eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Wynajem pomieszczeń cateringowych wraz z przygotowaniem, dostawą i wydaniem posiłków dla dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 6 w Ząbkach



Ogłoszenie z dnia 2021-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem pomieszczeń cateringowych wraz z przygotowaniem, dostawą i wydaniem posiłków dla dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 6 w Ząbkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Małego Powstańca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142430561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 2

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzika@sp3zabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3zabki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem pomieszczeń cateringowych wraz z przygotowaniem, dostawą i wydaniem posiłków dla dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 6 w Ząbkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be6fed14-e615-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117424/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP3.ZP.271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wynajem pomieszczeń cateringowych wraz przygotowanie, dostawą i wydaniem posiłków dla dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 6 w Ząbkach.
1.1. Przedszkole:
a) Posiłki będą dostarczane do budynku Publicznego Przedszkola nr 1 w Ząbkach przy ul. Wyspiańskiego 22 oraz w budynku przy ul. Dzikiej 36.
b) Ilość dzieci objętych żywieniem: nie więcej niż 180 dzieci, w tym budynek przy ul. Wyspiańskiego 22: 65 dzieci, budynek przy ul. Dzikiej 36: 115 dzieci.
c) szacunkowa ilość posiłków wynosi: 36 230 zestawów.
d) rodzaj posiłku: śniadanie, obiad oraz podwieczorek, kompot.
e) posiłki w budynku przy ul. Wyspiańskiego 22 wydawane będą na zastawie będącej w posiadaniu Zamawiającego, natomiast przy ul. Dzikiej 36, Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić zastawę dla dzieci.
f) liczba dostarczanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci w przedszkolu, w związku z czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby dostarczanych posiłków w trakcie realizacji usługi. W przypadku zmniejszenia liczby żywionych dzieci, Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania łącznej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodzić żadnych roszczeń.
g) posiłki Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać na własny koszt, własnym transportem, łącznie z wniesieniem do wskazanych sal we wszystkie dni pracy przedszkola od poniedziałku do piątku, 3 razy dziennie, w następujących godzinach: śniadanie 8.30, obiad 11.30 i podwieczorek 14.30. Nie dopuszcza się jednorazowego dostarczenia przygotowanych posiłków na cały dzień.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przedszkola stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
1.2. Szkoła Podstawowa:
a) Posiłki będą dostarczane do budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Ząbkach przy ul. Dzikiej 36
b) Ilość dzieci objętych żywieniem: nie więcej niż 300 dzieci.
c) Szacunkowa ilość posiłków wynosi: 53 700 obiadów.
d) Rodzaj posiłku: zupa, II danie, kompot.
e) Posiłki winny być wydawane na zastawie stołowej Wykonawcy. Nie dopuszcza się podawania posiłków na zastawie plastikowej, papierowej itp.
f) W przypadku opłat i rozliczeń za posiłki dla uczniów, opłaty te regulowane będą bezpośrednio u Wykonawcy. Zamawiający nie pośredniczy w pobieraniu ww. opłat.
g) Liczba dostarczanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji uczniów, w zawiązku z czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby dostarczanych posiłków w trakcie realizacji usługi. W przypadku zmniejszenia liczby obiadów, Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania łącznej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodzić żadnych roszczeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przedszkola stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
1.3. Wynajem pomieszczeń:
1.3.1. Zamawiający na czas realizacji zamówienia oddaje w najem pomieszczenia cateringowe o łącznej powierzchni 88,37 m2 w nieruchomości położonej przy ul. Dzikiej 36, w celu umożliwienia Wykonawcy w szczególności:
 zmywania zastawy stołowej, na której wydawane będą posiłki dla uczniów,
 wyparzania naczyń,
 przygotowywania kanapek,
 gotowania makaronu, ryżu, kasz, ziemniaków itp.
 przygotowywania napojów do posiłków, np. kompot.
Z uwagi na obowiązujące przepisy sanitarne w udostępnionym pomieszczeniu kuchni najemca nie może gotować posiłków w ilości i zakresie o jakim mowa w przedmiocie zamówienia.
1.3.2. Pomieszczenia cateringowe wyposażone są w instancję: wodno – kanalizacyjną, elektryczną, gazową, centralnego ogrzewania oraz wentylację mechaniczną.
1.3.3. Wykonawca za udostępnienie pomieszczeń będzie ponosił koszty czynszu w wysokości 1 500,00 zł brutto. Koszty energii cieplnej, wod-kan, energii elektrycznej, wentylacji mechanicznej i gazu są ujęte w kosztach wynajmu.
1.3.4. Rzut dostępnych dla Wykonawcy pomieszczeń oraz sprzęt jakim dysponuje Zamawiający określa załącznik nr 1 do niniejszego szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
1.3.5. Środki czystości, w tym płyny do mycia naczyń, zmywarki i inne środki niezbędne do zachowania czystości pomieszczeniach cateringowych, Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca w każdym dniu użytkowania z pomieszczeń cateringowych, zobowiązany będzie do pozostawienia go w należytym stanie.
1.3.6. Do obowiązków Wykonawcy należy systematyczna, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu kontrola separatora tłuszczu oraz wymiany zamontowanych filtrów tłuszczu.
1.3.7. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany będzie do podpisania umowy na wywóz śmieci.
1.3.8. Pomieszczenia zostaną przekazane Wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku użytkowania sprzętu oraz pomieszczeń kuchni, wydawalni i zmywalni,
1.3.9. Pomieszczenia zostaną zwrócone Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. Na najem zostanie zawarta odrębna umowa.
1.3.10. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonania wszelkich uzgodnień i uzyskania wszelkich zezwoleń związanych z profilem prowadzonej działalności, w szczególności od: Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy.
1.3.11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za mienie stanowiące wyposażenie lokalu, a stanowiące własność Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449252,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449252,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REBUS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361871925

7.3.3) Ulica: Lipowa 36D

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Chotomowska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-123

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca będzie odpowiedzialny za zakres realizacji zamówienia polegający na wykonaniu usługi cateringowej polegającej na przygotowywaniu, dostawie i wydaniu termosów zbiorczych z posiłkami dla dzieci w dwóch lokalizacjach Przedszkola Publicznego Nr 1 (przy ul. Wyspiańskiego 22 i ul. Dzikiej 36) w Ząbkach. Zakres realizacji części zamówienia powierzonej podwykonawcy będzie zgodny z zapisami SWZ.

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449252,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.