eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Wykonanie, transport i montaż gablot oraz systemu wystawowego



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie, transport i montaż gablot oraz systemu wystawowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000900672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 7

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 538412654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@muzeumwlodawa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwlodawa.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39a6cef7-a7ac-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, transport i montaż gablot oraz systemu wystawowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39a6cef7-a7ac-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086788/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie, dostawa i montaż systemu wystawienniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków krajowych Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Lubelskiego na lata 2014-2020. Cz.1-projekt:Modernizacja zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie–Wielka Synagoga i Mała Synagoga, Cz.2-projekt:Modernizacja zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie – Dom Pokahalny i tereny przyległe.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087334

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG/230-1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 440415,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, transport oraz montaż 17 (siedemnastu) gablot wystawienniczo-multimedialnych, stanowiących wyposażenie do stałej, głównej wystawy „Judaika włodawskie”. Celem zakupu wyposażenia jest prezentacja jednej z największych w Polsce kolekcji zbiorów judaików w postaci atrakcyjnych poznawczo projektów wystawienniczych. Wystawa prezentowana będzie w najważniejszej, męskiej Sali Wielkiej Synagogi w unikalnym i jedynym w Polsce oraz Europie zespole trzech zabytkowych synagog we Włodawie. Zakup wyposażenia ma również na celu prezentację bezcennych dóbr kultury w odpowiednich warunkach wystawienniczych przy zachowaniu standardów europejskich. Zakup planowanego wyposażenia obejmuje zakup 17 gablot wystawienniczo-multimedialnych, w tym: 1) Gabloty: M1, M2, M3 i M4 wyposażone w monitory LCD 42”. 2) Gablota ES1, zabudowa z półkolistym otworem, łączącą istniejącą wnękę w ścianie z gablotą. 3) Gablota G1 to gablota trójdzielna, w konstrukcji skrzyniowej, z przedścianką montowaną
do podłogi, cokół ukryty (opis szczegółowy w swz). 4) Gablota G2 to gablota trójdzielna, w konstrukcji skrzyniowej, z przedścianką montowaną do podłogi, cokół ukryty. 5) Gablota G3 to gablota trójdzielna, w konstrukcji skrzyniowej, z przedścianką montowaną
do podłogi, cokół ukryty. 6) Gabloty G4 i G6 to model to gabloty wysokiej, w konstrukcji skrzyniowej ze szklaną witryną złożoną z 4 tafli frontowych i 2 pojedynczych bocznych, cokół ukryty. 7) Gablota G.5.A to gablota wysoka, w konstrukcji skrzyniowej, ze szklanym kubikiem i ukrytym cokołem. Rewizja od góry: podniesienie kubika. 8) Gablota G.5.B to gablota wysoka z wbudowanym monitorem dotykowym, w konstrukcji skrzyniowej, cokół ukryty. 9) Gablota G7 to gablota trójdzielna, w konstrukcji skrzyniowej, z przedścianką montowaną do podłogi, cokół ukryty. 10) Gablota G8 to gablota trójdzielna, w konstrukcji skrzyniowej, z przedścianką montowaną do podłogi, cokół ukryty. 11) Gablota G9 to gablota z wbudowanym monitorem dotykowym, stół multimedialny w konstrukcji skrzyniowej, cokół ukryty. 12) Gablota ES2, czyli zabudowa z półkolistym otworem, łączącą istniejącą wnękę w ścianie z gablotą. 13) Gablota G10 z torą włodawską. 14) Opis techniczny gablot o których mowa powyżej zawiera projekt architektury wnętrz „Judaika włodawskie” wraz z dokumentacją graficzną (rysunki) stanowić będzie załącznik nr 1 do SWZ. Gabloty objęte przedmiotem zamówienia powinny spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed utratą, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz.U. 2014 poz. 1240)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39133000-3 - Zestawy wystawowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39154000-6 - Sprzęt wystawowy

