eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ug.slawno.ibip.pl/public/catalog/?id=236075&idCatalog=397802

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e9814b-ac1c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012151/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zam. współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. „Włączenie społeczne”, Działanie 7.6. „Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym” w związku z realizacją projektu „Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101583/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211535,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno w ramach realizacji projektu „Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem następujących części:
1) Część nr 1 – Zajęcia z robotyki w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno:
a) Zajęcia będą się odbywać pod wskazanymi niżej adresami:
 Łętowo 40, 76-100 Sławno,
 Noskowo 40 a, 76-100 Sławno,
 Warszkówko 26, 76-100 Sławno,
 Sławsko 11 a, 76-100 Sławno,
 Stary Kraków 35 a, 76-100 Sławno.
b) Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 200 godzin (45 min.) od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2023 r., z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej w lipcu 2022 r., dla maksymalnie 15 osób w każdej placówce, z możliwością podziału na mniejsze grupy.
c) Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00 – 20.00 dostosowanych do godzin otwarcia placówek, z zastrzeżeniem, że w dni wolne od nauki szkolnej godziny mogą ulec zmianie (10.00 – 20.00), w wymiarze średnio 3 godz. w miesiącu w każdej placówce.
d) Program zajęć dostosowany do możliwości uczestników. W przypadku udziału w zajęciach osób niepełnosprawnych program zostanie zmodyfikowany w taki sposób aby nie ograniczać tym osobom dostępności do zajęć. Ponadto Zamawiający posiada meble i komputery dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
e) W programie zajęć uwzględnić należy naukę programowania i kodowania.
f) Preferowana baza dydaktyczna: tablety z odpowiednim oprogramowaniem, klocki kreatywne Lego Education, Lego Education Maszyny Proste, LEGO WeDo 2,0 Education, LEGO Mindstorms EV3 Education.
g) Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy przedłożyć program zajęć kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w celu jego zatwierdzenia.
3. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania harmonogramu zajęć w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i dostarczenia go kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania harmonogramu może wnieść uwagi do jego treści w formie pisemnej. Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych musi poprawić harmonogram i ponownie dostarczyć go do zatwierdzenia kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno zatwierdza poprawiony harmonogram w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania. Nie zatwierdzenie harmonogramu przez kierownika Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno jest podstawą do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
b) dotarcia we własnym zakresie na zajęcia w terminach ustalonych harmonogramem,
c) opracowania programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno,
d) przygotowania materiałów i merytoryczne prowadzenie zajęć zgodnie z przedłożonym harmonogramem zajęć,
e) niezwłocznego poinformowania w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedłożonym harmonogramie, o którym mowa w pkt. 1,
f) bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć, oceny opisowe dotyczące kompetencji uczestników zajęć – w razie potrzeby, sprawozdania z realizacji zajęć),
g) umożliwienia prowadzenia monitoringu realizowanych zajęć oraz przeprowadzenia badania ewaluacyjnego,
h) prowadzenia bieżącej współpracy z kierownikiem Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno, koordynatorem projektu i wychowawcą w placówce wsparcia dziennego,
i) informowania i zgłaszania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją zajęć,
j) dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu,
k) zwrotu otrzymanych pomocy dydaktycznych niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
l) zapewnienia nadzoru w czasie trwania zajęć nad przekazanymi pomocami dydaktycznymi,
m) prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej określonej przez Zamawiającego,
n) przekazania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno całej dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu, niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
o) poinformowania Uczestników o realizacji zajęć w ramach Projektu ,,Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa,
p) zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach EFS i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
b) oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej;
c) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego);
d) oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym;
e) kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno w ramach realizacji projektu „Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem następujących części:
1) Część nr 2 – Zajęcia komputerowe w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno:
a) Zajęcia będą się odbywać pod wskazanymi niżej adresami:
 Łętowo 40, 76-100 Sławno,
 Noskowo 40 a, 76-100 Sławno,
 Warszkówko 26, 76-100 Sławno,
 Sławsko 11 a, 76-100 Sławno,
 Stary Kraków 35 a, 76-100 Sławno.
b) Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 440 godzin (45 min.) od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2023 r., z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej w lipcu 2022 r., dla maksymalnie 15 osób w każdej placówce, z możliwością podziału na mniejsze grupy.
c) Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00 – 20.00 dostosowanych do godzin otwarcia placówek, z zastrzeżeniem, że w dni wolne od nauki szkolnej godziny mogą ulec zmianie (10.00 – 20.00), w wymiarze średnio 6 godz. w miesiącu w każdej placówce.
d) Program zajęć dostosowany do możliwości uczestników. W przypadku udziału w zajęciach osób niepełnosprawnych program zostanie zmodyfikowany w taki sposób aby nie ograniczać tym osobom dostępności do zajęć. Ponadto Zamawiający posiada meble i komputery dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
e) Program zajęć ma obejmować: obsługę komputera, gry/zabawy z komputerem, praktyczne zastosowanie komputera, bezpieczeństwo w sieci, korzystanie z informacji w sieci, pracę w dostępnych programach graficznych, edytorach tekstowych oraz multimedialnych oraz prezentowanie i publikowanie informacji w sieci.
f) Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy przedłożyć program zajęć kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w celu jego zatwierdzenia.
3. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania harmonogramu zajęć w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i dostarczenia go kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania harmonogramu może wnieść uwagi do jego treści w formie pisemnej. Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych musi poprawić harmonogram i ponownie dostarczyć go do zatwierdzenia kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno zatwierdza poprawiony harmonogram w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania. Nie zatwierdzenie harmonogramu przez kierownika Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno jest podstawą do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
b) dotarcia we własnym zakresie na zajęcia w terminach ustalonych harmonogramem,
c) opracowania programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno,
d) przygotowania materiałów i merytoryczne prowadzenie zajęć zgodnie z przedłożonym harmonogramem zajęć,
e) niezwłocznego poinformowania w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedłożonym harmonogramie, o którym mowa w pkt. 1,
f) bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć, oceny opisowe dotyczące kompetencji uczestników zajęć – w razie potrzeby, sprawozdania z realizacji zajęć),
g) umożliwienia prowadzenia monitoringu realizowanych zajęć oraz przeprowadzenia badania ewaluacyjnego,
h) prowadzenia bieżącej współpracy z kierownikiem Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno, koordynatorem projektu i wychowawcą w placówce wsparcia dziennego,
i) informowania i zgłaszania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją zajęć,
j) dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu,
k) zwrotu otrzymanych pomocy dydaktycznych niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
l) zapewnienia nadzoru w czasie trwania zajęć nad przekazanymi pomocami dydaktycznymi,
m) prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej określonej przez Zamawiającego,
n) przekazania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno całej dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu, niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
o) poinformowania Uczestników o realizacji zajęć w ramach Projektu ,,Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa,
p) zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach EFS i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
b) oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej;
c) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego);
d) oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym;
e) kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 29700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno w ramach realizacji projektu „Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem następujących części:
1) Część nr 3 – Warsztaty szachowe w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno:
a) Zajęcia będą się odbywać pod wskazanymi niżej adresami:
 Łętowo 40, 76-100 Sławno,
 Noskowo 40 a, 76-100 Sławno,
 Warszkówko 26, 76-100 Sławno,
 Sławsko 11 a, 76-100 Sławno,
 Stary Kraków 35 a, 76-100 Sławno.
b) Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 440 godzin (45 min.) od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2023 r., z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej w lipcu 2022 r., dla maksymalnie 15 osób w każdej placówce, z możliwością podziału na mniejsze grupy.
c) Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00 – 20.00 dostosowanych do godzin otwarcia placówek, z zastrzeżeniem, że w dni wolne od nauki szkolnej godziny mogą ulec zmianie (10.00 – 20.00), w wymiarze średnio 6 godz. w miesiącu w każdej placówce.
d) Program zajęć dostosowany do możliwości uczestników. W przypadku udziału w zajęciach osób niepełnosprawnych program zostanie zmodyfikowany w taki sposób aby nie ograniczać tym osobom dostępności do zajęć. Ponadto Zamawiający posiada meble dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
e) Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy przedłożyć program zajęć kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w celu jego zatwierdzenia.
3. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania harmonogramu zajęć w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i dostarczenia go kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania harmonogramu może wnieść uwagi do jego treści w formie pisemnej. Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych musi poprawić harmonogram i ponownie dostarczyć go do zatwierdzenia kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno zatwierdza poprawiony harmonogram w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania. Nie zatwierdzenie harmonogramu przez kierownika Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno jest podstawą do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
b) dotarcia we własnym zakresie na zajęcia w terminach ustalonych harmonogramem,
c) opracowania programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno,
d) przygotowania materiałów i merytoryczne prowadzenie zajęć zgodnie z przedłożonym harmonogramem zajęć,
e) niezwłocznego poinformowania w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedłożonym harmonogramie, o którym mowa w pkt. 1,
f) bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć, oceny opisowe dotyczące kompetencji uczestników zajęć – w razie potrzeby, sprawozdania z realizacji zajęć),
g) umożliwienia prowadzenia monitoringu realizowanych zajęć oraz przeprowadzenia badania ewaluacyjnego,
h) prowadzenia bieżącej współpracy z kierownikiem Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno, koordynatorem projektu i wychowawcą w placówce wsparcia dziennego,
i) informowania i zgłaszania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją zajęć,
j) dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu,
k) zwrotu otrzymanych pomocy dydaktycznych niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
l) zapewnienia nadzoru w czasie trwania zajęć nad przekazanymi pomocami dydaktycznymi,
m) prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej określonej przez Zamawiającego,
n) przekazania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno całej dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu, niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
o) poinformowania Uczestników o realizacji zajęć w ramach Projektu ,,Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa,
p) zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach EFS i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
b) oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej;
c) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego);
d) oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym;
e) kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 39600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno w ramach realizacji projektu „Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem następujących części:
1) Część nr 4 – Warsztaty teatralne w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno:
a) Zajęcia będą się odbywać pod wskazanymi niżej adresami:
 Łętowo 40, 76-100 Sławno,
 Noskowo 40 a, 76-100 Sławno,
 Warszkówko 26, 76-100 Sławno,
 Sławsko 11 a, 76-100 Sławno,
 Stary Kraków 35 a, 76-100 Sławno.
b) Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 220 godzin (45 min.) od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2023 r., z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej w lipcu 2022 r., dla maksymalnie 15 osób w każdej placówce, z możliwością podziału na mniejsze grupy.
c) Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00 – 20.00 dostosowanych do godzin otwarcia placówek, z zastrzeżeniem, że w dni wolne od nauki szkolnej godziny mogą ulec zmianie (10.00 – 20.00), w wymiarze średnio 3 godz. w miesiącu w każdej placówce.
d) Program zajęć dostosowany do możliwości uczestników. W przypadku udziału w zajęciach osób niepełnosprawnych program zostanie zmodyfikowany w taki sposób aby nie ograniczać tym osobom dostępności do zajęć. Ponadto Zamawiający posiada meble dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
e) Warsztaty powinny obejmować: pracę nad świadomością własnego ciała, nad koncentracją i pamięcią; naukę oddechu i poprawnej dykcji; umiejętność zaprezentowania się podczas publicznego wystąpienia.
f) Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy przedłożyć program zajęć kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w celu jego zatwierdzenia.
3. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania harmonogramu zajęć w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i dostarczenia go kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania harmonogramu może wnieść uwagi do jego treści w formie pisemnej. Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych musi poprawić harmonogram i ponownie dostarczyć go do zatwierdzenia kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno zatwierdza poprawiony harmonogram w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania. Nie zatwierdzenie harmonogramu przez kierownika Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno jest podstawą do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
b) dotarcia we własnym zakresie na zajęcia w terminach ustalonych harmonogramem,
c) opracowania programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno,
d) przygotowania materiałów i merytoryczne prowadzenie zajęć zgodnie z przedłożonym harmonogramem zajęć,
e) niezwłocznego poinformowania w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedłożonym harmonogramie, o którym mowa w pkt. 1,
f) bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć, oceny opisowe dotyczące kompetencji uczestników zajęć – w razie potrzeby, sprawozdania z realizacji zajęć),
g) umożliwienia prowadzenia monitoringu realizowanych zajęć oraz przeprowadzenia badania ewaluacyjnego,
h) prowadzenia bieżącej współpracy z kierownikiem Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno, koordynatorem projektu i wychowawcą w placówce wsparcia dziennego,
i) informowania i zgłaszania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją zajęć,
j) dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu,
k) zwrotu otrzymanych pomocy dydaktycznych niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
l) zapewnienia nadzoru w czasie trwania zajęć nad przekazanymi pomocami dydaktycznymi,
m) prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej określonej przez Zamawiającego,
n) przekazania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno całej dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu, niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
o) poinformowania Uczestników o realizacji zajęć w ramach Projektu ,,Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa,
p) zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach EFS i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
b) oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej;
c) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego);
d) oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym;
e) kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 31167,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno w ramach realizacji projektu „Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem następujących części:
1) Część nr 5 – Warsztaty rękodzieła w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno:
a) Zajęcia będą się odbywać pod wskazanymi niżej adresami:
 Łętowo 40, 76-100 Sławno,
 Noskowo 40 a, 76-100 Sławno,
 Warszkówko 26, 76-100 Sławno,
 Sławsko 11 a, 76-100 Sławno,
 Stary Kraków 35 a, 76-100 Sławno.
b) Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 120 godzin (45 min.) od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2023 r., z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej w lipcu 2022 r., dla maksymalnie 15 osób w każdej placówce.
c) Wykonawca przeprowadzi 8 warsztatów w wymiarze 3 godz. w każdej placówce.
d) W ramach wynagrodzenia Wykonawca zapewni materiały do przeprowadzenia zajęć.
e) Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00 – 20.00 dostosowanych do godzin otwarcia placówek, z zastrzeżeniem, że w dni wolne od nauki szkolnej godziny mogą ulec zmianie (10.00 – 20.00).
f) Program zajęć dostosowany do możliwości uczestników. W przypadku udziału w zajęciach osób niepełnosprawnych program zostanie zmodyfikowany w taki sposób aby nie ograniczać tym osobom dostępności do zajęć. Ponadto Zamawiający posiada meble dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
g) Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy przedłożyć program zajęć kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w celu jego zatwierdzenia.
3. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania harmonogramu zajęć w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i dostarczenia go kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania harmonogramu może wnieść uwagi do jego treści w formie pisemnej. Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych musi poprawić harmonogram i ponownie dostarczyć go do zatwierdzenia kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno zatwierdza poprawiony harmonogram w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania. Nie zatwierdzenie harmonogramu przez kierownika Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno jest podstawą do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
b) dotarcia we własnym zakresie na zajęcia w terminach ustalonych harmonogramem,
c) opracowania programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno,
d) przygotowania materiałów i merytoryczne prowadzenie zajęć zgodnie z przedłożonym harmonogramem zajęć,
e) niezwłocznego poinformowania w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedłożonym harmonogramie, o którym mowa w pkt. 1,
f) bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć, oceny opisowe dotyczące kompetencji uczestników zajęć – w razie potrzeby, sprawozdania z realizacji zajęć),
g) umożliwienia prowadzenia monitoringu realizowanych zajęć oraz przeprowadzenia badania ewaluacyjnego,
h) prowadzenia bieżącej współpracy z kierownikiem Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno, koordynatorem projektu i wychowawcą w placówce wsparcia dziennego,
i) informowania i zgłaszania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją zajęć,
j) dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu,
k) zwrotu otrzymanych pomocy dydaktycznych niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
l) zapewnienia nadzoru w czasie trwania zajęć nad przekazanymi pomocami dydaktycznymi,
m) prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej określonej przez Zamawiającego,
n) przekazania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno całej dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu, niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
o) poinformowania Uczestników o realizacji zajęć w ramach Projektu ,,Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa,
p) zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach EFS i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
b) oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej;
c) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego);
d) oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym;
e) kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14008,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno w ramach realizacji projektu „Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem następujących części:
1) Część nr 6 – Zajęcia sportowe w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno:
a) Zajęcia będą się odbywać pod wskazanymi niżej adresami:
 Łętowo 40, 76-100 Sławno,
 Noskowo 40 a, 76-100 Sławno,
 Warszkówko 26, 76-100 Sławno,
 Sławsko 11 a, 76-100 Sławno,
 Stary Kraków 35 a, 76-100 Sławno.
b) Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 440 godzin (45 min.) od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2023 r., z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej w lipcu 2022 r., dla maksymalnie 15 osób w każdej placówce.
c) Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00 – 20.00 dostosowanych do godzin otwarcia placówek, z zastrzeżeniem, że w dni wolne od nauki szkolnej godziny mogą ulec zmianie (10.00 – 20.00), w wymiarze średnio 6 godz. w miesiącu w każdej placówce.
d) Program zajęć dostosowany do możliwości uczestników. W przypadku udziału w zajęciach osób niepełnosprawnych program zostanie zmodyfikowany w taki sposób aby nie ograniczać tym osobom dostępności do zajęć.
e) Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy przedłożyć program zajęć kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w celu jego zatwierdzenia.
3. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania harmonogramu zajęć w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i dostarczenia go kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania harmonogramu może wnieść uwagi do jego treści w formie pisemnej. Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych musi poprawić harmonogram i ponownie dostarczyć go do zatwierdzenia kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno zatwierdza poprawiony harmonogram w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania. Nie zatwierdzenie harmonogramu przez kierownika Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno jest podstawą do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
b) dotarcia we własnym zakresie na zajęcia w terminach ustalonych harmonogramem,
c) opracowania programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno,
d) przygotowania materiałów i merytoryczne prowadzenie zajęć zgodnie z przedłożonym harmonogramem zajęć,
e) niezwłocznego poinformowania w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedłożonym harmonogramie, o którym mowa w pkt. 1,
f) bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć, oceny opisowe dotyczące kompetencji uczestników zajęć – w razie potrzeby, sprawozdania z realizacji zajęć),
g) umożliwienia prowadzenia monitoringu realizowanych zajęć oraz przeprowadzenia badania ewaluacyjnego,
h) prowadzenia bieżącej współpracy z kierownikiem Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno, koordynatorem projektu i wychowawcą w placówce wsparcia dziennego,
i) informowania i zgłaszania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją zajęć,
j) dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu,
k) zwrotu otrzymanych pomocy dydaktycznych niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
l) zapewnienia nadzoru w czasie trwania zajęć nad przekazanymi pomocami dydaktycznymi,
m) prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej określonej przez Zamawiającego,
n) przekazania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno całej dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu, niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
o) poinformowania Uczestników o realizacji zajęć w ramach Projektu ,,Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa,
p) zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach EFS i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
b) oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej;
c) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego);
d) oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym;
e) kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 40740,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno w ramach realizacji projektu „Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem następujących części:
1) Część nr 7 – Zajęcia z dietetykiem w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno:
a) Zajęcia będą się odbywać pod wskazanymi niżej adresami:
 Łętowo 40, 76-100 Sławno,
 Noskowo 40 a, 76-100 Sławno,
 Warszkówko 26, 76-100 Sławno,
 Sławsko 11 a, 76-100 Sławno,
 Stary Kraków 35 a, 76-100 Sławno.
b) Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 240 godzin (45 min.) od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2023 r., z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej w lipcu 2022 r., dla maksymalnie 15 osób w każdej placówce.
c) Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00 – 20.00 dostosowanych do godzin otwarcia placówek, z zastrzeżeniem, że w dni wolne od nauki szkolnej godziny mogą ulec zmianie (10.00 – 20.00), w wymiarze średnio 3 godz. w miesiącu w każdej placówce.
d) Program zajęć dostosowany do możliwości uczestników. W przypadku udziału w zajęciach osób niepełnosprawnych program zostanie zmodyfikowany w taki sposób aby nie ograniczać tym osobom dostępności do zajęć. Ponadto Zamawiający posiada meble dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
e) Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy przedłożyć program zajęć kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w celu jego zatwierdzenia.
3. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania harmonogramu zajęć w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i dostarczenia go kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania harmonogramu może wnieść uwagi do jego treści w formie pisemnej. Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych musi poprawić harmonogram i ponownie dostarczyć go do zatwierdzenia kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno. Kierownik Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno zatwierdza poprawiony harmonogram w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania. Nie zatwierdzenie harmonogramu przez kierownika Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno jest podstawą do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
b) dotarcia we własnym zakresie na zajęcia w terminach ustalonych harmonogramem,
c) opracowania programu zajęć i przedłożenia go do akceptacji kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno,
d) przygotowania materiałów i merytoryczne prowadzenie zajęć zgodnie z przedłożonym harmonogramem zajęć,
e) niezwłocznego poinformowania w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedłożonym harmonogramie, o którym mowa w pkt. 1,
f) bieżącego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć, oceny opisowe dotyczące kompetencji uczestników zajęć – w razie potrzeby, sprawozdania z realizacji zajęć),
g) umożliwienia prowadzenia monitoringu realizowanych zajęć oraz przeprowadzenia badania ewaluacyjnego,
h) prowadzenia bieżącej współpracy z kierownikiem Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno, koordynatorem projektu i wychowawcą w placówce wsparcia dziennego,
i) informowania i zgłaszania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją zajęć,
j) dbania o sprzęt i pomoce dydaktyczne zapewnione na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach projektu,
k) zwrotu otrzymanych pomocy dydaktycznych niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
l) zapewnienia nadzoru w czasie trwania zajęć nad przekazanymi pomocami dydaktycznymi,
m) prowadzenia dokumentacji rozliczeniowej określonej przez Zamawiającego,
n) przekazania kierownikowi Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno całej dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu, niezwłocznie po zakończeniu zajęć, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy,
o) poinformowania Uczestników o realizacji zajęć w ramach Projektu ,,Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem” realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa,
p) zapoznania się z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa dotyczącymi realizacji projektów w ramach EFS i ich przestrzegania przez cały okres trwania umowy.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące osób bezpośrednio prowadzących zajęcia:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inny dokument umożliwiający przeprowadzenie zajęć, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia;
b) oświadczenie o braku pozbawienia, ograniczenia lub zawieszenia władzy rodzicielskiej;
c) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego);
d) oświadczenie potwierdzające, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwo na tle seksualnym;
e) kopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34320,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnieniem faktycznym unieważnienia postępowania jest to, że w dniu
21 kwietnia 2022 r. Zamawiający wybrał w części nr 1 przedmiotowego postępowania jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy – Stowarzyszenie Edukacyjne INNOWACJA z siedzibą ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica. W/w Wykonawca w dniu 4 maja br. odmówił zawarcia umowy. W związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu. Mając powyższe na uwadze istnieje uzasadnienie do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkoleń Edukacja Ośrodek Szkolenia Kierowców Edukacja Tomasz Kadylak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692168887

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 77/9

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 427 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkoleń Edukacja Ośrodek Szkolenia Kierowców Edukacja Tomasz Kadylak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692168887

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 77/9

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 427 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkoleń Edukacja Ośrodek Szkolenia Kierowców Edukacja Tomasz Kadylak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692168887

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 77/9

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 427 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17998,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17998,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17998,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 427 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleń Anna Lubieniecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572449454

7.3.3) Ulica: ul. Chopina 11/15

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-356

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 427 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28454,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28454,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28454,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 427 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.