Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00145071/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
- 2025/BZP 00175338/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00183467/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Roboty budowlane polegające na modernizacji strefy SW1 budynku A oraz strefy SW2 budynku B (etap 3 i etap 4) w DPS przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mączna 3
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: MCUS@MCUS.PL
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160599
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00145071
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Zakres robót budowlanych w szczególności obejmuje:
1) ETAP 3:
a) Budowę tymczasowej pochylni zapewniającej osobom niepełnosprawnym stały dostęp do budynku A – na czas realizacji robót w strefie SW1 (do demontażu – po zakończeniu robót w strefie SW1);
b) Modernizację strefy wejściowej SW1:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe (w tym skucie istniejących posadzek oraz cokołów, usunięcie tynków (murki, ściany po obrysie tarasów, pochylni, schodów) oraz cokołów budynku na styku z elementami modernizowanymi, frezowanie istniejących nawierzchni betonowych, oczyszczenie powierzchni betonu metodą groszkowania w celu nadania odpowiedniej szorstkości; demontaż istniejących balustrad i pochwytów; demontaż istniejących drzwi wejściowych do budynku, rozbiórka przyległego fragmentu nawierzchni chodnika;
- uzupełnienie ubytków (otwory) w ścianach z wykorzystaniem bloczków betonowych; uzupełnienie wszelkich ubytków, uszkodzeń w elementach betonowych;
- wyrównanie szerokości i wysokości stopni istniejących schodów, pochylni, powierzchni poziomych murków (nawierzchnia z płytek terazzo);
- wykończenie cokołów budynku w obrębie stref wejściowych, powierzchni pionowych murków i ścian zewnętrznych pochylni i schodów (cienkowarstwowy tynk żywiczy po uprzednim przygotowaniu podłoża);
- montaż balustrad do powierzchni poziomych tarasów, schodów, pochylni, murków (balustrady i pochwyty systemowe ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo);
- montaż drzwi wejściowych automatycznych;
- doprowadzenie zasilania do drzwi automatycznych, zmiana lokalizacji gniazda wtyczkowego;
- wykonanie fragmentu nawierzchni utwardzonej chodnika przy strefie wejściowej SW1 – w dowiązaniu do istniejących nawierzchni;
2) ETAP 4 – modernizacja strefy wejściowej SW2:
a) rozbiórkę istniejącej pochylni przy budynku B wraz z przyległymi nawierzchniami chodnika;
b) budowę nowej pochylni przy budynku B (strefa wejściowa SW2) m. in.:
- konstrukcja podjazdu z betonu wodoodpornego i mrozoodpornego, zaleca się wykonanie konstrukcji z elementów prefabrykowanych;
- posadzka z płyt chodnikowych betonowych z posypką z kruszywa kamiennego impregnowanych fabrycznie (typ terazzo);
- poręcze i balustrady – systemowe ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo;
c) wykonanie fragmentu nawierzchni utwardzonej chodnika przy strefie wejściowej SW2 – w dowiązaniu do istniejącej nawierzchni;
d) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej odwadniającej wycieraczkę (odcinek od wycieraczki do studni kd SD11);
e) montaż rur ochronnych pod nawierzchniami wykonanymi w ETAPIE 4 (montaż okablowania w Etapie 6).
2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa pn.: „Zagospodarowanie terenu Domu Pomocy Społecznej i towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz przebudową i remontem zewnętrznych stref wejściowych do istniejących budynków”, w której w skład wchodzi: Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB), dokumentacja wykonawcza oraz Projekt umowy.
3. Informacje dotyczące zatrudnienia:
1) Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące następujący zakres czynności (w szczególności):
a) skucie starych płytek,
b) wyrównanie podłoża i naprawa tynków,
c) cięcie i pasowanie płytek,
d) wyniesienie gruzu oraz czynności/ działania związane z utylizacją gruzu,
e) wykonanie lub naprawa hydroizolacji pod płytkami.
f) gruntowanie i szpachlowanie, malowanie,
g) silikonowanie.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy Wykonawcy/ Podwykonawcy z pracownikami przed zakończeniem realizacji przedmiotowej umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej wymagania określone przez Zamawiającego.
