Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00116837/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa parteru budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego obejmująca hol i część pomieszczeń bazy noclegowej – Etap 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356900630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Karniowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-082
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 12285 21 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@modr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://modr.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa parteru budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego obejmująca hol i część pomieszczeń bazy noclegowej – Etap 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36473a26-e53f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016051/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa parteru budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego obejmująca hol i część pomieszczeń bazy noclegowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116837/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MODR/PN/2021/2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 560411 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa parteru budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego obejmująca hol i część pomieszczeń bazy noclegowej – Etap 1".
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) demontaż istniejących ścian działowych;
b) wykonanie nowych ścian działowych;
c) demontaż i malowanie sufitów podwieszonych;
d) skucie istniejących posadzek;
e) wykonanie nowych posadzek;
f) wykonanie wylewek pod posadzki;
g) wymiana stolarki/ ślusarki drzwiowej i okiennej wewnętrznej;
h) wymiana parapetów;
i) wykonanie nowych instalacji;
j) wyposażenie pokoi hotelowych w meble oraz sprzęt agd i rtv.
W etapie 1 wykonane zostaną wszystkie roboty rozbiórkowe oraz nowe ściany wydzielające pomieszczenia, szczególnie od strony korytarza. W etapie tym wykonane zostaną wszystkie instalacje wod-kan, c.o. instalacje elektryczne oraz instalacje wentylacji. W całości zostanie wykonany hol główny wejściowy, dwa pokoje dla gości, toaleta dla osób niepełnosprawnych, toaleta ogólnodostępna oraz korytarz. W holu 2, w etapie 1, zostaną wykonane tylko nowe posadzki.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków wykonawcy zawarty jest w Projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy), stanowiących zał. nr 1 do SWZ, a także w Dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB), stanowiących zał. nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649943,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649943,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649943,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jerzy Kućmierz LAWINA, numer NIP : 6771688256
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Klaudia Kućmierz, numer NIP : 5130266495
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130018998
7.3.3) Ulica: Przeginia 136
7.3.4) Miejscowość: Przeginia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-049
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649943,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





