Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047489/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00056839/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e7ac4bf-859f-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020327/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Warka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047489/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234506,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap II
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap II” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne Michalczew 68, 67, 44, 48, 49, 50, 51, 52/2”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie II, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę jednego stanowiska zgodnie z dokumentacja projektową, tj. :
- słup nr 3/o, stalowy- 6 metrowy oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym – w granicach działek o nr ew. 50 i 51,
Linia zasilająca została wybudowana w etapie I oraz słup nr 4/o.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 4273,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka (droga powiatowa) - etap VIII
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie– „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap VIII droga powiatowa” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne w miejscowości Michalczew 3 „402”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie VIII, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę jednego stanowiska zasilanego z istniejącego słupa nr 5/5 znajdującego się na działce nr 91 (droga powiatowa), zgodnie z projektem tj.
- słup nr 5/6, żelbetowy ŻN-10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym - na działce o nr ew. 91 (droga powiatowa).
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 3558,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap I
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap I zgodnie z projektem „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew, gm. Warka”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie I, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetlenia polegająca na montażu szafy oświetleniowej przy istniejącym słupie nr 37 oraz jednej oprawy oświetleniowej typu LED do 60W, na istniejącym słupie nr 37 wraz z linią zasilającą z istniejącej stacji transformatorowej „Michalczew 4” znajdującej się w działce o nr ew. geod. 425, zgodnie z dokumentacją projektową, tj.:
- słup nr 37 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka nr ew. 284 (droga gminna),
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 8306,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Budy Opożdżewskie, gmina Warka- etap IV
Przedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gmina Warka, służące oświetleniu drogi gminnej.
Zadanie – „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gmina Warka- etap IV, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gm. Warka, działki nr 27/2, 26/2, 25/1, 25/2, 23/1, 22/1, 21/1, 20/1, 19, 56 ”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie IV, objętym zamówieniem zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę trzech stanowisk począwszy od istniejącego słupa nr 6/o, w działce o nr ew. geod. 21/1, tj.:
- słupa nr 7/o, żelbetowego ŻN- 10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku, w działce o nr ew. geod. 21/1,
- słupa nr 8/o, żelbetowego ŻN- 10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku, w działce o nr ew. geod. 20/1,
- słupa nr 9/o, mocny struno-betonowy E-10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku w działce o nr ew. geod. 56
Uwaga: zachować przepisy dotyczące poboczy drogowych.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 14193,48 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Laski, gmina Warka- etap V
Przedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski służąca oświetleniu drogi- droga wojewódzka Nr 730.
Zadanie – „Budowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach w miejscowości Laski, gmina Warka”, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, na działkach o nr ew. geod. 32, 10/3, 9, 6, 5/4, 5/3, 5/2, 7/3, 47/3, 46/4’ 46/3, 45, 44, 43, 42/2, obręb 0018 Warka, jednostka ewidencyjna 140611_5 Warka” oraz zgodnie z projektem „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 730 polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, gm. Warka, nr działki ewidencyjnej 32, nr obrębu : 0018 Laski”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie V, objętym zamówieniem, do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na montażu czterech opraw oświetleniowych typu LED do 60W, na istniejących słupach nr 10/o, 11/o i 12/o , wraz z linią zasilającą z istniejącego słupa nr 9/o, znajdującego się w granicy działek o nr ew. geod. 5/2 i 5/3, zgodnie z dokumentacja projektową, tj. :
- istniejący słup nr 10/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – granica działek nr ew. 5/2 i 7/3
- istniejący słup nr 11/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – granica działek nr ew. 47/3 i 46/4
- istniejący słup nr 12/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – granica działek nr ew. 46/4 i 46/3
- istniejący słup nr 13/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku, moc do 60W- granica działek o nr ew. 46/3 i 45.
Szczegółowy zapis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 9300,23 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Krześniaków, gmina Warka- etap I
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Krześniaków, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie I, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę pięciu stanowisk wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa nr 22/i, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 67/1 do:
- słupa nr 22/1, mocny struno-betonowy E-10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 52/1,
- słupa nr 22/2, żelbetowego ŻN-10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 52/1.
- słupa nr 22/3, żelbetowego ŻN-10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 52/1.
- słupa nr 22/4, żelbetowego ŻN-10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 52/1.
