eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiêciny › Remont dróg gminnych: nr 180299C Be³szewo - Be³szewo km 1+640 - 1+960; nr 180300C Zieliñsk - Be³szewo km 1+500 - 2+750; nr 180233C Jarantowice - Jarantowice km 0+000 - 1+970



Og³oszenie z dnia 2023-04-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych: nr 180299C Be³szewo – Be³szewo km 1+640 – 1+960;
nr 180300C Zieliñsk – Be³szewo km 1+500 – 2+750; nr 180233C Jarantowice – Jarantowice km 0+000 - 1+970

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osiêciny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866650

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osiêciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 542650030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@osieciny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.osieciny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych: nr 180299C Be³szewo – Be³szewo km 1+640 – 1+960;
nr 180300C Zieliñsk – Be³szewo km 1+500 – 2+750; nr 180233C Jarantowice – Jarantowice km 0+000 - 1+970

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8fa850e-cfaa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00160805

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00059876/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Remont dróg gminnych: nr 180299C Be³szewo – Be³szewo km 1+640 – 1+960; nr 180300C Zieliñsk – Be³szewo km 1+500 – 2+750; nr 180233C Jarantowice – Jarantowice km 0+000 - 1+970

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8fa850e-cfaa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
2. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: ug@osieciny.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Osiêciny, ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osiêciny;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych w osobie Pana Zbigniewa Tumiñskiego, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail: zbigniewtuminski.iod@gmail.com;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) szczegó³owe cele przetwarzania danych zosta³y wskazane w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm );
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
6) Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ przekazane podmiotom przetwarzaj±cym dane osobowe w imieniu administratora danych osobowych takim jak podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, firmom zapewniaj±cym niszczenie materia³ów, itp.;
7) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
8) obowi±zek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z powy¿szego prawa, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku po stronie administratora, administrator mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
11) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 Pzp Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporz±dzenia 2016/679, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 Pzp, tj:
- skorzystania przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do prostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmiana postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym ustaw±;
- w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.02.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg gminnych: nr 180299C Be³szewo – Be³szewo km 1+640 – 1+960; nr 180300C Zieliñsk – Be³szewo km 1+500 – 2+750; nr 180233C Jarantowice – Jarantowice km 0+000 – 1+970
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci
1.1) Remont ci±gu dróg gminnych : nr 180299 Be³szewo – Be³szewo i nr 180300C Zieliñsk - Be³szewo o ³±cznej d³ugo¶ci 1,570 km.
Remont polegaæ bêdzie na wykonaniu nowej, dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej, grubo¶ci 2+4cm na ca³ej d³ugo¶ci remontowanego odcinka drogi. W km 1+850 (str.L) i 2+150, 2+500 (str.P), przy krawêdziach jezdni usytuowane zostan± mijanki o wymiarach 25,00 x 1,50m ze skosami, wjazdowym i wyjazdowym 1:2 i spadkami pod³u¿nymi i poprzecznymi zgodnymi ze spadkami nawierzchni jezdni. Nawierzchnia bitumiczna mijanek u³o¿ona zostanie na podbudowie t³uczniowej, jednowarstwowej grubo¶ci 20cm.
Uzupe³nieniem robót bêdzie umocnienie kruszywem ³amanym obustronnych poboczy na szeroko¶ci 0,25-0,50 m, od krawêdzi jezdni oraz ¶ciêcie nadmiaru gruntu z pozosta³ej czê¶ci pobocza co u³atwi ruch pieszych oraz umo¿liwi odp³yw wód opadowych z korony drogi.
Na bezpieczeñstwo ruchu na remontowanym odcinku drogi wp³ynie równie¿ wymiana i uzupe³nienie oznakowania pionowego skrzy¿owañ z drogami powiatow± i gminnymi.
Ca³o¶æ robót zwi±zanych z remontem ci±gu dróg gminnych nr 180299C Be³szewo - Be³szewo i nr 180300C Zieliñsk - Be³szewo wykonana zostanie w granicach istniej±cych pasów drogowych tych dróg ( dzia³ki o numerach geodezyjnych 299 i 307 w m. Be³szewo).

