Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00092315/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiadrowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASZOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 137
1.5.2.) Miejscowość: Paszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768701792
1.5.8.) Numer faksu: 768701793
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@paszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.paszowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna w Wiadrowie, Wiadrów 39a, 59-411 Paszowice - na rzecz której przeprowadza postępowanie Gmina Paszowice na podstawie pełnomocnictwa z dnia 10.06.2021 r.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiadrowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89438fab-d3f0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006650/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Wiadrów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092315/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.I.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 642276,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiadrowie. Zgodnie z wymaganiami załącznika nr 5 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia.
b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
Kody CPV:
34144210-3 – wozy strażackie
34144000-8 - pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
34144200-0 - pojazdy służb ratowniczych
2. Koszty dojazdu oferowanego pojazdu oraz w momencie przekazania zatankowanie zbiornika do pełna pokrywa Sprzedający.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z uwagi na brak możliwości technicznych podziału zamówienia; przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego przedmiotu zamówienia, który nie jest podzielny.
4. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Wymagany minimalny okres gwarancji, nie krótszy niż 24 miesiące od podpisania protokołu, potwierdzającego należyte wykonanie umowy przez Wykonawcę.
7. Pojazd musi być dostarczony z kompletem dokumentów do rejestracji, posiadający wszystkie niezbędne dokumenty, w tym przegląd techniczny, obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 632000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stolarczyk Mirosław Technologia Pożarnicza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570310321
7.3.3) Ulica: Ściegiennego 268a
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-28 do 2021-11-10INNE PRZETARGI PASZOWICE
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Paszowice
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym wraz z osprzętem"
- "Prace poszukiwawcze wraz z budową podziemnego ujęcia wody w Pogwizdowie, gmina Paszowice."
więcej: przetargi PASZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa i zakup pojazdu UTV z przyczepą i akcesoriami oraz quada z przyczepą transportową i gąsienicami
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr.
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 kategorii 2 (uterenowiony) dla OSP Jaszkowa Dolna
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla Gminy Lutomiersk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





