eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec › Rozwój układu komunikacyjnego w Gminie Janowiec poprzez budowę i przebudowę dróg, chodników, parkingów, ciągów pieszo-jezdnych oraz ścieżek rowerowych w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozwój układu komunikacyjnego w Gminie Janowiec poprzez budowę i przebudowę dróg, chodników, parkingów, ciągów pieszo-jezdnych oraz ścieżek rowerowych w formule „zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomska 2

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-123

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818815800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój układu komunikacyjnego w Gminie Janowiec poprzez budowę i przebudowę dróg, chodników, parkingów, ciągów pieszo-jezdnych oraz ścieżek rowerowych w formule „zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-223cd2c6-d51a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://janowiec.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem serwisu https://janowiec.ezamawiajacy.pl zwanego dalej również jako „Platforma zakupowa”.
2. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują i odbierają na Platformy zakupowej w zakładce:
Korespondencja.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu.
6. Instrukcja korzystania z Platformy zakupowej zawarta jest na stronie https://janowiec.ezamawiajacy.pl w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy zakupowej tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 Ustawy Pzp w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Wykonawca składając ofertę wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do przeprowadzenie postępowania i udzielenia zamówienia.
2) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Janowiec z siedzibą w Janowcu przy ul. Radomskiej 2;
3) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którą można kontaktować się pocztą elektroniczną na adres e-mail: iodo@janowiec.pl, telefonicznie na numer 512383100 lub na adres wskazany w punkcie 2
4) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie podstawowym pod. progów unijnych;
5) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp;
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 Ustawy Pzp);
7) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;
8) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO;
9) posiadają Państwo:
a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);
c) zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
10) przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
a) zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.1.4.2022.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 107788L w miejscowości Brześce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie według trzech kryteriów:
Cena brutto ( C ), Okres gwarancji (G), Termin płatności faktury (T).

2. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Cena brutto” ( C ):
Kryterium „Cena brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty badanej) * 60 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 60

3. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Okres gwarancji ( G )”
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru robót.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jako niezgodną z SIWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Liczba miesięcy: 36 – 0 pkt
Liczba miesięcy: 37-42 – 10 pkt
Liczba miesięcy: 42-48 – 20 pkt
Liczba miesięcy: 49 i więcej – 30 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium – 30.

4. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Termin płatności faktury” ( T ):
W ramach tego kryterium przyznaje się punkty za termin płatności faktur określony w dniach. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury to 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin płatności faktury to 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
W przypadku niepodania w formularzy ofertowym terminu płatności lub zaoferowania terminu krótszego niż 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z zapisami SWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Termin płatności: 7-10 dni – 0,00 pkt
Za każdy kolejny dzień pow. 10 dni – 0,50 pkt
Przykład:
Termin płatności 14 dni. Liczba pkt: 4 x 0,50 pkt = 2,00 pkt
Termin płatności 21 dni. Liczba pkt: 11 x 0,50 pkt = 5,50 pkt
Termin płatności 30 dni. Liczba pkt: 20 x 0,50 pkt = 10,00 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Tarmin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Lubelskiej w miejscowości Janowiec.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie według trzech kryteriów:
Cena brutto ( C ), Okres gwarancji (G), Termin płatności faktury (T).

2. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Cena brutto” ( C ):
Kryterium „Cena brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty badanej) * 60 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 60

3. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Okres gwarancji ( G )”
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru robót.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jako niezgodną z SIWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Liczba miesięcy: 36 – 0 pkt
Liczba miesięcy: 37-42 – 10 pkt
Liczba miesięcy: 42-48 – 20 pkt
Liczba miesięcy: 49 i więcej – 30 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium – 30.

4. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Termin płatności faktury” ( T ):
W ramach tego kryterium przyznaje się punkty za termin płatności faktur określony w dniach. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury to 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin płatności faktury to 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
W przypadku niepodania w formularzy ofertowym terminu płatności lub zaoferowania terminu krótszego niż 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z zapisami SWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Termin płatności: 7-10 dni – 0,00 pkt
Za każdy kolejny dzień pow. 10 dni – 0,50 pkt
Przykład:
Termin płatności 14 dni. Liczba pkt: 4 x 0,50 pkt = 2,00 pkt
Termin płatności 21 dni. Liczba pkt: 11 x 0,50 pkt = 5,50 pkt
Termin płatności 30 dni. Liczba pkt: 20 x 0,50 pkt = 10,00 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Tarmin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Radomskiej w miejscowości Janowiec.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie według trzech kryteriów:
Cena brutto ( C ), Okres gwarancji (G), Termin płatności faktury (T).

2. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Cena brutto” ( C ):
Kryterium „Cena brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty badanej) * 60 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 60

3. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Okres gwarancji ( G )”
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru robót.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jako niezgodną z SIWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Liczba miesięcy: 36 – 0 pkt
Liczba miesięcy: 37-42 – 10 pkt
Liczba miesięcy: 42-48 – 20 pkt
Liczba miesięcy: 49 i więcej – 30 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium – 30.

4. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Termin płatności faktury” ( T ):
W ramach tego kryterium przyznaje się punkty za termin płatności faktur określony w dniach. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury to 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin płatności faktury to 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
W przypadku niepodania w formularzy ofertowym terminu płatności lub zaoferowania terminu krótszego niż 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z zapisami SWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Termin płatności: 7-10 dni – 0,00 pkt
Za każdy kolejny dzień pow. 10 dni – 0,50 pkt
Przykład:
Termin płatności 14 dni. Liczba pkt: 4 x 0,50 pkt = 2,00 pkt
Termin płatności 21 dni. Liczba pkt: 11 x 0,50 pkt = 5,50 pkt
Termin płatności 30 dni. Liczba pkt: 20 x 0,50 pkt = 10,00 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Tarmin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Rynek w miejscowości Janowiec.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie według trzech kryteriów:
Cena brutto ( C ), Okres gwarancji (G), Termin płatności faktury (T).

2. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Cena brutto” ( C ):
Kryterium „Cena brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty badanej) * 60 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 60

3. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Okres gwarancji ( G )”
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru robót.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jako niezgodną z SIWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Liczba miesięcy: 36 – 0 pkt
Liczba miesięcy: 37-42 – 10 pkt
Liczba miesięcy: 42-48 – 20 pkt
Liczba miesięcy: 49 i więcej – 30 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium – 30.

4. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Termin płatności faktury” ( T ):
W ramach tego kryterium przyznaje się punkty za termin płatności faktur określony w dniach. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury to 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin płatności faktury to 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
W przypadku niepodania w formularzy ofertowym terminu płatności lub zaoferowania terminu krótszego niż 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z zapisami SWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Termin płatności: 7-10 dni – 0,00 pkt
Za każdy kolejny dzień pow. 10 dni – 0,50 pkt
Przykład:
Termin płatności 14 dni. Liczba pkt: 4 x 0,50 pkt = 2,00 pkt
Termin płatności 21 dni. Liczba pkt: 11 x 0,50 pkt = 5,50 pkt
Termin płatności 30 dni. Liczba pkt: 20 x 0,50 pkt = 10,00 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Tarmin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Zamkowej w miejscowości Janowiec.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie według trzech kryteriów:
Cena brutto ( C ), Okres gwarancji (G), Termin płatności faktury (T).

2. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Cena brutto” ( C ):
Kryterium „Cena brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty badanej) * 60 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 60

3. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Okres gwarancji ( G )”
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru robót.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jako niezgodną z SIWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Liczba miesięcy: 36 – 0 pkt
Liczba miesięcy: 37-42 – 10 pkt
Liczba miesięcy: 42-48 – 20 pkt
Liczba miesięcy: 49 i więcej – 30 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium – 30.

4. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Termin płatności faktury” ( T ):
W ramach tego kryterium przyznaje się punkty za termin płatności faktur określony w dniach. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury to 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin płatności faktury to 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
W przypadku niepodania w formularzy ofertowym terminu płatności lub zaoferowania terminu krótszego niż 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z zapisami SWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Termin płatności: 7-10 dni – 0,00 pkt
Za każdy kolejny dzień pow. 10 dni – 0,50 pkt
Przykład:
Termin płatności 14 dni. Liczba pkt: 4 x 0,50 pkt = 2,00 pkt
Termin płatności 21 dni. Liczba pkt: 11 x 0,50 pkt = 5,50 pkt
Termin płatności 30 dni. Liczba pkt: 20 x 0,50 pkt = 10,00 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Tarmin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa parkingu na ul. Sandomierskiej w miejscowości Janowiec.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie według trzech kryteriów:
Cena brutto ( C ), Okres gwarancji (G), Termin płatności faktury (T).

2. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Cena brutto” ( C ):
Kryterium „Cena brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty badanej) * 60 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 60

3. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Okres gwarancji ( G )”
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru robót.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jako niezgodną z SIWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Liczba miesięcy: 36 – 0 pkt
Liczba miesięcy: 37-42 – 10 pkt
Liczba miesięcy: 42-48 – 20 pkt
Liczba miesięcy: 49 i więcej – 30 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium – 30.

4. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Termin płatności faktury” ( T ):
W ramach tego kryterium przyznaje się punkty za termin płatności faktur określony w dniach. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury to 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin płatności faktury to 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
W przypadku niepodania w formularzy ofertowym terminu płatności lub zaoferowania terminu krótszego niż 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z zapisami SWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Termin płatności: 7-10 dni – 0,00 pkt
Za każdy kolejny dzień pow. 10 dni – 0,50 pkt
Przykład:
Termin płatności 14 dni. Liczba pkt: 4 x 0,50 pkt = 2,00 pkt
Termin płatności 21 dni. Liczba pkt: 11 x 0,50 pkt = 5,50 pkt
Termin płatności 30 dni. Liczba pkt: 20 x 0,50 pkt = 10,00 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Tarmin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Nowy Janowiec w miejscowości Janowiec.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie według trzech kryteriów:
Cena brutto ( C ), Okres gwarancji (G), Termin płatności faktury (T).

2. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Cena brutto” ( C ):
Kryterium „Cena brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty badanej) * 60 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 60

3. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Okres gwarancji ( G )”
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru robót.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jako niezgodną z SIWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Liczba miesięcy: 36 – 0 pkt
Liczba miesięcy: 37-42 – 10 pkt
Liczba miesięcy: 42-48 – 20 pkt
Liczba miesięcy: 49 i więcej – 30 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium – 30.

4. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Termin płatności faktury” ( T ):
W ramach tego kryterium przyznaje się punkty za termin płatności faktur określony w dniach. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury to 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin płatności faktury to 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
W przypadku niepodania w formularzy ofertowym terminu płatności lub zaoferowania terminu krótszego niż 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z zapisami SWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Termin płatności: 7-10 dni – 0,00 pkt
Za każdy kolejny dzień pow. 10 dni – 0,50 pkt
Przykład:
Termin płatności 14 dni. Liczba pkt: 4 x 0,50 pkt = 2,00 pkt
Termin płatności 21 dni. Liczba pkt: 11 x 0,50 pkt = 5,50 pkt
Termin płatności 30 dni. Liczba pkt: 20 x 0,50 pkt = 10,00 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Tarmin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 431 w miejscowości Nasiłów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie według trzech kryteriów:
Cena brutto ( C ), Okres gwarancji (G), Termin płatności faktury (T).

2. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Cena brutto” ( C ):
Kryterium „Cena brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty badanej) * 60 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 60

3. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Okres gwarancji ( G )”
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru robót.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jako niezgodną z SIWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Liczba miesięcy: 36 – 0 pkt
Liczba miesięcy: 37-42 – 10 pkt
Liczba miesięcy: 42-48 – 20 pkt
Liczba miesięcy: 49 i więcej – 30 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium – 30.

4. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Termin płatności faktury” ( T ):
W ramach tego kryterium przyznaje się punkty za termin płatności faktur określony w dniach. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury to 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin płatności faktury to 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
W przypadku niepodania w formularzy ofertowym terminu płatności lub zaoferowania terminu krótszego niż 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z zapisami SWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Termin płatności: 7-10 dni – 0,00 pkt
Za każdy kolejny dzień pow. 10 dni – 0,50 pkt
Przykład:
Termin płatności 14 dni. Liczba pkt: 4 x 0,50 pkt = 2,00 pkt
Termin płatności 21 dni. Liczba pkt: 11 x 0,50 pkt = 5,50 pkt
Termin płatności 30 dni. Liczba pkt: 20 x 0,50 pkt = 10,00 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Tarmin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi gminnej nr 107765L w miejscowości Trzcianki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie według trzech kryteriów:
Cena brutto ( C ), Okres gwarancji (G), Termin płatności faktury (T).

2. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Cena brutto” ( C ):
Kryterium „Cena brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty badanej) * 60 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 60

3. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Okres gwarancji ( G )”
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru robót.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jako niezgodną z SIWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Liczba miesięcy: 36 – 0 pkt
Liczba miesięcy: 37-42 – 10 pkt
Liczba miesięcy: 42-48 – 20 pkt
Liczba miesięcy: 49 i więcej – 30 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium – 30.

4. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Termin płatności faktury” ( T ):
W ramach tego kryterium przyznaje się punkty za termin płatności faktur określony w dniach. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury to 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin płatności faktury to 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
W przypadku niepodania w formularzy ofertowym terminu płatności lub zaoferowania terminu krótszego niż 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z zapisami SWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Termin płatności: 7-10 dni – 0,00 pkt
Za każdy kolejny dzień pow. 10 dni – 0,50 pkt
Przykład:
Termin płatności 14 dni. Liczba pkt: 4 x 0,50 pkt = 2,00 pkt
Termin płatności 21 dni. Liczba pkt: 11 x 0,50 pkt = 5,50 pkt
Termin płatności 30 dni. Liczba pkt: 20 x 0,50 pkt = 10,00 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Tarmin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 107776L w miejscowości Wojszyn.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie według trzech kryteriów:
Cena brutto ( C ), Okres gwarancji (G), Termin płatności faktury (T).

2. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Cena brutto” ( C ):
Kryterium „Cena brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty badanej) * 60 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 60

3. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Okres gwarancji ( G )”
Kryterium okres gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pełnych miesiącach.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru robót.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jako niezgodną z SIWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Liczba miesięcy: 36 – 0 pkt
Liczba miesięcy: 37-42 – 10 pkt
Liczba miesięcy: 42-48 – 20 pkt
Liczba miesięcy: 49 i więcej – 30 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium – 30.

