Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00149121/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
- 2023/BZP 00239496/01 - Wynik z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa hali sportowej wraz z wyposażeniem przy Szkole Podstawowej nr 1 w Męcinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIMANOWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892363
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
1.4.2.) Miejscowość: Limanowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalimanowa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalimanowa.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161583
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00149121/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
3.1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000 000 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w każdej z niżej wymienionych specjalności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020, poz. 1333 ze zm.) tj. upoważnienie do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych,
b) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych
c) konstrukcyjno-budowlanej.
4.2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane (każda w ramach odrębnej umowy) o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł każda polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej, w tym co najmniej 1 (jeden) obiekt związany z oświatą. Dodatkowo w zakresie projektowym Wykonawca wykaże, że opracował minimum 3 projekty o podpbnym przeznaczeniu (hale sportowe, budynki oświatowe), z czego co najmniej jeden obiekt sali/hali sportowej o kubaturze minimum 13.000 m3, a kolejne obiekty o kubaturze nie mniejszej niż. 3.000 m3.
Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu, zawarto w Rozdziale IV SWZ.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
3.1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000 000 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w każdej z niżej wymienionych specjalności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020, poz. 1333 ze zm.) tj. upoważnienie do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych,
b) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych
c) konstrukcyjno-budowlanej.
4.2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane (każda w ramach odrębnej umowy) o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł każda polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej, w tym co najmniej 1 (jeden) obiekt związany z oświatą. Dodatkowo w zakresie projektowym Wykonawca wykaże, że opracował minimum 2 projekty o podobnym przeznaczeniu (hale sportowe, budynki oświatowe, hale magazynowe, obiekty użyteczności publicznej), z czego jeden obiekt o kubaturze minimum 7.000 m3, a drugi obiekt o kubaturze nie mniejszej niż. 3.000 m3.
Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu, zawarto w Rozdziale IV SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1.000.000 zł. 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającą na wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych (każda w ramach odrębnej umowy) o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł każda, polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej, w tym co najmniej 1 (jeden) obiekt związany z oświatą z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, były wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujący opracowanie minimum 3 projektów o podobnym przeznaczeniu (hale sportowe, budynki oświatowe), z czego co najmniej jeden obiekt sali/hali sportowej o kubaturze minimum 13.000 m3, a kolejne obiekty o kubaturze nie mniejszej niż. 3.000 m3, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli wykonawca wykonał usługi na rzecz Gminy Limanowa – nie ma obowiązku składania dowodów, którymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez Gminę Limanowa. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) dokument potwierdzający składa co najmniej jeden z jej uczestników, który spełnia ten warunek - załącznik nr 6a do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ;
5) Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu są opisane w rozdziale VI SWZ.
Po zmianie:
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1.000.000 zł. 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającą na wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych (każda w ramach odrębnej umowy) o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł każda, polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej, w tym co najmniej 1 (jeden) obiekt związany z oświatą z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, były wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujący opracowanie minimum 2 projektów o podobnym przeznaczeniu (hale sportowe, budynki oświatowe, hale magazynowe, obiekty użyteczności publicznej), z czego jeden obiekt o kubaturze minimum 7.000 m3, a drugi obiekt o kubaturze nie mniejszej niż. 3.000 m3, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli wykonawca wykonał usługi na rzecz Gminy Limanowa – nie ma obowiązku składania dowodów, którymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez Gminę Limanowa. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) dokument potwierdzający składa co najmniej jeden z jej uczestników, który spełnia ten warunek - załącznik nr 6a do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ;
5) Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu są opisane w rozdziale VI SWZ.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Świadczenie usługi operatora dla linii komunikacji miejskiej w Limanowej
- Wykonanie dokumentacji projektowo - budowlanej w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska nr 8358 wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1632K Kępanów - Tymbark w km 19+290 - 19+320 w m. Tymbark"
- Dostawy gwoździ śródszpikowych oraz gwoździ śródszpikowych gamma ujętych w 2 zadaniach asortymentowych
- Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa
- Dostawa warzyw i owoców dla Limanowskiego Domu Kultury
- Budowa wiat turystycznych w Nadleśnictwie Limanowa - II postępowanie
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.