Po zmianie:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakres robót budowlanych w szczególności obejmuje:
1) ETAP 3 (wg dokumentacji projektowej):
a) Budowę tymczasowej pochylni zapewniającej osobom niepełnosprawnym stały dostęp do budynku A – na czas realizacji robót w strefie SW1 (do demontażu – po zakończeniu robót w strefie SW1) - Etap I;
b) Modernizację strefy wejściowej SW1:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe (w tym skucie istniejących posadzek oraz cokołów, usunięcie tynków (murki, ściany po obrysie tarasów, pochylni, schodów) oraz cokołów budynku na styku z elementami modernizowanymi, frezowanie istniejących nawierzchni betonowych, oczyszczenie powierzchni betonu metodą groszkowania w celu nadania odpowiedniej szorstkości; demontaż istniejących balustrad i pochwytów; demontaż istniejących drzwi wejściowych do budynku, rozbiórka przyległego fragmentu nawierzchni chodnika – Etap II;
- uzupełnienie ubytków (otwory) w ścianach z wykorzystaniem bloczków betonowych; uzupełnienie wszelkich ubytków, uszkodzeń w elementach betonowych – Etap IV;
- wyrównanie szerokości i wysokości stopni istniejących schodów, pochylni, powierzchni poziomych murków (nawierzchnia z płytek terazzo) - Etap IV;
- wykończenie cokołów budynku w obrębie stref wejściowych, powierzchni pionowych murków i ścian zewnętrznych pochylni i schodów (cienkowarstwowy tynk żywiczy po uprzednim przygotowaniu podłoża) - Etap IV;
- montaż balustrad do powierzchni poziomych tarasów, schodów, pochylni, murków (balustrady i pochwyty systemowe ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo) - Etap IV;
- montaż drzwi wejściowych automatycznych - Etap IV;
- doprowadzenie zasilania do drzwi automatycznych, zmiana lokalizacji gniazda wtyczkowego - Etap IV;
- wykonanie fragmentu nawierzchni utwardzonej chodnika przy strefie wejściowej SW1 – w dowiązaniu do istniejących nawierzchni - Etap IV;
2) ETAP 4 (wg dokumentacji projektowej) – modernizacja strefy wejściowej SW2:
a) rozbiórkę istniejącej pochylni przy budynku B wraz z przyległymi nawierzchniami chodnika – Etap II;
b) budowę nowej pochylni przy budynku B (strefa wejściowa SW2) m. in. – Etap III:
- konstrukcja podjazdu z betonu wodoodpornego i mrozoodpornego, zaleca się wykonanie konstrukcji z elementów prefabrykowanych;
- posadzka z płyt chodnikowych betonowych z posypką z kruszywa kamiennego impregnowanych fabrycznie (typ terazzo);
- poręcze i balustrady – systemowe ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo;
c) wykonanie fragmentu nawierzchni utwardzonej chodnika przy strefie wejściowej SW2 – w dowiązaniu do istniejącej nawierzchni - Etap IV;
d) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej odwadniającej wycieraczkę (odcinek od wycieraczki do studni kd SD11) - Etap IV;
e) montaż rur ochronnych pod nawierzchniami wykonanymi w ETAPIE 4 (montaż okablowania w Etapie 6) - Etap IV.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa pn.: „Zagospodarowanie terenu Domu Pomocy Społecznej i towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz przebudową i remontem zewnętrznych stref wejściowych do istniejących budynków”, w której w skład wchodzi: Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB), dokumentacja wykonawcza oraz Projekt umowy.
3. Informacje dotyczące zatrudnienia:
1) Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące następujący zakres czynności (w szczególności):
a) skucie starych płytek,
b) wyrównanie podłoża i naprawa tynków,
c) cięcie i pasowanie płytek,
d) wyniesienie gruzu oraz czynności/ działania związane z utylizacją gruzu,
e) wykonanie lub naprawa hydroizolacji pod płytkami.
f) gruntowanie i szpachlowanie, malowanie,
g) silikonowanie.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy Wykonawcy/ Podwykonawcy z pracownikami przed zakończeniem realizacji przedmiotowej umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej wymagania określone przez Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej na podstawie art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, tzn. dysponuje osobami, które skieruje do wykonania zamówienia publicznego, w celu realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tzn. skieruje co najmniej cztery osoby, w tym:
a) minimum dwie osoby wykonujące czynności wskazane w Rozdziale IV ust. 6 pkt 1 SWZ. Osoby te muszą posiadać minimum roczne doświadczenie w realizacji robót określonych zakresem czynności w Rozdziale IV ust. 6 pkt 1 SWZ oraz minimum wykształcenie zasadnicze zawodowe o profilu: ogólnobudowlanym lub glazurnik lub tynkarz lub posadzkarz, glazurnik;
b) minimum 1 Kierownika robót budowlanych bez ograniczeń posiadającego:
- minimum studia wyższe drugiego stopnia na kierunku budownictwo,
- minimum 1 rok praktyki w biurze projektowym,
- minimum 1 rok praktyki na budowie;
c) minimum 1 osobę z uprawnieniami elektrycznymi posiadającą;
- uprawnienia dozorowe SEP,
- wykształcenie minimum zawodowe,
- minimum roczne doświadczenie w zakresie wykonywania czynności w zawodzie elektryka.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej na podstawie art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, tzn. dysponuje osobami, które skieruje do wykonania zamówienia publicznego, w celu realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tzn. skieruje co najmniej cztery osoby, w tym:
a) minimum dwie osoby wykonujące czynności wskazane w Rozdziale IV ust. 6 pkt 1 SWZ. Osoby te muszą posiadać minimum roczne doświadczenie w realizacji robót określonych zakresem czynności w Rozdziale IV ust. 6 pkt 1 SWZ oraz minimum wykształcenie zasadnicze zawodowe o profilu: ogólnobudowlanym lub glazurnik lub tynkarz lub posadzkarz, glazurnik;
b) minimum 1 Kierownika robót budowlanych bez ograniczeń posiadającego:
- minimum studia wyższe drugiego stopnia na kierunku budownictwo,
- minimum 1 rok praktyki na budowie;
c) minimum 1 osobę z uprawnieniami elektrycznymi posiadającą;
- uprawnienia dozorowe SEP,
- wykształcenie minimum zawodowe,
- minimum roczne doświadczenie w zakresie wykonywania czynności w zawodzie elektryka.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-31 10:00
Po zmianie:
2025-04-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-31 10:30
Po zmianie:
2025-04-07 10:30
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont posadzek w budynku Urzędu Skarbowego w Strzelinie
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34
- KONSERWACJA DŹWIGÓW, USUWANIE AWARII, DOKONYWANIE NAPRAW ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG POGOTOWIA DŹWIGOWEGO
- Zakup i wdrożenie systemu zarządzania przyzywaniem pacjenta w Wojewódzkim Zespole Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby USK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
- Przebudowa drogi ul. Chrobrego od nr 15 do 15d w Kobylance
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.