- słupa nr 22/5, mocny struno-betonowy E-10, wysięgnik - ramienny, w działce o nr ew. geod. 52/1.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 17050,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michałów Parcele i Michałów Dolny, gm. Warka- etap II
W ramach zadania inwestycyjnego : „ Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze wojewódzkiej Michałów Górny, Michałów Dolny, Michałów Parcele, Budy Michałowskie”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego we wsi Michałów, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie II, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego, polegający na dobudowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego począwszy od istniejącego słupa nr 20/i, tj.:
- słup 20/1/o - żelbetowy ŻN-10; oprawa typu LED, na wysięgniku, moc do 60 W,
na działce o nr ew. 1237/2, przy granicy z dz. 1238/5
- słup 20/2/o- żelbetowy ŻN-10; oprawa typu LED, na wysięgniku, moc do 60 W,
na działce o nr ew. 1237/2 , przy granicy z dz. 1238/5;
- słup 20/3/o- mocny struno- betonowy E-10, oprawa typu LED, na wysięgniku, moc do
60 W– na działce o nr ew.1238/4.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 16349,66 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Wichradz, gmina Warka- etap I
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Wichradz, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie I, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącej stacji transformatorowej oraz budowa linii energetycznej od planowanego do wybudowania w tym etapie słupa nr 1/1 do istniejących słupów nr 1 i nr 2 oraz od stacji transformatorowej do istniejących słupów nr 29 i 30 oraz do planowanego do wybudowania słupa nr 30/1, tj.:
- planowany do wybudowania słup nr 30/1, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/6/E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 164/2,
- planowany do wybudowania słup nr 1/1, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/6/E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 52/1,
- istniejący słup nr 1 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka nr ew. 164/2,
- istniejący słup nr 2 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka nr ew. 164/2,
- istniejący słup nr 29 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka nr ew. 164/3,
- istniejący słup nr 30 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka nr ew. 164/3,
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 25390,72 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Wrociszew, gmina Warka
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Wrociszew, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę dwóch stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa nr 18, znajdującego się w granicy działek o nr ew. geod. 127 i 128 do projektowanych słupów nr 18/1 i 18/2, tj.:
- słup nr 18/1, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/4,3/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 131 ( droga powiatowa),
- słup nr 18/2, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/10/E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 131 ( droga powiatowa).
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 14954,78 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Nowe Biskupice, gmina Warka- etap I
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowe Biskupice, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego polegający na montażu szafy oświetleniowej oraz budowie trzech stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa nr 16, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 102 do słupów nr 16/2 , 16/3 i 16/4, tj.:
- słup nr 16/2, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/10/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 152 ( droga gminna),
- słup nr 16/3, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 152 ( droga gminna),
- słup nr 16/4, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 152 ( droga gminna).
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 22572,96 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Dębnowola, gmina Warka
Część I:
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Dębnowola, gmina Warka, dz. nr ew. 13/1, 12.
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Dębnowola, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego polegający budowie jednego stanowiska wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa nr 10, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 13/1,tj.:
- słup nr 10/1, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/10/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 12,
Część II:
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Dębnowola, gmina Warka, dz. nr ew. 60/12, 102
i Klonowa Wola, dz. nr ew. 80, 81, 82, 83/1, 83/2.
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Dębnowola, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego polegający na montażu dwóch opraw oświetleniowych na istniejących słupach oraz na budowie jednego stanowiska wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa nr 39, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 60/12,tj.:
- istniejący słup nr 42, projektowana oprawa typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w granicy działek o nr ew. geod. 81 i 82,
- istniejący słup nr 43, projektowana oprawa typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w granicy działek o nr ew. geod. 83/1,
- planowany do wybudowania słup nr 44, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/10/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 83/2.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 28311,10 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów, gm. Warka
Zadanie – „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów, gmina Warka”, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów Parcele i Michałów Dolny, gmina Warka oraz zgodnie z projektem „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 731 polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów, gm. Warka, nr działki 1354, obręb 0024 Michałów Parcele, jednostka ewidencyjna 140611_5 Warka.
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie , objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego, polegający na montażu 16 latarni , w tym 15 wraz z wysięgnikami i oprawami typu LED oraz napowietrzną linią oświetlenia ulicznego na odcinku od skrzyni SOU do wszystkich projektowanych słupów oświetleniowych, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 70243,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3667,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3667,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3667,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3667,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4908,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4908,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4908,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4908,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6686,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6686,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6686,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6686,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16678,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16678,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16678,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16678,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8419,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8419,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8419,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8419,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22226,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22226,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22226,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22226,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15806,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15806,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15806,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15806,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19616,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19616,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19616,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19616,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11264,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11264,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11264,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11264,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12215,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12215,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12215,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12215,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19874,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19874,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19874,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19874,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75843,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75843,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75843,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797-194-88-57
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75843,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kletnia w Gminie Gomunice
- Budowa oświetlenia ulic Glinianki i Gruntowej
- Wykonanie robót budowlanych - elektryczne - paczka nr 2 - ul. Targowa 5
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.