Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00139852/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00200919/01 - Wynik z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aktywnych ochronników słuchu dla JW 4101 w Lublińcu - OSL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 4101
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Komandosów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150560518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.lukasik@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jwk.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aktywnych ochronników słuchu dla JW 4101 w Lublińcu - OSL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3b0624f-c6f2-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088344/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 ochronniki słuchu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139852/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 45/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122904,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa aktywnych ochronników słuchu4.5.3.) Główny kod CPV: 32570000-9 - Urządzenia łączności
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Wartość części: 146500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa aktywnych słuchawek strzeleckich4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Wartość części: 9800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu zgodnie z wnioskiem Ośrodka Szkolenia Lądowego kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia dla zadania nr 1 wynosi 146.500,00 zł brutto. W postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Oferta nr 1 firmy Ha3o z Legionowa z kwotą 308.475,00 zł oraz oferta nr 2 firmy MILDAT sp. z o.o. z Warszawy z kwotą 218.847,80 zł. W uwagi na brak możliwości dorzucenia środków finansowych do kwoty oferty najkorzystniejszej komisja przetargowa wnioskuje o unieważnienie zadania nr 1.
Uzasadnienie prawne:
Działając w oparciu o zapisy art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, mając na uwadze, że cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty – Zamawiający unieważnia zadanie nr 1 w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218847,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308475,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Krupskim Młynie przy ul. Krasickiego, na działce ewidencyjnej nr 196/5
- Dostawa ambulansu medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem dla ZRM.
- Zakup sprzętu i środków na potrzeby zespołu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań obrony ludności i obrony cywilnej
- "Dostawa dwóch przyczep dla zespołu zarządzania kryzysowego w ramach zadań zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej realizowanych z Pr. Ochr. Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup bezprzewodowych urządzeń telekomunikacyjnych w ramach środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Dostawa rezerwy umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków KM PSP w Słupsku
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków KM PSP w Gdyni
- Dostawa zestawów radiotelefonicznych do łączności cyfrowej
- Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zadań na rzecz ochrony ludności ... - zakup i dostawa namiotów wraz z wyposażeniem, aparatów powietrznych, miniciągnika, wózka widłowego
- Dostawa urządzeń do systemu łączności radiowej
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