4. Opis sposobu dokonywania oceny w kryterium „Termin płatności faktury” ( T ):
W ramach tego kryterium przyznaje się punkty za termin płatności faktur określony w dniach. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury to 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin płatności faktury to 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury za realizację zamówienia.
W przypadku niepodania w formularzy ofertowym terminu płatności lub zaoferowania terminu krótszego niż 7 dni lub dłuższego niż 30 dni oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z zapisami SWZ.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego klucza:
Termin płatności: 7-10 dni – 0,00 pkt
Za każdy kolejny dzień pow. 10 dni – 0,50 pkt
Przykład:
Termin płatności 14 dni. Liczba pkt: 4 x 0,50 pkt = 2,00 pkt
Termin płatności 21 dni. Liczba pkt: 11 x 0,50 pkt = 5,50 pkt
Termin płatności 30 dni. Liczba pkt: 20 x 0,50 pkt = 10,00 pkt
Maksymalna ilości pkt w ramach niniejszego kryterium - 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Tarmin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy:
Posiadają odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową w przypadku następujących części zamówienia:
a) Część 2 zamówienia – Przebudowa ul. Lubelskiej w miejscowości Janowiec.
b) Część 3 zamówienia – Przebudowa ul. Radomskiej w miejscowości Janowiec.
c) Część 4 zamówienia – Przebudowa ul. Rynek w miejscowości Janowiec.
d) Część 5 zamówienia – Przebudowa ul. Zamkowej w miejscowości Janowiec.
2. Wykonawca spełni warunek posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli, wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną zrealizowaną na obiekcie lub w strefie wpisanej do rejestru zabytków o wartości co najmniej:
1) Część 2 zamówienia – Przebudowa ul. Lubelskiej w miejscowości Janowiec – 400.000,00 zł.
2) Część 3 zamówienia – Przebudowa ul. Radomskiej w miejscowości Janowiec – 400.000,00 zł
3) Część 4 zamówienia – Przebudowa ul. Rynek w miejscowości Janowiec – 500.000,00 zł
4) Część 5 zamówienia – Przebudowa ul. Zamkowej w miejscowości Janowiec – 300.000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w następujących wysokościach:
1) Część 1 zamówienia– Przebudowa drogi gminnej nr 107788L w miejscowości Brześce – 16.000,00 zł
2) Część 2 zamówienia – Przebudowa ul. Lubelskiej w miejscowości Janowiec – 20.000,00 zł.
3) Część 3 zamówienia – Przebudowa ul. Radomskiej w miejscowości Janowiec – 20.000,00 zł.
4) Część 4 zamówienia – Przebudowa ul. Rynek w miejscowości Janowiec – 30.000,00 zł.
5) Część 5 zamówienia – Przebudowa ul. Zamkowej w miejscowości Janowiec – 14.000,00 zł.
6) Część 6 zamówienia – Budowa parkingu na ul. Sandomierskiej w miejscowości Janowiec – 50.000,00 zł.
7) Część 7 zamówienia – Przebudowa ul. Nowy Janowiec w miejscowości Janowiec – 10.000,00 zł.
8) Część 8 zamówienia – Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 431 w miejscowości Nasiłów – 23.000,00 zł.
9) Część 9 zamówienia – Budowa drogi gminnej nr 107765L w miejscowości Trzcianki – 22.000,00 zł.
10) Część 10 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 107776L w miejscowości Wojszyn – 38.000,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczy w Kazimierzu Dolnym NRB: 21 8731 0001 0100 0808 2000 0060, tytułem: „Wadium na część zamówienia nr ……….”, gdzie w miejsce kropek należy wpisać numer części zamówienia, którego dotyczy wadium.
Zaleca się dokonywania wpłat na każdą część zamówienia oddzielnie.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą określonego w dziale XVI SWZ z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 6 pkt 1) – 2) i ust. 7 SWZ.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2) – 4) SWZ, wykonawca winien przekazać zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w Dziale X SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa z ofertą każdy z wykonawców.
2. Zamawiający wymaga złożenia do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

W przypadku inwestycji realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zaliczki Wykonawcy w kwocie nie większej niż 5% wynagrodzenia.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1) Zmiana terminu wykonania umowy.
2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie).
3) zmiany postanowień umowy w sytuacji wystąpienia zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia.
4) zmiany postanowień umowy korzystnych z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w związku z realizacją płatności w ramach programów zewnętrznych lub potrzebą wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czy zaistnieniem innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji.
5) zmiany technologii wykonania danego zakresu robót określonego w dokumentacji projektowej pod warunkiem, iż nie spowoduje ona obniżenia jakości wykonania zamówienia, obniżenia trwałości jego przedmiotu i wzrostu kosztów jego późniejszego utrzymania oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; zmiana taka musi zostać spowodowana uzasadniającymi je okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://janowiec.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą przeciwagresyjną” wykluczy z niniejszego postępowania:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.8), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.9), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy przeciwagresyjnej;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy przeciwagresyjnej;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy przeciwagresyjnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.