Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00098372/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa laptopa i drukarki wraz z oprogramowaniem dla Instytutu Architektury i Urbanistyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luiza.rzeczkowska@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa laptopa i drukarki wraz z oprogramowaniem dla Instytutu Architektury i Urbanistyki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee55818c-d8c5-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ramach projektu "Enhancing the user uptake of Land Cover / Land Use information derived from the integration of Copernicus services and national databases" akronim - InCoNaDa w ramach konkursu PolNor 2019 finansowanego z Funduszy Norweskich, na podstawie umowy nr: NOR/POLNOR/InCoNaDa/0050/2019-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098372/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: InCoNaDa/IAiU/1/2021D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa laptopa dla Instytut Architektury i Urbanistyki - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa drukarki -1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 1900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania dla Instytut Architektury i Urbanistyki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2.3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 1024,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12533,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14747,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12533,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALIBABA CENTRUM SERWISOWE Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262533037
7.3.3) Ulica: ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 91,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12533,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALIBABA CENTRUM SERWISOWE Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262533037
7.3.3) Ulica: ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 91,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1808,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2298,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1808,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALIBABA CENTRUM SERWISOWE Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262533037
7.3.3) Ulica: ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 91
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1808,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 199 w Łodzi
- "Remont części pomieszczeń na III i IV piętrze wraz z wykonaniem w nich instalacji klimatyzacji w budynku A33 dla potrzeb Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Położenie nowej nitki kanalizacji sanitarnej po istniejącym śladzie, pod parkingiem na terenie kampusu CKD przy ul. Pomorskiej 251
- Świadczenie kompleksowej usługi zabezpieczenia gospodarczo-technicznego w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz czterech sądach rejonowych
- 2025 Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla WSRM w Łodzi w ramach zawartej umowy ramowej
- Dostawa samochodu osobowego segmentu D typu SUV 4x4w policyjnej wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania CAE do obliczeń metodą CALPHAD
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi
- Dostawę bezterminowych licencji na zintegrowany system informatyczny ERP do zarządzania procesami wewnętrznymi Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Podniesienie świadomości pracowników z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Połajewo ..."
- DOSTAWA 36 MIESIĘCZNEJ LICENCJI DO PRZEDŁUŻENIA FUNKCJONALNOŚCI FILTRA ANTYSPAMOWEGO I ANTYWIRUSOWEGO NA POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DWÓCH MASZYNACH WIRTUALNYCH CISCO ESA
- Dostawa subskrypcji produktów Menage Engine na okres 36 miesięcy
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





