eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceTransport uczniów do przedszkola i szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport uczniów do przedszkola i szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 357 08 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport uczniów do przedszkola i szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8a7e42a-eaaf-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005031/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Transport uczniów do przedszkola i szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123006/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/334/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 388367,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 (ZSPdDN) i Szkoły Podstawowej nr 7 Specjalnej w Katowicach, ul. Szkolna 5 (SPS-7) oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: ZSPdDN: uczniowie niesłyszący i słabo słyszący, SPS-7: uczniowie z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym.

Dowożenie do ZSPdDN na godz. 7.30, odwożenie od poniedziałku do środy o godz. 15.30, natomiast w czwartek i piątek o godz. 14.25

TRASA 1 – 4 dzieci (trasa o długości około 40 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 6 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 77673,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 60 Specjalnej w Katowicach, ul. Chrobrego 4 (SPS-60) i IX Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach, ul. Chrobrego 4 (IX LO) w Zespole Szkół nr 3 w Katowicach oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: uczniowie z autyzmem zespołem Aspergera, niepełnosprawnością sprzężoną, ruchową.

Dowożenie na godz. 7.45, odwożenie o godz. 15.25 dot. dowozu do SPS-60), godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć w IX LO zgodnie z planem zajęć, z uwagi na brak świetlicy (możliwe 2 tury dowożenia oraz 2 tury odwożenia)

TRASA 2 – 2 dzieci w tym 1 na wózku (trasa o długości między 35 a 110 km/dzień)
Wymagane są:
 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 3 dzieci + 1 miejsce dla dziecka na wózku + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
 pasy mocujące wózek z dzieckiem
 elektryczna winda służąca do wjazdu dziecka na wózku (niedopuszczalne są najazdy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 77673,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych nr 6 w Katowicach, ul. Rolna 22 i Niepublicznej Podstawowej Szkoły Specjalnej „Arka Noego” w Katowicach, ul. Gromadzka 59 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: ZSZSp.6: uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, znacznym, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, NPSS „Arka Noego”: uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym

Dowożenie na godz. 7.30 do ZSZSp.6, następnie na godz. 8.00 (możliwy dowóz na późniejszą godzinę), odwożenie wg planu zakończenia zajęć w NPSS oraz o 16.15 z ZSZSp.6

TRASA 3 – 2 dzieci (trasa o długości między 26 a 52 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 5 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 77673,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 14 w Chorzowie, ul. Podmiejska 62 (SP-14 Ch) oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: oddziały dla uczniów z zespołem Aspergera

Dowożenie na godz. 730, odwożenie w zależności od godzin zakończenia zajęć w szkole

TRASA 4 – 1 dziecko (trasa o długości około 24 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 4 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 77673,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 45 w Katowicach, ul. Korczaka 11 (SP-45) i Miejskiego Przedszkola nr 15 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach, ul. Zielonogórska 23 (MP-15) oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: SP-45: uczniowie słabo słyszących, z zespołem Aspergera, MP-15: oddziały integracyjne dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, niepełnosprawnością ruchową, autyzmem, zespołem Aspergera

Dowożenie na godz. 7.15 do SP-45, następnie do godz. 8.15 do MP-15, odwożenie z SP-45 w zależności od godzin zakończenia zajęć (najpóźniej o godz. 16.00), natomiast z MP-15 o godz. 14.45.

TRASA 5 – 4 dzieci (trasa o długości około 64 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 6 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 77673,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49646,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49646,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBI-TRANS Jadwiga Lentner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342295852

7.3.3) Ulica: Przełajska

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49646,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70658,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70658,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.W. SKORPION Marek Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6441064742

7.3.3) Ulica: Strzelecka 5

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70658,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48204,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48204,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBI-TRANS Jadwiga Lentner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342295852

7.3.3) Ulica: Przełajska 85

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48204,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 7

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40788,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40788,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBI-TRANS Jadwiga Lentner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342295852

7.3.3) Ulica: Przełajska 85

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40788,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59202,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 592020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBI-TRANS Jadwiga Lentner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6342295852

7.3.3) Ulica: Przełajska 85

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77673,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.