Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112894/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
TRANSPORT ODPADÓW I ZIEMI NA TERENIE ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (ZUOK) W TORUNIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870525973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grudziądzka 159
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpo.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mpo.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpotorun.ezamawiajacy.pl/pn/mpotorun/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TRANSPORT ODPADÓW I ZIEMI NA TERENIE ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (ZUOK) W TORUNIU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e4e58d9-b634-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112894/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UTZ/8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1: Usługa transportu odpadów między instalacjami w ZUOK za pomocą pojazdu z zabudową typu hakowego przeznaczonego do transportu kontenerów na odpady:Zamawiający przewiduje, że zakres zamówienia wyniesie 1250 kursów. Zamawiający szacuje, że jeden kurs to transport odpadów na odległość max. 2500 m z czego ½ trasy to trasa po składowisku odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Usługa transportu ziemi do celów technologicznych za pomocą pojazdów samowyładowczych z placu składowego (ZUOK) na składowisko odpadów znajdujące się na terenie ZUOK:Zamawiający przewiduje, że zakres zamówienia wyniesie 1250 kursów. Zamawiający szacuje, że jeden kurs to transport ziemi na odległość max. 3000 m z czego 2/5 trasy to trasa po składowisku odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBY-SZKO ZBIGNIEW OLIWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561009478
7.3.4) Miejscowość: NOWA WIEŚ WIELKA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE OLIWA ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE OLIWA ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W danej części nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Modernizacja systemu multimedialnego w Sali Tymona w budynku Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu przy ul. Sienkiewicza 30/32, 87-100 Toruń.
- Dostawa staplerów
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych
- Dostawa papierów do drukarek laserowych, atramentowych i risografu
- Ubezpieczenie majątku Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Wieluniu
- Dostawa pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatorów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych na terenie gminy Kąty Wrocławskie (poza miastem Kąty Wrocławskie)
- Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów.
- Odbiór odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Jaśle w 2026 r."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z trzech cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Sącza.
- ZPO.272.1.27.2025 Postępowanie w trybie art. 275 pkt 1 na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz odbierania, wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych z cmentarzy komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Podegrodzie na rok 2026"
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