1.2) Remont drogi gminnej nr 180233C Jarantowice – Jarantowice km 0+000 - 1+970 polegaæ bêdzie na wykonaniu nowej, dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej, grubo¶ci 2+4cm na ca³ej d³ugo¶ci odcinka drogi. Jezdnia o nawierzchni bitumicznej na ca³ej d³ugo¶ci remontowanego odcinka bêdzie mia³a szeroko¶æ 3,50 (3,00)m.
W km 1+550 (str.P) i 0+800 (str.L) przy krawêdziach jezdni usytuowane zostan± mijanki o wymiarach 25,00 x 1,50m, ze skosami, wjazdowym i wyjazdowym 1:2 i spadkami pod³u¿nymi i poprzecznymi zgodnymi ze spadkami nawierzchni jezdni. Nawierzchnia bitumiczna mijanek u³o¿ona zostanie na podbudowie t³uczniowej, jednowarstwowej grubo¶ci 20cm.
Uzupe³nieniem robót bêdzie umocnienie kruszywem ³amanym obustronnych poboczy na szeroko¶ci 0,50 m, od krawêdzi jezdni oraz ¶ciêcie nadmiaru gruntu z pozosta³ej czê¶ci pobocza co u³atwi ruch pieszych oraz umo¿liwi odp³yw wód opadowych z korony drogi.
Na bezpieczeñstwo ruchu na remontowanym odcinku drogi wp³ynie równie¿ wymiana i uzupe³nienie oznakowania pionowego skrzy¿owania z drog± powiatow± w km 1+970.
Ca³o¶æ robót zwi±zanych z remontem drogi gminnej nr 180233C Jarantowice - Jarantowice wykonana zostanie w granicach istniej±cego pasa drogowego tej drogi ( dzia³ki o numerach geodezyjnych 23 i 7).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60%
2) Okres gwarancji – waga kryterium 40%.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta po uwzglêdnieniu kryteriów wynosi 100 pkt.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczon± jako sumê punktów uzyskanych w ww. kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu (na zasadach okre¶lonych w rozdziale VIII SWZ) oraz spe³niaj± ni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
a) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane, polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³ brutto, przy czym warto¶æ jednej z robót musi wynosiæ co najmniej 500.000,00 z³ brutto.
Uwagi:
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 4 lit. a nie podlega sumowaniu w ramach poszczególnych robót – oznacza to, ¿e albo wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e siê realizacj± co najmniej dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± co najmniej dwóch wymaganych robót, albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego do¶wiadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach okre¶lonych
w art. 118 ustawy Pzp – podmiot ten musi wykazaæ siê realizacj± wymaganych robót.
b) wyka¿e, ¿e dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy – osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ zgodnie z ustaw±
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.

Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê:
1) formularz ofertowy - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ.

Dodatkowo do oferty nale¿y do³±czyæ (je¶li dotyczy):
1) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty lub odpowiednie pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê podpisuje pe³nomocnik,
2) pe³nomocnictwo dla osoby umocowanej do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (za³±cznik nr 6 do SWZ) oraz o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ - za³±cznik nr 2 oraz 3 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada z ofert± ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
2) wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w formularzu ofertowym),
3) Wykonawcy zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ, przy czym dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, za¶ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio wykonawca/wykonawcy który wykazuje spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, w której zostanie okre¶lony pe³nomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do Umowy w sytuacjach, na warunkach i zasadach okre¶lonych we Wzorze umowy.
3. Szczegó³owe przes³anki zmian umowy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy , przy czym z uwagi ograniczenia ilo¶ci znaków nie ma mo¿liwo¶ci ich zawarcia w og³oszeniu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: W prowadzonym postêpowaniu Wykonawcy sk³adaj± swoje oferty za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-20 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawców w stosunku do których zachodzi okoliczno¶æ wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz.835 ze zm.).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.