Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00068647/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w dwóch jednostkach organizacyjnych Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091581150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.glonek@pgkimino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkimino.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie składowiska odpadów, produkcja kompostu, biogazu, inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w dwóch jednostkach organizacyjnych Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5085a06b-f9ef-4ece-a1bf-f113076a8c9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00068647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 368425,38 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131737,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Utrzymanie czystości w Hotelu „Park”, odbywać się będzie 7 dni w tygodniu,w godzinach od 8.00 do 18.00 (dokładne godziny świadczenia usług zostaną ustalone z wybranym wykonawcą). Wykonawca powierzone zadania świadczył będzie przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości posiadających wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, w stężeniach zgodnych z zaleceniami producenta i normami wyznaczonymi przez przepisy prawa. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników celem należytego i terminowego świadczenia usług. Adres ul. Świętokrzyska 107, 88-100 Inowrocław
Szczegółowy zakres czynności stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 162037,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Utrzymanie czystości w Pijalni Wód-Palmiarni „Inowrocławianka”, odbywać się będzie 7 dni w tygodniu, w następujących godzinach:a) poniedziałek - 7.00 -20.00
b) wtorek - 7.00 -20.00
c) środa - 7.00 –20.00
d) czwartek - 7.00 –20.00
e) piątek - 7.00 –20.00
f) sobota - 7.00 - 20.00
g) niedziela - 7.00 –20.00 (dokładne godziny świadczenia uslug zostaną ustalone przez zamawiającego z wybranym wykonawcą). Wykonawca powierzone zadania świadczył będzie przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości posiadających wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, w stężeniach zgodnych z zaleceniami producenta i normami wyznaczonymi przez przepisy prawa. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników celem należytego i terminowego świadczenia usług.
Ares ul. Rąbińska 1A, 88-100 Inowrocław. Szczegółowy zakres czynności stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 191126,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138870,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151224,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138870,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDENBUD Łukasz Podgórski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882855505
7.3.3) Ulica: ul. Grodzka 55
7.3.4) Miejscowość: Kowal
7.3.5) Kod pocztowy: 87-820
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138870,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym przypadku zmiany reorganizacyjne w strukturze organizacyjnej jednostki spowodowały, że kontynuowanie tego postępowania oraz realizacja zamówienia nie odpowiadają celom i priorytetom jednostki. Reorganizacja objęła wszystkie jednostki i działy Spółki. W wyniku tych zmian okazało się, że realizacja zamówienia w pierwotnym zakresie byłaby nieoptymalna i nie spełniałaby oczekiwań związanych z nową organizacją. Ponadto, zmiany te wpłynęły na inne aspekty działalności jednostki, które uniemożliwiają dalsze realizowanie postępowania w pierwotnym kształcie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247215,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247215,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247215,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Bajka" w Inowrocławiu
- "Ulepszenie drogi powiatowej nr 2534C Ostrowo - Gąski od km 0+011 do km 0+961 poprzez remont oraz likwidacje przełomów"
- Dostawy wędlin wieprzowych
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania, prania i utrzymania czystości w domku letniskowym w Mechelinkach przy ul. Klifowej 71 - 3 edycja
- Świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186
- Usługi sprzątania i utrzymywania czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Konserwacja systemu odwadniającego na polderach SPN
- Usługi sprzątania i utrzymywania czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.