Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00054833/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu dachu budynku bramnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZIEMI MIĘDZYRZECKIEJ IM. ALFA KOWALSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000636063
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podzamcze 2
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczmuzeum@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.miedzyrzecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/muzeum_miedzyrzecz/zamowienia_publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalnośc Muzeów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu dachu budynku bramnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f020720-8a64-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054833/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.26.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku bramnego w Międzyrzeczu. W zakres prac wchodzi: 1) Rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki wraz z łaceniem, wyłazami dachowymi, opierzeniami i obróbkami blacharskimi; 2) Remont drewnianej więźby dachowej (wymiana lub wzmocnienie uszkodzonych elementów więźby dachowej); 3) Zabezpieczenie, oczyszczenie elementów więźby dachowej oraz jej impregnacja środkami p. grzybom i owadom oraz środkiem p.poż; uwaga należy używać wyłącznie preparatów bezbarwnych); 4) Remont lukarn i okien w zakresie drewnianej konstrukcji i detalu oraz malowanie w kolorze uzgodnionym w trakcie prac; brązowym; 5) Wykonanie nadbitek na krokwiach, łacanie połaci, montaż izolacji z wełny kamiennej oraz folii paroprzepuszczalnej; 6) Montaż dachówki karpiówki w kolorze ceglastym układanej w koronkę, montaż gąsiorów i innych; uwaga: nad oknem nietoperzowym należy stosować węższą dachówkę w celu odpowiedniego ułożenia pokrycia; 7) Wykonanie wyłazów kominiarskich, montaż elementów wentylacyjnych; 8) Odtworzenie opierzeni i obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej; 9) Naprawa i tynkowanie wylotów kominów; 10) Naprawa okapów, gzymsów i opracowanie tynkiem wapienno-tarasowym metodą tynku ciągnionego; 11) Usunięcie odparzonych tynków i niewprawnych napraw i uzupełnień tynkiem wapienno-tarasowym; 12) Usuwanie rys z ich poszerzeniem i wypełnienie zaprawą; 13) Odtworzenie instalacji odgromowej oraz przeprowadzenie jej niezbędnej weryfikacji – pomiarów.
1.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku do SWZ. 1.3. Zamawiający informuje, że przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy a ilości podane
w przedmiarze nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową, decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Gorzowie Wlkp. znak ZN.G.5142.20.2021 [Mie] z dnia 24.11.2021 r., STWiOR oraz zapisami niniejszej SWZ. 1.4. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów, rusztowań, oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 1.5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy od dnia podpisania odbioru końcowego robót. Dodatkowa gwarancja dla robót (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ. 1.6. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu /rzeczoznawcy.
W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. 1.7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy. 1.8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 207 870,00 zł. Złożono 1 ofertę - na kwotę 387 450,00 zł.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387 450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387 450,00 PLN
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegającej na sprzedaży i świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu
- Usługa dowozu wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu dzieci zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w 2026 r.
- Modernizacja bazy magazynowej w zakresie remontu magazynu oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł sanitarny w magazynie realizowana w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej do SP2 w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o której mowa w Programie "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością " - edycja 2026
- Dostawa, wdrożenie i uruchomienie oprogramowania systemowego dla Gminy Międzyrzecz w ramach projektu "Rozwój i rozbudowa e-administracji w samorządach MOF - Gmina Międzyrzecz".
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budynek obsługi turystycznej - świetlica wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Pałówko
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





