eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRemont pomieszczeń laboratoryjnych 603, 604 i 605 w budynku B MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni - branża budowlana



Ogłoszenie z dnia 2021-08-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń laboratoryjnych 603, 604 i 605 w budynku B MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni – branża budowlana

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MORSKI INSTYTUT RYBACKI - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Przetargów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ebrzozowska@mir.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.mir.gdynia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Państwowy Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń laboratoryjnych 603, 604 i 605 w budynku B MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni – branża budowlana

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa5733bc-06a2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1. Zamówienie jest udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 22.05.2020 r. w ramach rozstrzygnięcia przetargu nr PN/33/FZP/FGB/2020 r.
2. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych tj. firmie DAMPC & DRAWC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, KRS 0000813533 NIP: 5882454331 REGON: 384891990,
3. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych,
4. Zamówienie takie było przewidziane w zamówieniu podstawowym, w przetargu nieograniczonym PN/33/FZP/FGB/2020 r. i jest zgodne z jego przedmiotem (roboty remontowe wewnątrz budynku),
5. Wartość robót dodatkowych w wysokości do 400 000 zł netto uwzględniono przy szacowaniu wartości zamówienia w przetargu PN/33/FZP/FGB/2020 r. i do tej pory nie udzielano jeszcze zamówień podobnych do tego zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: PN/33/FZP/FGB/2020 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR/19/FZP/FGB/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140827,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Remont pomieszczeń laboratoryjnych 603, 604 i 605 w budynku B MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni – branża budowlana w ramach udzielania zamówień podobnych przewidzianych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr PN/33/FZP/FGB/2020
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacje następujących prac:
a. prace rozbiórkowe,
b. prace posadzkarskie,
c. docieplenie słupków międzyokiennych,
d. poprawa mocowania stolarki okiennej,
e. dostosowanie stolarki drzwiowej,
f. roboty murarskie,
g. powłoki malarskie,
h. zabudowy GK
i. wykonanie dokumentacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173218,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173218,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173218,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMPC & DRAWC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882454331

7.3.3) Ulica: Żytnia nr 2

7.3.4) Miejscowość: Rumia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173218,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 211 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.