eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa komponentów na kompost



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komponentów na kompost

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/zslp-siedlce/zamowienia-publiczne6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


spedycja drewna, infrastruktura leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komponentów na kompost

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28dee4fc-c6e1-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054174/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa komponentów na kompost

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143419/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MO.270.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 296268,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – przedmiotem zamówienia jest dostawa kory sosnowej sezonowanej w luźnej formie do Szkółki Orzyc, Magnuszew Duży 65, 06-220 Szelków – Nadleśnictwo Pułtusk w ilości 200 m3.

Szczegóły w załączniku nr 5 do SWZ -
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – przedmiotem zamówienia jest dostawa torfu w formie luźnej do Szkółki Orzyc, Magnuszew Duży 65, 06-220 Szelków – Nadleśnictwo Pułtusk w ilości 100 m3.

Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09112200-9 - Torf

4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemi ogrodniczej w luźnej formie do Szkółki Orzyc, Magnuszew Duży 65, 06-220 Szelków – Nadleśnictwo Pułtusk w ilości 300 m3.

Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 28500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – przedmiotem zamówienia jest dostawa kory sosnowej do Szkółki Podłęż, Podłęż 1, 08-480 Maciejowice – Nadleśnictwo Garwolin w ilości 100 m3.

Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 9180,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – przedmiotem zamówienia jest dostawa torfu odkwaszonego w formie luźnej do Szkółki Podłęż, Podłęż 1, 08-480 Maciejowice – Nadleśnictwo Garwolin w ilości 400 m3.


Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09112200-9 - Torf

4.5.5.) Wartość części: 38880,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – przedmiotem zamówienia jest dostawa torfu przejściowego do wysokiego w BIG-BAGACH do Szkółki Holendernia, Ceranów 276B, 08-322 Ceranów – Nadleśnictwo Sokołów w ilości 495 mp.

Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09112200-9 - Torf

4.5.5.) Wartość części: 77517,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – przedmiotem zamówienia jest dostawa kory sosnowej sezonowanej do Szkółki Holendernia, Ceranów 276B, 08-322 Ceranów –Nadleśnictwo Sokołów w ilości 495 mp.

Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 45441,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – przedmiotem zamówienia jest dostawa torfu odkwaszonego w BIG-BAGACH do Szkółki Grudzie, Budy Grudzie 49/2, 07 – 300 Ostrów Mazowiecka – Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka w ilości 460 m3.

Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09112200-9 - Torf

4.5.5.) Wartość części: 41400,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – przedmiotem zamówienia jest dostawa kory sosnowej sezonowanej (mielonej) do Szkółki Grudzie, Budy Grudzie 49/2, 07 – 300 Ostrów Mazowiecka – Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka w ilości 310 m3

Szczegóły w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 26350,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość najwyżej ocenionej oferty złożonej na realizację zadania nr 1 wynosi 21 600,00 złotych brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi 16 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu pn. „Dostawa komponentów na kompost” oznaczenie sprawy: MO.270.26.2022 nie złożono żadnej oferty na realizację zadania nr 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu pn. „Dostawa komponentów na kompost” oznaczenie sprawy: MO.270.26.2022 nie złożono żadnej oferty na realizację zadań nr 3

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość najwyżej ocenionej oferty złożonej na realizację zadania nr 4 wynosi 10 800,00 złotych brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi 9 180,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu pn. „Dostawa komponentów na kompost” oznaczenie sprawy: MO.270.26.2022 nie złożono żadnej oferty na realizację zadania nr 5.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu pn. „Dostawa komponentów na kompost” oznaczenie sprawy: MO.270.26.2022 nie złożono żadnej oferty na realizację zadania nr 6.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość najwyżej ocenionej oferty złożonej na realizację zadania nr 7 wynosi 53 460,00 złotych brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi 45 441,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu pn. „Dostawa komponentów na kompost” oznaczenie sprawy: MO.270.26.2022 nie złożono żadnej oferty na realizację zadania nr 8.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość najwyżej ocenionej oferty złożonej na realizację zadania nr 9 wynosi 33 480,00 złotych brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi 26 350,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.