶lonej w za³±czonym do SWZ wzorze umowy.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ zwi±zanych z art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.