eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebowniskoZakup używanego samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup używanego samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebownisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebownisko 976

1.5.2.) Miejscowość: Trzebownisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 77 13 700

1.5.8.) Numer faksu: 177713719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@trzebownisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebownisko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup używanego samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0e5577a-aa73-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017054/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodów do przewozu dzieci niepełnosprawnych i dorosłych do ŚDP w Terliczce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095360/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.271.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup używanego samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych

1. Rodzaj zamówienia: dostawa
2. Rok produkcji auta : 2016, 2017, 2018,
3. Przebieg: max 180 000,00 km
4. Pojemność: od 1900cm3 do 2600cm3
5. Moc min 110KM
6. Paliwo: diesel
7. Auto ma być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych,
8. Ilość miejsc siedzących 9 sztuk.(8+1)

Minimalne parametry auta:
9. Fotele odchylane, przesuwane, min 4 szt. obrotowe
10. fotele pasażerów skóropodobne
11. nawiewy,
12. ABS,
13. ASR,
14. tempomat
15. CD
16. Klimatyzacja w tym też klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej
17. Radio
18. Centralny zamek
19. Wspomaganie kierownicy
20. winda hydruliczna o udźwigu min 250 kg,- z aktualnym badaniem technicznym
21. Komplet najazdów awaryjnych
22. przy bocznym wejściu automatyczny stopień wysuwany,
23. w podłodze podłużne szyny do mocowania wózków i montowania siedzeń oraz pasy do zabezpieczenia wózków
24. W środku wysokość min 170 cm tak aby opiekun mógł swobodnie przechodzić przy siedzeniach.
25. Czujniki parkowania tylne,
26. Poduszki powietrzne
27. Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka,
28. Tapicerka łatwozmywalna
29. Blacharka auta ma być bez widocznej korozji i mechanicznych uszkodzeń,
30. Stan auta ma być dobry, czysty, tapicerka bez zabrudzeń itp.
31. Auto ma być sprawne niewymagające napraw, remontów
32. Auto ma się nadawać bezpośrednio do użytkowania i zarejestrowania
33. Wykonawca dostarczy auto Zmawiającemu do Urzędu Gminy Trzebownisko
34. Samochód ma być kompletny celu któremu ma służyć: np. ma posiadać wycieraczki, sprawne światła, itp.


Zaoferowanie auta o przebiegu większym niż 180 000,00 km lub wyprodukowanego przed rokiem 2016 i pojemności silnika i mocy niezgodnymi z wymaganiami będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

36. Oferent przedłoży po podpisaniu umowy wszystkie niezbędne dokumenty do zarejestrowania samochodu: - karta pojazdu, dowód rejestracyjny, badanie techniczne. W przypadku auta sprowadzonego: umowa kupna zagranicą z tłumaczeniem lub oświadczenie o sprowadzeniu pojazdu, dwie części dowodu rejestracyjnego, dowód zapłaty akcyzy, badanie techniczne,
37. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzenia ( windy hydraulicznej) przed wyborem oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Opara- Łukasz Opara Oparka „DVL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591291961

7.3.3) Ulica: Korczyn 138

7.3.4) Miejscowość: Korczyn 138

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.