39154100-7 - Szafki wystawowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 362928,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż systemu wystawowego złożonego z następujących elementów:
1) Gablota nr 1 złożona z wieńca górnego, wieńca dolnego, konstrukcji głównej, wydruku na folii PCV, okucia, szkła bezpiecznego, zamków bezpiecznych, nóżek poziomujących, oświetlenia LED, akcesoriów dodatkowych, etalaży.
2) Gablota nr 2 złożona z wieńca górnego, wieńca dolnego, konstrukcji głównej, wydruku na folii PCV, okucia, szkła bezpiecznego, zamków bezpiecznych, nóżek poziomujących, oświetlenia LED, akcesoriów dodatkowych, etalaży.
3) Manekinów muzealnych szt. 2
4) Ekspozytora muzealnego do obrazów szt.1
5) Etalaży wolnostojących – podestów muzealnych z akcesoriami szt. 2
6) Etalaży wolnostojących - stojaków muzealnych z akcesoriami szt. 5
7) Ekspozytora muzealnego multimedialnego w postaci KASETONU BACKLIGHT: aluminiowa rama z grafiką tekstylną, malowana na kolor RAL, ledy podświetlające brzegowo umieszczone na dłuższych bokach
8) Modułowego stołu na ekspozycję z pulpitem szt.1
9) Ławek ekspozycyjnych szt. 6
10) Stołków obrotowych ekspozycyjnych szt. 2
Opis techniczny z dokumentacją graficzną (rysunki) stanowić będzie załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39154100-7 - Szafki wystawowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 77486,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665110,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVLPRO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242768049

7.3.3) Ulica: ul. Matuszewska 20/131

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-876

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku oceny i badania ofert , oferenci firma Display-Light-Machine Sp. z o. o oraz Instytut Technologii Sp. z o.o. zostali wezwani do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny. Wyjaśnienia firmy Display-Light-Machine Sp. z o. o Zamawiający uznał za wystarczające, a ponieważ oferta została uznana za najkorzystniejszą wezwano oferenta do złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wskazanych w SWZ, w tym między innymi wykazu zrealizowanych usług. W związku z brakiem w złożonych na wezwanie dokumentach, dowodów potwierdzających, czy te usługi zostały wykonane należycie, wezwano oferenta do ich uzupełnienia. Z uzyskanych wyjaśnień i oświadczenia złożonego przez oferenta wynikało, że przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. W związku z powyższym Zamawiający wystąpił do podmiotów, na rzez których usługi były realizowane oraz firm realizujących usługi jako główni wykonawcy o potwierdzenie ich realizacji przez firmę Display-Light-Machine Sp. z o.o. . Żadna z uzyskanych informacji nie potwierdzała wykonania usług zawartych wykazie przez firmę Display-Light-Machine Sp. z o.o.. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit b) gdyż została złożona przez oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
Ponadto zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 8 PZP Zamawiający odrzucił ofertę kolejnego w rankingu Wykonawcę, tj. Instytutu Technologii Sp. z o.o., który nie złożył w wyznaczonym terminie wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny.
Dokonując dalszego badania i oceny ofert, Zamawiający powziął wiedzę o fakcie, że ceny wszystkich pozostałych ofert (w tym również kolejnej potencjalnej oferty najkorzystniejszej) przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Mając na względzie powyższe okoliczności, jak również ekonomikę postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający odstąpił od dalszych czynności badania i oceny ofert, w tym kolejnych wezwań wykonawców do wyjaśnień, biorąc pod uwagę przepis art. 128 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, który zezwala Zamawiającemu na nieprowadzenie procedury wzywania do złożenia, poprawienia lub uzupełnienia dokumentów oraz oświadczeń w przypadku, gdy zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. W tym względzie Zamawiający informuje również, że nie sklasyfikował pozostałych ofert pod kątem ustalenia oferty najwyżej ocenionej oraz, mając na uwadze, że działania te spowodowałyby jedynie niepotrzebną przewłokę postępowania o udzielenie zamówienia w obliczu faktu, że wszystkie pozostałe oferty przekraczają środki przeznaczone przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117526,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234315,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.