Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00112904/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dostępu do podstawowego i zapasowego CPD opartego o dedykowane zasoby w architekturze chmury prywatnej i publicznej oraz utrzymanie w ciągłej dostępności usług platformy integracyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA"
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367882926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Barbary 21A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-053
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32/718-07-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@metropoliagzm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.metropoliagzm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi dostępu do podstawowego i zapasowego CPD opartego o dedykowane zasoby w architekturze chmury prywatnej i publicznej oraz utrzymanie w ciągłej dostępności usług platformy integracyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa096e7-e3c1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001931/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 usługa IaaS dla Platformy Integracyjnej (Chmura) w ramach utrzymania systemu ŚKUP w okresie przejściowym (tj. po okresie utrzymania Projektu od 03.2021) przez 8 miesięcy z opcją do 10
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112904/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 443089,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Usługa dostępu do podstawowego i zapasowego ośrodka przetwarzania danych opartego o dedykowane zasoby serwerowe w architekturze chmury prywatnej i publicznej4.5.3.) Główny kod CPV: 72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72317000-0 - Usługi przechowywania danych
72410000-7 - Usługi dostawców
4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Usługa utrzymania w ciągłej dostępności usług internetowych platformy integracyjnej, zarządzanie i administracja stosem technologicznym oraz komponentami aplikacyjnymi.4.5.3.) Główny kod CPV: 72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72317000-0 - Usługi przechowywania danych
72410000-7 - Usługi dostawców
4.5.5.) Wartość części: 199186,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie:
Do upływu terminu składania ofert została złożona oferta, następnie jej zmiana oraz dyspozycja o wycofaniu. Wycofanie spowodowało, brak możliwości odszyfrowania jakichkolwiek plików. Możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem koniecznym złożenia takiego oświadczenia. W świetle art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego do złożenia innej osobie oświadczenia woli w postaci elektronicznej dochodzi bowiem dopiero wtedy, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. W związku z brakiem możliwości zapoznania się z treścią oświadczenia złożonego przez Wykonawcę Zamawiający nie może uznać, że otrzymał ofertę. Mając na uwadze powyższe zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania w zakresie części nr 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253380 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.3) Ulica: Jana z Kolna
7.3.4) Miejscowość: 11
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa łączników kompatybilnych z posiadanym urządzeniem TSCD II
- Wykonanie robót budowlanych II etapu inwestycji tj. części parkowej w ramach zadania: MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie PARKU-etap II
- Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 22 w Katowicach
- Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu Nr 64 im. Janusza Korczaka w Katowicach
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- "Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi dostępu do internetowej bazy polskich i zagranicznych przedsiębiorstw na okres 24 miesięcy
- Świadczenie usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych
- Usługa aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k wraz z opracowaniem obiektów kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonych, dla wybranego obszaru województwa świętokrzyskiego
- "Zakup sensorów (czujników) pomiarowych do badań jakości powietrza na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki "
- Utworzenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych, uzupełnienie bazy EGiB na terenie gm. Kuślin
- "Dostawa tabliczek e-papierowych systemu informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym z zasilaniem bateryjnym" finansowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023
więcej: Usługi w zakresie danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.