Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00143419/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komponentów na kompost
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/zslp-siedlce/zamowienia-publiczne61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
spedycja drewna, infrastruktura leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komponentów na kompost2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28dee4fc-c6e1-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054174/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa komponentów na kompost
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143419/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MO.270.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 296268,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – przedmiotem zamówienia jest dostawa kory sosnowej sezonowanej w luźnej formie do Szkółki Orzyc, Magnuszew Duży 65, 06-220 Szelków – Nadleśnictwo Pułtusk w ilości 200 m3.Szczegóły w załączniku nr 5 do SWZ -
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – przedmiotem zamówienia jest dostawa torfu w formie luźnej do Szkółki Orzyc, Magnuszew Duży 65, 06-220 Szelków – Nadleśnictwo Pułtusk w ilości 100 m3.Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09112200-9 - Torf
4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemi ogrodniczej w luźnej formie do Szkółki Orzyc, Magnuszew Duży 65, 06-220 Szelków – Nadleśnictwo Pułtusk w ilości 300 m3.Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 28500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – przedmiotem zamówienia jest dostawa kory sosnowej do Szkółki Podłęż, Podłęż 1, 08-480 Maciejowice – Nadleśnictwo Garwolin w ilości 100 m3.Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 9180,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – przedmiotem zamówienia jest dostawa torfu odkwaszonego w formie luźnej do Szkółki Podłęż, Podłęż 1, 08-480 Maciejowice – Nadleśnictwo Garwolin w ilości 400 m3.Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09112200-9 - Torf
4.5.5.) Wartość części: 38880,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – przedmiotem zamówienia jest dostawa torfu przejściowego do wysokiego w BIG-BAGACH do Szkółki Holendernia, Ceranów 276B, 08-322 Ceranów – Nadleśnictwo Sokołów w ilości 495 mp.Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09112200-9 - Torf
4.5.5.) Wartość części: 77517,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – przedmiotem zamówienia jest dostawa kory sosnowej sezonowanej do Szkółki Holendernia, Ceranów 276B, 08-322 Ceranów –Nadleśnictwo Sokołów w ilości 495 mp.Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 45441,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – przedmiotem zamówienia jest dostawa torfu odkwaszonego w BIG-BAGACH do Szkółki Grudzie, Budy Grudzie 49/2, 07 – 300 Ostrów Mazowiecka – Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka w ilości 460 m3.Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09112200-9 - Torf
4.5.5.) Wartość części: 41400,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 – przedmiotem zamówienia jest dostawa kory sosnowej sezonowanej (mielonej) do Szkółki Grudzie, Budy Grudzie 49/2, 07 – 300 Ostrów Mazowiecka – Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka w ilości 310 m3Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 26350,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość najwyżej ocenionej oferty złożonej na realizację zadania nr 1 wynosi 21 600,00 złotych brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi 16 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu pn. „Dostawa komponentów na kompost” oznaczenie sprawy: MO.270.26.2022 nie złożono żadnej oferty na realizację zadania nr 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu pn. „Dostawa komponentów na kompost” oznaczenie sprawy: MO.270.26.2022 nie złożono żadnej oferty na realizację zadań nr 3
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość najwyżej ocenionej oferty złożonej na realizację zadania nr 4 wynosi 10 800,00 złotych brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi 9 180,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu pn. „Dostawa komponentów na kompost” oznaczenie sprawy: MO.270.26.2022 nie złożono żadnej oferty na realizację zadania nr 5.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu pn. „Dostawa komponentów na kompost” oznaczenie sprawy: MO.270.26.2022 nie złożono żadnej oferty na realizację zadania nr 6.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość najwyżej ocenionej oferty złożonej na realizację zadania nr 7 wynosi 53 460,00 złotych brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi 45 441,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu pn. „Dostawa komponentów na kompost” oznaczenie sprawy: MO.270.26.2022 nie złożono żadnej oferty na realizację zadania nr 8.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość najwyżej ocenionej oferty złożonej na realizację zadania nr 9 wynosi 33 480,00 złotych brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi 26 350,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych i sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 19 W MIEJSCOWOŚCI WARSZAWA WESOŁA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
- Zakup rozbudowy funkcjonalności Elektronicznej Karty Znieczuleń systemu (EKZ)
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach.
- Remont nawierzchni drogi dla pieszych na ul. Bema w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





