Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136341/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00153970/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Nowielin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310
1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Nowielin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da50d0c3-c307-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039509/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Nowielin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiID.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Nowielin”. Zamówienie będzie prowadzone w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację 3 dróg w miejscowości Nowielin:
• odcinek 1 – droga gminna publiczna nr 616008Z – zlokalizowana m. in. na działce 229/1– długość ok. 238 m,
• odcinek 2 – droga gminna wewnętrzna – zlokalizowana m. in. na działce 81/2 – długość ok. 334 m,
• odcinek 3 – droga gminna wewnętrzna – zlokalizowana m. in. na działce 217/11 i 242 – długość ok. 254 m.
2. Zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień
2) opracowanie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu;
3) wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;
4) uzyskaniu decyzji pozwolenia wodnoprawnego;
5) uzyskaniu odpowiedniej decyzji zezwalającej na wykonanie robot budowlanych na
podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w
zakresie dróg publicznych (ZRID) w tym podziały działek,
6) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o braku sprzeciwu.
7) wykonaniu robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu
o zatwierdzoną dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót wraz z świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz w razie konieczności zabezpieczenia zabytków małej architektury, prowadzenia badań archeologicznych, zapewnienie nadzoru archeologicznego, przyrodniczego oraz ornitologicznego – w zakresie wynikającym z szczególnych przepisów.
3. Szczegółowy zakres zamówienia, oraz standard wykonania, zostały określone w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ z zastrzeżeniem odstępstw wskazanych w ust. 4 i 5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający odstępuje od budowy kanalizacji deszczowej. Wody opadowe należy odprowadzić powierzchniowo.
5. Z działki nr 81/2 wody opadowe odprowadzić należy do rowu na dz. nr 63 (łączna długość ok. 400 mb) . Rów należy oczyścić na całej długości.
- średnica rur min. 250 PCV
- studnie betonowe o śr. min. 1 200 mm.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy, obsługi geodezyjnej,
2) ustanowienie kierownika robót budowlanych,
3) dokumentację powykonawczą,
4) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,
5) koszty zajęcia pasów drogowych,
6) wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na drogach , na czas wykonywania robót budowlanych,
7) wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż prowadzonych robót,
8) utrzymanie ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów oraz zapewnić ciągły dojazd do zabudowanych posesji,
9) informowanie wyprzedzająco użytkowników dróg o kolejnych utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
10) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością, właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.
6. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja3PGR/2021/670/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Pyrzyce Inwestycji: Rewitalizacja popegeerowskiej miejscowości Nowielin
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej ofertyPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.