Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00152818/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu finansów i rachunkowości oraz kadr”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Broniewskiego, 48
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-771
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@chat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chat.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee70c621-ccd2-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu finansów i rachunkowości oraz kadr”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee70c621-ccd2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083295/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów szkoleniowych z zakresu prawa, finansów, zakresu metodycznego i statystycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „ChAT przyszłości” realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-z044/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152818
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenia z zakresu finansów i rachunkowości:• Inwentaryzacja w ujęciu rachunkowym i podatkowym
• Fakturowanie – zmiany, bieżące problemy, faktury zwykłe, ustrukturyzowane, uproszczone, korygujące, paragony, noty
korygujące, dokumentacja transakcji na potrzeby podatku VAT
• Vat w projekcie zmian od 2023
• Dokumentacja w zakresie podatku VAT w 2023 roku
• VAT 2022/2023-transakcje krajowe i międzynarodowe
• Środki trwałe w aktualnym stanie prawnym
• Planowane zmiany w podatku VAT
• Koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych
• Rozliczanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych – kompendium wiedzy
• Podatek od towarów i usług w aktualnym stanie prawnym
• Sprawozdawczość finansowa Uczelni
• Koszty kształcenia i badawcze uczelni - kalkulacja kosztów działalności uczelni
• Pracownicze Plany Kapitałowe - nowelizacja ustawy z czerwca 2022, dokumentacja oraz praktyczne przykłady
• Wynagrodzenia w 2023 r. - problemy i wątpliwości
• Prawa autorskie i prawa pokrewne na liście płac
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20490,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie w zakresie Kadr:• Warsztat wymaganych procedur, polityk i treści nowych dokumentów kadrowych do opracowania przed wejściem w życie
zmian do Kodeksu pracy – przygotowanie do zmian w prawie pracy
• Zmiany w prawie pracy 2023
• Planowanie i rozliczanie czasu pracy w 2022/2023– z uwzględnieniem zmian w przepisach oraz rozwiązywanie problemów
praktycznych
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4360,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 256 pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający wyjaśnia, że z taką właśnie sytuacją mamy do czynienia w przedmiotowym postępowaniu. Na wstępie wyjaśnienia wymaga, że postępowanie przetargowe dla tych właśnie części jest organizowane po raz trzeci. Dotychczas Zamawiający unieważniał te postępowania z uwagi na ograniczenia budżetowe. W konsekwencji tych zdarzeń Zamawiający stracił bardzo dużo czas zaś projekt w ramach którego realizowane są te zamówienia kończy się z datą 30 czerwca 2023 roku. Przeprowadzenie tak szerokiego przedmiotu szkoleń w zakresie obu części nie jest możliwe z przyczyn obiektywnych tj. kadra zarządzająca która jest adresatem tych szkoleń nie będzie w stanie w nich uczestniczyć w taki sposób aby wszystkie odbyły się do dnia 23 czerwca 2023 roku. Przesunięcie terminu realizacji tych szkoleń z uwagi na projekt nie jest obecnie możliwe. W tej sytuacji zaistniała zatem obiektywna przesłanka unieważnienia postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 256 pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający wyjaśnia, że z taką właśnie sytuacją mamy do czynienia w przedmiotowym postępowaniu. Na wstępie wyjaśnienia wymaga, że postępowanie przetargowe dla tych właśnie części jest organizowane po raz trzeci. Dotychczas Zamawiający unieważniał te postępowania z uwagi na ograniczenia budżetowe. W konsekwencji tych zdarzeń Zamawiający stracił bardzo dużo czas zaś projekt w ramach którego realizowane są te zamówienia kończy się z datą 30 czerwca 2023 roku. Przeprowadzenie tak szerokiego przedmiotu szkoleń w zakresie obu części nie jest możliwe z przyczyn obiektywnych tj. kadra zarządzająca która jest adresatem tych szkoleń nie będzie w stanie w nich uczestniczyć w taki sposób aby wszystkie odbyły się do dnia 23 czerwca 2023 roku. Przesunięcie terminu realizacji tych szkoleń z uwagi na projekt nie jest obecnie możliwe. W tej sytuacji zaistniała zatem obiektywna przesłanka unieważnienia postępowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
- Wymiana dźwigów w budynku Oddziału przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola, TZOM Młynów (7 pustostanów).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 64 w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Dostawa samochodu typu VAN
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "JESTEM FACHOWCEM - MOGĘ WIĘCEJ!" w zakresie doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego
- Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie seminarium i warsztatów
- 25.23 Szkolenie projektowanie uniwersalne dla studentów Politechniki Koszalińskiej w ramach projektu "Dostępna Uczelnia - Politechnika Koszalińska" nr POWR.03.05.00-00-A018/20.
- Świadczenie usługi kształcenia i podnoszenia kwalifikacji osób wykonujących zawody medyczne w zakresie organizacji endowaskularnego leczenia ostrego udaru niedokrwiennego mózgu.
- WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
- 194.2023 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych certyfikowanych szkoleń dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego, w podziale na 2 części.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.