eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Budowa, przebudowa i rozbudowa świetlic wiejskich w miejscowościach Witunia, Pęperzyn i Jeleń na terenie Gminy Więcbork

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i rozbudowa świetlic wiejskich w miejscowościach Witunia, Pęperzyn i Jeleń na terenie Gminy Więcbork

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22

1.5.2.) Miejscowość: Więcbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3897207

1.5.8.) Numer faksu: 52 3897212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fdd40a0-9e22-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa i rozbudowa świetlic wiejskich w miejscowościach Witunia, Pęperzyn i Jeleń na terenie Gminy Więcbork

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fdd40a0-9e22-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033145/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa, przebudowa i rozbudowa świetlic wiejskich w miejscowościach Witunia, Pęperzyn i Jeleń na terenie Gminy Więcbork

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00068846

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SB.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3093643,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Zamówienia: Budowa budynku świetlicy wiejskiej we wsi Witunia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przyległego
Inwestycja prowadzona będzie na podstawie pozwolenia na budowę nr 6740.12.2022 z dn. 15.02.2022 r. wydanego przez Starostę Sępoleńskiego.
Lokalizacja inwestycji - dz. nr ew. 322/1, obręb Nr 0016 Witunia, gm. Więcbork, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
Zadanie całościowo obejmuje budowę świetlicy wiejskiej we wsi Witunia.
W zakres prac wchodzą m.in. roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne, teletechniczne, malarskie, ciesielsko – dekarskie, brukarskie i ziemne łącznie z humusowaniem i obsianiem trawą oraz obsadzeniem tujami.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku oraz zakres robót budowlanych:
1) proj. powierzchnia zabudowy:
- proj. budynku – 279,46m2,
- proj. tarasu z balustradą drewniano - stalową – 109,10m2,
2) proj. powierzchnia użytkowa budynku – 235,01m2,
3) proj. kubatura budowy – 1 370,00m3,
4) proj. wysokość budynku – do 6,61m,
5) proj. dach budynku – wielospadowy, zadaszenie nad tarasem – jednospadowy, pokrycie - blachodachówka modułowa,
6) proj. obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony przystosowany dla osób niepełnosprawnych (zapewnienie toalety dostępnej dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia bez progów, na jednej wysokości płaszczyzny podłóg).
Ponadto proj. obiekt będzie wyposażony m.in. w: ogrzewanie wodne podłogowe zasilane powietrzną pompą ciepła o mocy 10,3kW i instalacją fotowoltaiczną o mocy 16,28 kW; wentylację grawitacyjną i mechaniczno nawiewno – wywiewną wraz z klimatyzacją; instalację wodno – kanalizacyjną; instalację elektryczną i teletechniczną. Całość nieruchomości będzie ogrodzona.
Szczegółowy opis Części 1 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 1 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

42122460-2 - Pompy powietrza

4.5.5.) Wartość części: 1854250,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Zamówienia: Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej we wsi Jeleń wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przyległego
Inwestycja prowadzona będzie na podstawie pozwolenia na budowę nr 6740.61.2022 z dn. 27.04.2022 r. wydanego przez Starostę Sępoleńskiego.
Lokalizacja inwestycji - dz. nr ew. 35/1, 35/4, 35/5, obręb Nr 0006 Jeleń, gm. Więcbork, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
Zadanie całościowo obejmuje przeprowadzenie: rozbudowy budynku (świetlicy) wiejskiej w m. Jeleń oraz przebudowy części istniejącej.
W zakres prac wchodzą m.in. roboty rozbiórkowe, ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne, teletechniczne, malarskie, ciesielsko – dekarskie, brukarskie i ziemne łącznie z humusowaniem i obsianiem trawą.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku oraz zakres robót budowlanych:
1) powierzchnia zabudowy:
- pow. zabudowy istn. budynku (w tym 9,90m2 przeznaczona do rozbiórki) – 86,49m2,
- pow. zabudowy proj. – 64,75m2,
2) proj. powierzchnia użytkowa proj. rozbudowy budynku – 49,63m2,
3) proj. kubatura rozbudowy – 295,00m3,
4) proj. wysokość rozbudowy budynku – 5,79m, natomiast wysokość cz. przebudowanej = 6,53m,
5) proj. dach budynku – konstrukcja drewniana, jednospadowy, pokrycie - blachodachówka modułowa,
6) proj. obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony przystosowany dla osób niepełnosprawnych (zapewnienie toalety dostępnej dla osób niepełnosprawnych, ponadto proj. budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych, jednego miejsca postojowego, pomieszczenia bez progów, na jednakowej wysokości płaszczyzny podłóg).
Ponadto proj. obiekt będzie wyposażony m.in. w: ogrzewanie wodne grzejnikowe zasilane z proj. kotła na paliwo stałe V klasy o mocy 25kW na Eko – groszek dla całego obiektu świetlicowego; wentylację grawitacyjną i mechaniczną; instalację wodno – kanalizacyjną; instalację elektryczną i teletechniczną. Całość nieruchomości będzie ogrodzona.
Szczegółowy opis Części 2 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 2 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 524000,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Zamówienia: Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej we wsi Pęperzyn wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przyległego
Inwestycja prowadzona będzie na podstawie pozwolenia na budowę nr 6740.217.2022 z dn. 2.11.2022 r. wydanego przez Starostę Sępoleńskiego.
Lokalizacja inwestycji - dz. nr ew. 217/13, obręb Nr 0010 Pęperzyn, gm. Więcbork, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
Zadanie całościowo obejmuje przeprowadzenie rozbudowy budynku (świetlicy) wiejskiej w m. Pęperzyn oraz przebudowy części istniejącej.
W zakres prac wchodzą m.in. roboty rozbiórkowe, ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne, teletechniczne, malarskie, ciesielsko – dekarskie, brukarskie i ziemne łącznie z humusowaniem i obsianiem trawą.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku oraz zakres robót budowlanych:
1) powierzchnia zabudowy:
- pow. zabudowy istniejącej budynku – 278,85m2,
- pow. zabudowy proj. – 102,95m2,
2) proj. powierzchnia użytkowa proj. rozbudowy budynku – 84,73m2,
3) proj. kubatura rozbudowy – 416,00m3,
4) proj. wysokość rozbudowy budynku – 4,79m,
5) proj. dach budynku – konstrukcja drewniana, dwuspadowy, pokrycie - blachodachówka modułowa,
6) proj. obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony przystosowany dla osób niepełnosprawnych (zapewnienie toalety dostępnej dla osób niepełnosprawnych, jednego miejsca postojowego, pomieszczenia bez progów, na jednakowej wysokości płaszczyzny podłóg).
Ponadto proj. obiekt będzie wyposażony m.in. w: ogrzewanie wodne grzejnikowe zasilane z proj. kotła na paliwo stałe V klasy o mocy 40kW na Eko – groszek dla całego obiektu świetlicowego; wentylację grawitacyjną i mechaniczną; instalację wodno – kanalizacyjną; instalację elektryczną i teletechniczną.
Szczegółowy opis Części 3 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 3 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 715393,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1869105,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2564651,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1869105,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDZISŁAW BŁOCIŃSKI ZAKŁAD BUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581295671

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego

7.3.4) Miejscowość: Więcbork

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1869105,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 757739,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550006660

7.3.3) Ulica: Elizy Orzeszkowej

7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 759955,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1089780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 759955,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "HANDKOR" Kazimierz Korczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670042666

7.3.3) Ulica: Aleje Wolności

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 759955,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.