eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarzecze › BUDOWA ORAZ MODERNIZACJA BAZY SPORTOWEJ NA TERENIE GMINY ZARZECZE - postępowanie powtórzone



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA ORAZ MODERNIZACJA BAZY SPORTOWEJ NA TERENIE GMINY ZARZECZE - postępowanie powtórzone

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZARZECZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 7

1.5.2.) Miejscowość: Zarzecze

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-205

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzarzecze@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazarzecze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA ORAZ MODERNIZACJA BAZY SPORTOWEJ NA TERENIE GMINY ZARZECZE - postępowanie powtórzone

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ab1701a-b57a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041337/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa oraz modernizacja bazy sportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111364/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 396441,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa zaplecza sportowego na boisku LKS "Błyskawica" w Rożniatowie.
Przedmiotem jest budowa szatni kontenerowej wraz z wewnętrznymi instalacjami wod.-kan., grzewczą i elektryczną oraz przyłączami wod.-kan. i policznikową doziemną instalacją elektryczną na boisku sportowym w Rożniatowie na działce nr 261. Roboty budowlane obejmują roboty ziemne, stopy fundamentowe, izolacje przeciwwilgociowe, dostawę i montaż szatni kontenerowej 4-modułowej (dwa kontenery szatniowe i dwa kontenery sanitarne z natryskami, wyposażone w instalacje wod.-kan., elektryczne i wyposażenie), wykonanie płyty odbojowej, chodników i drogi dojazdowej z kostki brukowej. Roboty elektryczne obejmują wykonanie instalacji wewnętrznej gniazd wtykowych i oświetleniowej oraz wykonanie doziemnej instalacji elektrycznej (przyłącze energetyczne). Roboty sanitarne obejmują wykonanie instalacji wod.-kan. wewnętrznych i wykonanie przyłączy wod.-kan

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 178471,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa systemu zraszania płyty boiska trawiastego na stadionie w Zarzeczu.
Przedmiotem jest rozbudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej hali sportowej Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zarzeczu z przeznaczeniem nawadniania boiska sportowego na działkach nr 973/10, 973/13, 973/14, 973/29 w Zarzeczu. Roboty budowlane obejmują prace instalacyjne: roboty ziemne, dostawę i montaż instalacji nawadniającej (rurarz, zraszacze, osprzęt); wykonanie przyłącza wodociągowego z budynku hali sportowej do płyty boiska; dostawę i montaż hydrantu ogrodowego; włączenie instalacji nawadniającej do instalacji w pom. wymiennikowni budynku hali sportowej; wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej (zasilenie i sterowanie) oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 61359,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont parkietu płyty boiska Hali Sportowej w Zarzeczu.
Przedmiotem są prace remontowe w budynku hali sportowej dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zarzeczu zlokalizowanego na działce nr 973/29 w Zarzeczu.
Roboty budowlane obejmują odnowienie parkietu na głównej płycie boiska hali sportowej w zakresie: wymiana listew przyściennych - 138,00 mb; szlifowanie starych parkietów – 1.134,00 m2; lakierowanie parkietów – 1.134,00 m2 oraz malowanie linii boisk do siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112240-2 - Parkiet

4.5.5.) Wartość części: 97021,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont posadzki w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu.
Przedmiotem są prace remontowe w sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu na działce nr działce nr 998/7 w Zarzeczu. Roboty budowlane obejmują wymianę wykładziny sportowej w zakresie: wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzającej; wykonanie posadzki samopoziomującej zatartej na gładko - 170 m2; gruntowanie posadzki gruntem dyspresyjnym - 170 m2; wykonanie wykładzin z tworzyw sztucznych, rulonowych gr. 7,1mm - 170 m2; dostawa wykładziny ochronnej o wym. 1,0x2,0m - 170 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 59588,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309280,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309280,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82167,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118302,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82167,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Puzio FLORENA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690501041

7.3.3) Ulica: Sokołowska 79

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82167,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111804,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115536,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111804,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. PROK-MAT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 181000070

7.3.3) Ulica: Stawki 13B

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111804,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72348,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72348,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72348,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane AGBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650239249

7.3.3) Ulica: Dybków 197C

7.3.4) Miejscowość: Sieniawa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-530

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72348,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.