eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goniądz › Budowa bulwarów miejskich w Goniądzu



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa bulwarów miejskich w Goniądzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GONIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 11 Listopada 38

1.5.2.) Miejscowość: Goniądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857380043

1.5.8.) Numer faksu: 857380307

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.um@goniadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umgoniadz.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa bulwarów miejskich w Goniądzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87216195-f5f0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003493/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa bulwarów miejskich w Goniądzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na operacje z zakresu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Typ projektu nr 9 (Rewitalizacja małej skali) , oś priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144513/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FD.7021.43.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 669901 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa bulwarów miejskich
w Goniądzu” - budowa utwardzonego ciągu pieszo- jezdnego z miejscami obłożonymi deską przeznaczonymi pod wypoczynek, uporządkowanie terenu zielonego, budowa trzech małych altanek biesiadnych, utwardzenie dojść do działek prywatnych, budowa instalacji oświetleniowej na dz. nr 439/2, 440/4, 444, 445, 447, 449/1 w Goniądzu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji zawartej w załączniku nr 9 do SWZ, a zakres robót określa dołączona: dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary.

Wykonawca przyjmując do wykonania ww. roboty obowiązany jest do stosowania treści zapisów decyzji:
- pozwolenia na budowę – decyzja Starosty Monieckiego nr 111/2021 z dnia 13 kwietnia 2021 r. (znak sprawy: ASI.6740.383.2020)
-pozwoleniem Podlaskiego wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych – pozwolenie nr Z.5152.106.2021.PT z dnia 15 marca 2021 r.
Ww. decyzje dołączono do SWZ – w załączniku nr 9 do SWZ.

Zamówieniem objęte są również:
- zapewnienie kierownictwa budowy i nadzoru nad robotami przez osobę posiadająca
odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,
- wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych,
- przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia
i przekazaniem go do eksploatacji, itp.
- bieżąca obsługa geodezyjna budowy całego zakresu objętego zamówieniem, począwszy od
wytyczenia;
- sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanego zakresu objętego
zamówieniem – 3 kpl map;
- wykonanie wszystkich pomiarów kontrolnych, badań i sprawdzeń określonych w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przeprowadzenie wszelkich czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru i przekazaniem do eksploatacji.

Minimalny okres gwarancji wynosi min. 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru wykonanych robót. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty zaoferowanego okresu gwarancji z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy (5 lat). Deklarowany okres gwarancji obejmuje wszelkie roboty, materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia niezależnie od okresu udzielanego przez producenta.

Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
1) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy;
2) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu pieszego w rejonie prowadzonych robót;
3) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po zakończeniu robót;
4) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz sporządzenie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu;
5) po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu.

Inne wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót;
2) Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości);
3) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (wymagana opłacona składka na czas realizacji zamówienia dla sumy ubezpieczeniowej w wysokości co najmniej 200.000,00 zł). Wykonawca od dnia przejęcia terenu budowy, do chwili oddania obiektu ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu Umowy ponosi w stosunku do osób trzecich pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone tym osobom w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia osób trzecich z roszczeniami bezpośrednio do Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się w terminie 14 dni od otrzymania wezwania od Zamawiającego, do zwrotu Zamawiającemu, wszelkich kosztów przez niego poniesionych, w tym kwoty zasądzone prawomocnymi wyrokami łącznie z kosztami zastępstwa procesowego;
4) Podczas całego okresu robót Wykonawca zapewni na swój własny koszt, dostęp
do nieruchomości położonych w pobliżu terenu budowy.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały/urządzenia, wymienione w przedmiarach robót, poprzez wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta zostaną zastąpione urządzeniami równoważnymi. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność materiałów/urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe w języku polskim, atesty, certyfikaty, znak zgodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 25 sierpnia 2021 r. do godziny 10.00 nie wpłynęła żadna oferta w przedmiotowym postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.