eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, jednostkach organizacyjnych OIP oraz na terenie zewnętrznym Oddziału Gdynia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, jednostkach organizacyjnych OIP oraz na terenie zewnętrznym Oddziału Gdynia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy

1.3.) Oddział zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 520-18-22

1.5.8.) Numer faksu: 58 34-00-926

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gdansk.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95b292dc-9bd9-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kontrola przestrzegania Prawa pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, jednostkach organizacyjnych OIP oraz na terenie zewnętrznym Oddziału Gdynia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95b292dc-9bd9-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053904/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, jednostkach organizacyjnych OIP oraz na terenie zewnętrznym Oddziału Gdynia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056967

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GD-POR-A.213.3.2023.2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277648,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie pierwsze – usługa utrzymania czystości w:
Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku (adres: ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk). Powierzchnia biurowa i pomocnicza do sprzątania codziennie 1232 m2 znajdująca się na 1,2 3 i 4 piętrze, w tym 8 korytarzy, 41 pokoi biurowych, 12 toalet. Powierzchnia pomocnicza sprzątana okresowo 4 razy w miesiącu: - sala konferencyjna (75 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 106518,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie drugie - usługa utrzymania czystości w:
a) Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Wejherowie (adres: ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 10, 84-200 Wejherowo). Powierzchnia biurowa i pomocnicza do sprzątania codziennie: 177 m2, w tym 1 korytarz, 7 pokoi biurowych, 1 toaleta, 1 pomieszczenie socjalne. Powierzchnia pomocnicza sprzątana okresowo 4 razy w miesiącu: - sala konferencyjna (15 m2).
b) Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Starogardzie Gdańskim (adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 18). Powierzchnia biurowa i pomocnicza znajdująca się na parterze i I piętrze do sprzątania codziennie: 408 m2, w tym 15 pokoi biurowych, 2 toalety, 2 pomieszczenia socjalne, 2 korytarze, schody (17 m2), powierzchnia pomocnicza sprzątana okresowo 4 razy w miesiącu: - sala konferencyjna (33 m2)
c) Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Gdyni (adres: 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 19) - powierzchnia biurowa i pomocnicza znajdująca się na parterze i I piętrze do sprzątania codziennie: 354 m2, w tym 12 pokoi biurowych, 3 łazienki, wiatrołap, 2 korytarze typu hall, schody wewnętrzne drewniane pokryte farbą ognioodporną, pomieszczenie gospodarcze oraz pomieszczenie socjalne, które znajduje się w przyziemiu oraz powierzchnia pomocnicza sprzątana okresowo 4 razy w miesiącu: 84 m2, w tym znajdujące się w przyziemiu: sala konferencyjna, toaleta, korytarz oraz schody z piwnicy na parter i schody na poddasze,
d) Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Sekcja Badań Środowiska Pracy w Gdyni (adres: Gdynia, ul. Śląska 53) – powierzchnia biurowa i pomocnicza sprzątana codziennie: 131 m2, w tym 4 pokoje biurowe, 2 pokoje laboratoryjno - biurowe, 1 pokój laboratorium, 1 pomieszczenie przygotowawcze, 1 korytarz,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 108313,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie trzecie – usługa utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku Oddział w Słupsku (adres: 76-200 Słupsk, ul. 11 Listopada 2) - powierzchnia biurowa i pomocnicza do sprzątania codziennie: 500 m2 w tym 18 pokoi biurowych, 2 łazienki, korytarz, pokój techniczny, pokój pomocniczy oraz powierzchnia pomocnicza sprzątana okresowo - 4 razy w miesiącu – 40 m2 sala konferencyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 52768,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie czwarte - utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia (adres: 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 19) - obejmuje usługi utrzymania czystości, odśnieżania, odladzania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 10047,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97891,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392616 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97891,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pogromcy Kurzu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842797444

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Sołdka 6E

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97891,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144774,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144774,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pogromcy Kurzu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842797444

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Sołdka 6E

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144774,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74879,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97416 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jantar 2 Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar Sp. z o.o., Sekret Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392657011

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 71

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97416 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10944 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39916,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10944 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pogromcy Kurzu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842797444

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Sołdka 6E

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10944 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.