eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ceków › Budowa instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów infrastruktury technicznej na terenie gminy Ceków-Kolonia



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów infrastruktury technicznej na terenie gminy Ceków-Kolonia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekow-Kolonia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceków-Kolonia 51

1.5.2.) Miejscowość: Ceków

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-834

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 7631082

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@cekow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cekow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip-ugcekow.2clicks.pl/98-zamowienia-publiczne.html; https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów infrastruktury technicznej na terenie gminy Ceków-Kolonia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-197ef987-a946-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037481/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Budowa instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów infrastruktury technicznej na terenie gminy Ceków-Kolonia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095619

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPRiOŚ.271.2.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 949316,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów infrastruktury technicznej na terenie gminy Ceków-Kolonia
1. Instalacja fotowoltaiczna dla budynku Szkoły Podstawowej w Cekowie-Kolonii, Ceków-Kolonia 2 o mocy 19,68 kWp (działka nr 140/2) - zespół prądotwórczy składający się z modułów PV zamontowanych na dachowej konstrukcji wsporczej.
2. Instalacja fotowoltaiczna dla budynku Szkoły Podstawowej w Kosmowie, Kosmów-Kolonia 46 o mocy 9,84 kWp (działka nr 50) - zespół prądotwórczy składający się modułów PV zamontowanych na dachowej konstrukcji wsporczej na dach płaski wraz z dociążeniem w postaci bloczków betonowych.
3. Instalacja fotowoltaiczna dla budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamieniu, Kamień 21 o mocy 9,84 kWp (działka nr 198/4) - zespół prądotwórczy składający się z modułów PV zamontowanych na dachowej konstrukcji wsporczej.
4. Instalacja fotowoltaiczna dla budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kosmowie, Kosmów 23A o mocy 10,32 kWp (działka nr 123/3) - zespół prądotwórczy składający się z modułów PV zamontowanych na dachowej konstrukcji wsporczej.
5. Instalacja fotowoltaiczna dla budynku OSP w Przespolewie Pańskim, Przespolew Pański 33 o mocy 15,48 kWp (działka nr 580/4) - zespół prądotwórczy składający się z modułów PV zamontowanych na gruntowej konstrukcji wsporczej.
6. Instalacja fotowoltaiczna dla budynku świetlicy wiejskiej w Przedzeniu, Przedzeń 19 o mocy 10,32 kWp (działka nr 116) - zespół prądotwórczy składający się z modułów PV zamontowanych na dachowej konstrukcji wsporczej.
7. Instalacja fotowoltaiczna dla budynku świetlicy wiejskiej w Starych Prażuchach, Stare Prażuchy 42 o mocy 8,4 kWp (działka nr 72) - zespół prądotwórczy składający się z modułów PV zamontowanych na dachowej konstrukcji wsporczej.
8. Instalacja fotowoltaiczna dla stacji uzdatniania wody w Cekowie-Kolonii, Ceków-Kolonia 17C o mocy 38,54 kWp (działka nr 154/7, 154/8) - zespół prądotwórczy składający się z modułów PV zamontowanych na dachowej konstrukcji (dach płaski wraz z dociążeniem w postaci bloczków betonowych) oraz gruntowej konstrukcji wsporczej.
9. Instalacja fotowoltaiczna dla oczyszczalni ścieków w Cekowie-Kolonii o mocy 24,6 kWp (działka nr 183) - zespół prądotwórczy składający się z modułów PV zamontowanych na gruntowej konstrukcji wsporczej.
10. Instalacja fotowoltaiczna dla oczyszczalni ścieków w Kamieniu, Kamień 49 o mocy 14,62 kWp (działka nr 409/2) - zespół prądotwórczy składający się z modułów PV zamontowanych na gruntowej konstrukcji wsporczej.
11. Instalacja fotowoltaiczna dla stacji uzdatniania wody w Morawinie, Morawin 27a o mocy 32,68 kWp (działki nr 222/2, 222/4, 525/1) - zespół prądotwórczy składający się z modułów PV zamontowanych na dachowej konstrukcji (dach płaski wraz z dociążeniem w postaci bloczków betonowych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik do SWZ, składającej się z: projektu budowlanego –wykonawczego, STWiOR, przedmiarów robót.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z projektem technicznym instalacji fotowoltaicznej, specyfikacjami technicznymi i poleceniami Zamawiającego,
Rodzaje i typy podzespołów, urządzeń, osprzętu oraz innych materiałów zastosowanych do wykonania zadania inwestycyjnego powinny być zgodne z podanymi w dokumentacji projektowej – zastosowane podzespoły muszą posiadać równoważne parametry i właściwości do parametrów urządzeń przedstawionych w projekcie technicznym.
Jeżeli w SWZ, dokumentacji technicznej czy STWiOR zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane i montaż instalacji na okres 60 m-cy
Wymagana gwarancja produktowa na moduły fotowoltaiczne min. 12 lat
Wymagana gwarancja liniowa modułów - gwarancja na mocy tj. max. 1,5% spadek w pierwszym roku i max. spadek w następnych latach 0,5% przez okres 25 lat.
Okres rękojmi 12 miesięcy.
Zadanie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09330000-1 - Energia słoneczna

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 855683,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1356986,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 855683,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SunEco Janusz Wachowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681836115

7.3.3) Ulica: Milczańska 50A/2

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-248

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 855683,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.