Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107150/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe i bieżące dróg i chodników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gogolin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krapkowicka 6
1.5.2.) Miejscowość: Gogolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-320
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 40 76 800
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 46 66 247
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gogolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gogolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6915fe67-d69f-49ac-a124-b955ba7420741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe i bieżące dróg i chodników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6915fe67-d69f-49ac-a124-b955ba742074
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018445/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty cząstkowe i bieżące dróg i chodników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107150
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPS.IV.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe i bieżące dróg i chodników na terenie Gminy Gogolin. W ramach zamówienia Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do:
- frezowania nawierzchni bitumicznych,
- zabezpieczenia nawierzchni drogowych w trybie awaryjnym,
- wykonania remontu cząstkowego nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- wykonania koryta,
- wykonania podbudowy drogowej,
- wykonania warstwy z betonu asfaltowego,
- wykonania remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki betonowej 8cm,
- wykonania remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki betonowej 6cm,
- wykonania remontu cząstkowego nawierzchni z bloczków betonowych 14cm,
- rozebrania i ustawiania obrzeży betonowych,
- rozebrania i ustawiania krawężników betonowych,
- konserwacja poboczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa tabela elementów do wykonania „kosztorys ofertowy” – przedmiar, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), oraz projektowane postanowienia umowy, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
Zamawiającemu przysługuje możliwość zmiany ilości planowanych robót wskazanych w załączniku nr 1 do SWZ. Zakres ilościowy zawarty w tabeli elementów do wykonania „kosztorysie ofertowym” jest szacunkowy i nie może stanowić podstawy do roszczeń w przypadku zlecenia przez Zamawiającego wykonania zakresu ilościowo różniącego się od zawartego w kosztorysie ofertowym.
Wszystkie w dokumentacji technicznej odniesienia do norm oraz wskazane z nazwy urządzenia i materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów (wyrobów) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów, nie gorszej jakości niż opisane w dokumentach zamówienia. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z dokumentami zamówienia oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
Powody braku podziału zamówienia na części:
Podział zamówienia na części jest niecelowy. Taki podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, wykonawczymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia.
Skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą swobodnie ubiegać się o zamówienie, dopuszczalne jest również podwykonawstwo, więc absolutnie nie ma mowy o naruszeniu konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom.
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE).
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na:
robotach budowlanych w zakresie remontów dróg i chodników. Obowiązek wykonywania w/w czynności na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, gdy są one wykonywane przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę nie dotyczy także osób wykonujących czynności kierownika budowy/robót, oraz wykonujących czynności, które nie mieszczą się w dyspozycji art. 22 § 1 kodeksu pracy.
Wymóg zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, o którym mowa powyżej dotyczy także podwykonawców. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz sankcje za niespełnienie tych wymagań określone są w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277278,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434805,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277278,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marek Kalla
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksander Kalla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369074308
7.3.3) Ulica: Wodna 2D
7.3.4) Miejscowość: Krępna
7.3.5) Kod pocztowy: 47-330
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS - KOP MAREK KALLA ALEKSANDER KALLA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
TRANS - KOP MAREK KALLA ALEKSANDER KALLA SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277278,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GOGOLIN
więcej: przetargi GOGOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Nowosolna
- Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Nowosolna.
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- Budowa ulicy Włókna w Potrzanowie od ul. Plażowej do progi powiatowej nr 2397 P
- "Przebudowa ul. Kołłątaja w Leżajsku na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Kopernika"
- 1) "Remont ulicy Matejki w Szklarskiej Porębie", 2) "Remont ul. Zielonej w Szklarskiej Porębie",3) "Remont ul. Spokojnej w Szklarskiej Porębie",4) "Remont odcinka ul. Piastowskiej w Szklarskiej ...
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.