eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilczak 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdm.poznan.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3590c68-ab59-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000726/45/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu do napraw uszkodzeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097670/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.RO.341.08.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 834350,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE A:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa słupków i pylonów w następujących ilościach:
1. słupki ozdobne z tworzywa sztucznego (elastyczne) z „pamięcią kształtu” typ GORGE – 100 szt.
2. kotwy montażowe do ww. słupków (RS76 300) - 20 szt.
3. uchylne odblaskowe pylony z elastycznym przegubem typu Flex ze znakiem C-9 jednostronnym - 100 szt.
4. uchylne odblaskowe pylony z elastycznym przegubem typu Flex ze znakiem C-9 dwustronnym - 50 szt.

W pkt 3.1.1. SWZ zostały opisane wymagania dla ew. rozwiązań równoważnych względem wskazanych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928460-0 - Słupki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.5.) Wartość części: 252900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE B:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa słupków do znaków drogowych z rur stalowych ocynkowanych o średnicy zewnętrznej 60,3 mm i grubości ścianki 3-4 mm w następujących ilościach:
1. Słupki 2,0 mb o Ø 60,3 mm do znaków drogowych ocynkowane - 150 szt.
2. Słupki 2,2 mb o Ø 60,3 mm do znaków drogowych ocynkowane - 100 szt.
3. Słupki 2,5 mb o Ø 60,3 mm do znaków drogowych ocynkowane - 200 szt.
4. Słupki 3,7 mb o Ø 60,3 mm do znaków drogowych ocynkowane - 800 szt.
5. Słupki 4,0 mb o Ø 60,3 mm do znaków drogowych ocynkowane - 500 szt.
6. Słupki 4,5 mb o Ø 60,3 mm do znaków drogowych ocynkowane - 500 szt.
7. Słupki 5,0 mb o Ø 60,3 mm do znaków drogowych ocynkowane - 80 szt.
Słupki do znaków winny być zaopatrzone w dolnej części na wysokości ok. 20 cm od dołu słupka w dwie kotwy z płaskownika 200x60x6 mm przyspawane poziomo pod kątem 90º (spaw pionowy i poziomy z obu stron płaskownika do słupka na całej długości łączenia). Słupki od góry muszą być zamknięte w taki sposób, aby woda nie przedostawała się do wnętrza słupka. Spawy i kotwy winny być zabezpieczone antykorozyjnie. Wzór wykonania słupka w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928460-0 - Słupki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 369600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE C:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa słupków blokujących, elementów barierki rurowej i stojaków rowerowych:
1. Słupek blokujący szary fi 76 – w liczbie 800 szt.
2. Stojak rowerowy ocynkowany – w liczbie 100 szt.
3. Elementy barierki rurowej – w liczbie 50 szt.

Słupki blokujące fi 76 powinny być wykonane z rury ocynkowanej o średnicy 76 mm (grubość ścianki 3-4 mm) i wysokości 1,50 m z poprzeczką. Pomalowane proszkowo w kolorze RAL 7043 (grafit), zamknięte od góry. Poprzeczka winna być wykonana z płaskownika 200x60x6 mm przyspawana poziomo pod kątem 90º, w dolnej jego części ok. 20 cm od skraju słupka (spaw pionowy i poziomy z obu stron płaskownika do słupka na całej długości łączenia).

Stojaki rowerowe ocynkowane winny być wykonane z materiału ocynkowanego (niemalowane) - wys. 85 cm + 45 cm (do gruntu) = 130 cm, długość 100 cm, średnica rury 4,8 cm. Wzór stojaka: Katalog Mebli Miejskich
STO-02-SCHO-UL/PL/SK/PA/TO/TZ.

Elementy barierki (wg wzoru w załączniku nr 4) winny być wykonane z materiału ocynkowanego i malowane proszkowo w kolorze RAL 7042 (szary); wys. 110 cm + 50 cm (do gruntu) = 160 cm, długość 200 cm, średnica rury konstrukcyjnej 6 cm (grubość ścianki 3-4 mm), dolnej poziomej 4,5 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928460-0 - Słupki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

34928300-1 - Bariery ochronne

4.5.5.) Wartość części: 78900,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE D:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa progów wyspowych zwalniających i separatorów ruchu U-25:
1. Próg wyspowy zwalniający – w liczbie 50 kpl.
2. Separatory ruchu U-25 – w liczbie 240 szt.
(w tym elementy zakończeniowe „żeńskie” – 20 szt., „męskie” – 20 szt. i elementy środkowe 200 szt.)

Próg zwalniający wyspowy (2000x1800x65 mm) – winien składać się z czterech elementów z tworzyw odpornych na ścieranie. Długość progu (mierzona wzdłuż osi jezdni) winna wynosić 2000 mm, a szerokość 1800 mm. Elementy winny być w kolorze czerwonym, na górnej powierzchni części najazdowej muszą być naklejone trójkątne elementy z taśmy odblaskowej o barwie białej lub opcjonalnie naklejone pasy, naprzemiennie krótki - długi o barwie białej. W zestawie muszą znajdować się elementy niezbędne do montażu (łączniki, kołki montażowe i korki gumowe). Progi muszą być przykręcane do nawierzchni drogi przy pomocy kołków 14x160mm i śrub ø10 o długości 180 mm, a także bezwzględne stosowanie do progów wyspowych modułów kotwiących w postaci dwuteowego elementu zespalającego dołączonych przez producenta progu.

Separatory winny mieć wymiary dł. 1130 mm, szer. 240 mm, wys. 80 mm (wg zdjęć w załączniku nr 4 do SWZ) w kolorze czarnym z elementem odblaskowym w kolorze białym wraz z elementami montażowymi (śruby, kołki rozporowe):
- element środkowy SD/es ca - w liczbie 200 szt.
- element zakończeniowy SD/zak „żeński” - w liczbie 20 szt.
- element zakończeniowy SD/zak „męski” - w liczbie 20 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.5.) Wartość części: 116450,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313527,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376505,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313527,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Industrial Plant Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1040000685

7.3.3) Ulica: ul. Gwieździsta 10/10

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-413

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313527,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545431,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 918441,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545431,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tioman Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8792050063

7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57 E

7.3.4) Miejscowość: Łysomice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-148

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545431,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144894,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293416,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144894,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tioman Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8792050063

7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57 E

7.3.4) Miejscowość: Łysomice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-148

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144894,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157251,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213922,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157251,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „RAWBUD”-Rawicz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6990004364

7.3.3) Ulica: ul. Śląska 88 Masłowo

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157251,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.