eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójTransport i opieka w czasie przewozu dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport i opieka w czasie przewozu dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748-117-884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ladek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport i opieka w czasie przewozu dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98a32b0f-f43b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006854/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Dowóz dzieci do szkół i pzedszkola, w tym niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2021/22

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135019/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.271.10.2021.206

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 321438,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie i odwozie dzieci z Gminy Lądek-Zdrój do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2021/2022 zgodnie z wykazem tras stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ, w tym:
a) na trasach od nr 1 do nr 8 - przewóz dzieci,
b) na trasach od nr 9 do nr 12 - przewóz dzieci w tym przewóz dzieci niepełnosprawnych.
2. Ogólne warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
a) przewóz (dowóz) odbywać się będzie w godz. 6.45-7.55 (z wyjątkiem trasy do szkół, które rozpoczynają zajęcia w późniejszym czasie), godzina rozpoczęcia odwozów ze szkół: pomiędzy godz. 13.00 a 16.00;
b) odwóz w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. 2002 nr 46 poz. 432);
c) termin realizacji (wykonania) zamówienia: 01 września 2021 r. - 24 czerwca 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461217,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694306,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461217,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RDS TRAVEL Robert Stępniewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811113937

7.3.3) Ulica: ul. Zdrojowa 20

7.3.4) Miejscowość: Lądek-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 57-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO BIURO PODRÓŻY WŁADYSŁAW OGÓREK, Podwykonawcy zostaną powierzone poniższe części zamówienia: TRASA OBSŁUGIWANA PRZEZ AUTOBUS 55 MIEJSC wartość albo procentowa część zamówienia 40%

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461217,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.