eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
– II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Służby Komunalne Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241024991

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marklowicka 21F

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skm.wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skm.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,77045,b070e81e68a212cc1516dc4de6991098.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
– II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06c2681d-9ad8-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001627/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074262/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSZOKiOM.27.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

17.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Projekt realizowany w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

Szczególny zakres rzeczowy zadania wynika z zatwierdzonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz treści pozwolenia na budowę.
W przypadku wątpliwości uznaje się że nadrzędnymi dokumentami jest dokumentacja projektowa oraz treść pozwolenia na budowę, a w dalszej kolejności przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy stosować tylko materiały i urządzenia posiadające stosowne certyfikaty i spełniające Polskie Normy przenoszące europejskie Normy zharmonizowane
Przedmiotowa inwestycja obejmuje między innymi:
1. przebudowę istniejącego budynku gospodarczego na budynek PSZOK,
2. budowę ścian oporowych oraz infrastruktury towarzyszącej: plac utwardzony, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne
3. adaptację i przebudowę budynku łącznika (rozbudowa łącznika o segment mieszczący pomieszczenia biurowe)
W ramach w/w przedsięwzięcia zostaną wykonane prace objęte dokumentacja projektową. Będą to między innymi, ale nie wyłącznie, prace takie jak:
- wykonanie robót rozbiórkowych
- wykonanie powierzchni utwardzonych
- Przeróbka ogrodzenia + nowa brama sterowana automatycznie
- zabudowa ścian oporowych z elementów prefabrykowanych
- wykonanie prac przy budynku gospodarczym przebudowa – Konstrukcja
- wykonanie prac przy budynku gospodarczym przebudowa – Architektura
- dobudowanie kominów wentylacyjnych
- wykonanie pokrywy włazu ciepłowniczego
- wykonanie schodów zewnętrznych
- dostawa kontenerów i pojemników na odpady
- wykonanie prac przy łączniku – część istniejąca wyburzenia
- wykonanie prac przy łączniku – część nowoprojektowana konstrukcja
- wykonanie prac przy łączniku – architektura
-wykonanie prac przy łączniku – dach nowoprojektowany
-wykonanie prac przy łączniku część istniejąca – roboty adaptacyjne w komunikacji
- wykonanie prac przy łączniku – elewacja docieplenie

Branża teletechniczna obejmuje:
- instalacje przewodowe systemu telewizji dozorowej
- montaż urządzeń systemu telewizji dozorowej
-instalacja strukturalna i telefoniczna
(instalacja kamer monitoringu wraz z oprogramowaniem i osprzętem – wykonanie musi być zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019r w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów)

Branża elektryczna obejmuje:
- zasilanie i rozdział energii
- instalacja oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych
- instalacja siłowa
- instalacja odgromowa
- instalacja przeciwporażeniowa
- oświetlenie terenu
- instalacja zasilania bram, wagi i kontenera
- roboty przygotowawcze i pomiary
- roboty demontażowe

Branża sanitarna obejmuje:
- roboty związane z zewnętrzną kanalizacją sanitarną, deszczową,
- roboty związane z wewnętrzną kanalizacją sanitarną,
- instalacją wody zimnej i ciepłej
- wentylację
- instalację centralnego ogrzewania
Dostosowanie obiektów i budynku do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz do wymagań wskazanych w dokumentacji projektowej.
Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na etapy prac i terminy ich realizacji w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy; harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Każda zmiana harmonogramu wymaga akceptacji Zamawiającego.
Wykonawca zorganizuje plac budowy, w tym wykonanie dróg i komunikacji, ogrodzeń, instalacji prowizorycznych i wszelkie inne czynności niezbędne do właściwego wykonywania robót, z uwzględnieniem faktu, iż obiekt, w którym wykonawca będzie realizował roboty nie będzie obiektem wyłączonym z użytkowania. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych, zapewnić w bezpieczny sposób, ciągłość ruchu drogowego na wszelkich drogach, chodnikach i parkingach zlokalizowanych wokół terenu przeznaczonego pod budowę używanych lub przecinanych przez niego podczas prowadzenia robót oraz uzyskać wszelkie niezbędne do tego celu uzgodnienia i pozwolenia. Należy uwzględnić wykonywanie robót przy czynnym budynku administracji publicznej, uwzględnić specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia. Prace muszą być prowadzone w sposób umożliwiający ciągłość ruchu PSZOK. Dni otwarte dla mieszkańców to wtorki i czwartki od 8.00-18.00, piątki od 8.00-15.00i soboty od 9.00do 13.00 w tym czasie są przyjmowane odpady od mieszkańców i wszelkie prace budowlane powinny być prowadzone w sposób nie ingerujący w ten proces w czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne z uwagi na prace ciągłą która będzie się odbywała na terenie PSZOK w zakresie odbioru odpadów od mieszkańców. Prace wymagające całkowitego wyłączenia z prowadzonej działalności należy wykonać w dniach, kiedy PSZOK jest zamknięty dla mieszkańców tzn. w poniedziałki i środy a także w soboty po 13.00.
Zamawiający wymaga od wykonawcy zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej i inwentaryzację powykonawczą wszystkich zrealizowanych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2699997,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7172102,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2699997,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ECOMPLEX" Grinspek Ewa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-209-21-88

7.3.3) Ulica: Lipowa 2c

7.3.4) Miejscowość: Łuków Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-282

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2699997,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin realizacji przedmiotu umowy: 9 miesięcy od dnia przekazania placu budowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.