eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoIndywidualne wsparcie psychologiczne



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Indywidualne wsparcie psychologiczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie

1.3.) Oddział zamawiającego: MGOPS w Kępnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Wawrzyniaka 10

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 247 67

1.5.8.) Numer faksu: (62) 78 247 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@mgops.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc88c698-dacb-44de-b530-b8870e5f0aca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Indywidualne wsparcie psychologiczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc88c698-dacb-44de-b530-b8870e5f0aca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076474/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Indywidualne wsparcie psychologiczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Skuteczne wsparcie 2025-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.Ie.26.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Świadczenie usług psychologicznych dla 90 uczestników projektu „Skuteczne wsparcie 2025-2027” przez jednego psychologa.
2) Przez uczestników projektu, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć mieszkańców Miasta i Gminy Kępno w wieku od 18 do 64 lat, korzystających ze świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej lub kwalifikujących się do objęcia wsparciem pomocy społecznej, biernych zawodowo z powodu niepełnosprawności, stanu zdrowia, ze względu na obowiązki rodzinne (opieka nad dziećmi, osobą starszą, chorą, prowadzenie domu), bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych.
3) Świadczenie usług psychologicznych, o których mowa w ust. 1, będzie realizowane w formie indywidualnego wsparcia psychologicznego uczestników projektu, poprzez udzielaniem im wsparcia oraz poradnictwa psychologicznego, dostosowanego do ich potrzeb i oczekiwań.
4) Indywidualne wsparcie psychologiczne ma na celu pomoc w rozwiązywaniu osobistych problemów uczestników projektu, związanych np. z sytuacją rodzinną, nieradzeniem sobie
z agresją, konfliktami społecznymi, uzależnieniami, barierami w kontaktach interpersonalnych, niską samooceną i motywacją do podejmowania konstruktywnych działań.
5) Minimalny zakres tematyczny zajęć:
1) niwelowanie nagromadzonego stresu związanego z sytuacją rodzinną, zawodową, społeczną, osobistą,
2) metody psychologiczne na rozwiązanie problemu w rodzinie,
3) wsparcie w przeżywanych traumach, np. alkoholizm w rodzinie, śmierć bliskiej osoby, rozwód, wzmacnianie poczucia własnej wartości,
4) pomoc w przezwyciężeniu barier społecznych,
5) motywowanie do podejmowania konstruktywnych działań
6) motywowanie do podjęcia zatrudnienia.
6) Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
1) prowadzenie indywidualnego wsparcia psychologicznego zgodnie z przedstawionym programem,
2) prowadzenie oraz dostarczanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji zajęć, w szczególności listy obecności, dziennika zajęć, rzetelnego udokumentowanie zagadnień zawartych w przedstawionym programie, udokumentowanie zajęć w formie zdjęć,
3) prowadzenia rejestru przyjętych uczestników projektu,
4) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
5) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
6) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
7) przedkładania do 5-go dnia następnego miesiąca, zestawienia z zrealizowanych usług psychologicznych z uwzględnieniem liczby godzin i osób, które z niej skorzystały.
7) Indywidualnym wsparciem psychologicznym zostanie objętych 90 uczestników projektu, którzy zostaną podzieleni na 6 grup po 15 osób. W ramach poszczególnych grup, psycholog udziela indywidualnego wsparcia każdemu uczestnikowi w wymiarze 4 godziny zegarowe (60 minut) w okresie 5 miesięcy. Ostateczny harmonogram zostanie rozpisany i zatwierdzony po podpisaniu umowy.
8) Szacunkowy maksymalny i minimalny wymiar liczby godzin świadczenia indywidualnego wsparcia psychologicznego wynosi 140 godzin w 2025 roku, 180 godzin w 2026 roku oraz 40 godzin w 2027 roku.
9) Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru liczby godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych, np. dojazdów do pomieszczenia udostępnionego na ten cel przez Zamawiającego.
10) Uczestnicy indywidualnego wsparcia winni mieć zapewnione ze strony Wykonawcy odpowiednie materiały zgodnie z potrzebami, zawierające logo Funduszy Europejskich, udokumentowane w formie zdjęć.
11) Rozliczenie za usługi będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście wykonanych usług.
12) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, na załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie, działając na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zawiadamia, że unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji.
Zgodnie z treścią art. 310 cytowanej ustawy, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego.
Zamawiający w dokumentach zamówień przewidział możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
W związku z tym, iż nie została zawarta umowa o dofinansowanie projektu „Skuteczne wsparcie 2025-2027” z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Poznaniu, a tym samym środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jest w pełni zasadne.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53996,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.