Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00151939/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
- 2021/BZP 00156252/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00180949/01 - Wynik z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa z dostarczeniem, instalacją i wdrożeniem wyposażenia serwerowni w sprzęt i oprogramowanie dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida w Zielonej Górze
1.2.) Oddział zamawiającego: WiMBP
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276541
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 9
1.4.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.4.3.) Kod pocztowy: 65-077
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@wimbp.zora.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wimbp.zgora.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160287
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00151939/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) skrzynki ePUAP: /BibliotekaZG/SkrytkaESP
3) poczty elektronicznej (e-mail): administracja@wimbp.zgora.pl
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Po zmianie:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) skrzynki ePUAP: /BibliotekaZG/SkrytkaESP
3) poczty elektronicznej (e-mail): administracja@wimbp.zgora.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Po zmianie:
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Dostawę wraz z dostarczeniem i wdrożeniem wyposażenia serwerowni w sprzęt i oprogramowanie: serwery typu kasetowego „blade” wraz z niezbędnymi komponentami, macierz dyskowa wraz z niezbędnym wyposażeniem, oprogramowanie do wirtualizacji i zarządzania zasobami Vmware, urządzenie wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii bezpieczeństwa, zasilacz awaryjny UPS oraz sprzęt sieciowy zabezpieczający dostęp do zasobów informatycznych, wyposażenie sieci LAN,
2. instalację i próbne uruchomienie sprzętu oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu ich obsługi w wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 16 godzin.
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Dostawę wraz z dostarczeniem i wdrożeniem wyposażenia serwerowni w sprzęt i oprogramowanie: serwery rackowe wraz z niezbędnymi komponentami, macierz dyskowa wraz z niezbędnym wyposażeniem, oprogramowanie do wirtualizacji i zarządzania zasobami Vmware, urządzenie wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii bezpieczeństwa, zasilacz awaryjny UPS oraz sprzęt sieciowy zabezpieczający dostęp do zasobów informatycznych, wyposażenie sieci LAN,
2. instalację i próbne uruchomienie sprzętu oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu ich obsługi w wymiarze godzinowym nie mniejszym niż 16 godzin.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
WYSOKOŚĆ URZĄDZEŃ SIECIOWYCH ZABEZPIECZAJĄCYCH DOSTĘP DO ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA SIECI LAN WYSPECYFIKOWANYCH W pkt 6 OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Po zmianie:
WYSOKOŚĆ URZĄDZEŃ SIECIOWYCH ZABEZPIECZAJĄCYCH DOSTĘP DO ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA SIECI LAN WYSPECYFIKOWANYCH W pkt 6 SZCZEGÓŁOWEGO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-08-26 08:00
Po zmianie:
2021-08-31 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-08-26 13:00
Po zmianie:
2021-08-31 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-09-24
Po zmianie:
2021-09-29
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa zabawek, gier oraz innych pomocy dydaktycznych dla Szkoły Filialnej Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Edukacyjnym nr 6 w Zielonej Górze
- LA.261.15.2024 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- LA.261.22.2024 Sukcesywne dostawy szwów mechanicznych (staplerów), ładunków do staplerów.
- Dostawa karnetów umożliwiających korzystanie z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
- Strefa chilloutu w ramach zadania pn. Chynów - nasza mała ojczyzna
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.