eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ug poligraficznych



Og³oszenie z dnia 2023-03-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug poligraficznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Polska Agencja ¯eglugi Powietrznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140886771

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wie¿owa 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-147

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pansa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pansa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

zapewnienie s³u¿by ¿eglugi powietrznej, zarz±dzanie przestrzeni± powietrzn± oraz zarzadzanie przep³ywem ruchu lotniczego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug poligraficznych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1f4b16d8-c353-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00159714

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00097837/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.68 ¶wiadczenie us³ug poligraficznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/pazp/public/postepowanie?postepowanie=42324699

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/pazp/public/postepowanie?postepowanie=42324699.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Wykonawca, mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek Wykonawca sk³ada za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Pytania do postêpowania”. Czynno¶æ ta nie wymaga logowania siê na Platformie.
4. Tre¶æ zapytañ, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpni na Platformie w zak³adce „Dokumentacja postêpowania”.
5. Wykonawca chc±c w pe³ni korzystaæ z mo¿liwo¶ci Platformy (w tym z mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty) musi siê zarejestrowaæ siê wybieraj±c zak³adkê „Za³ó¿ konto”. Wykonawca rejestruj±c siê akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wi±¿±cy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formacie PAdES,
- dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
UWAGA:
W zale¿no¶ci od u¿ytego formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) Wykonawca do³±cza uprzednio podpisane dokumenty i o¶wiadczenia wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Zamawiaj±cy zaleca stosowanie podpisu wewnêtrznego, który polega na tym, ¿e jest zapisany ³±cznie z podpisywanym dokumentem (tworz± jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu).
Szczegó³owy sposób utworzenia podpisu wewnêtrznego zawarty jest w instrukcji u¿ytkownika programu, za pomoc± którego sk³adany jest kwalifikowany podpis elektroniczny.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie Portalu e-us³ug (Platforma).
3. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, . msg, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy to 100 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
4. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
- pliki za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert;
- czas serwera jest synchronizowany z czasem udostêpnionym przez G³ówny Urz±d Miar, za datê odebrania danych od Wykonawcy uznaje siê czas zapisu danych a nastêpnie wy¶wietlenia informacji o pozytywnym przyjêciu oferty do systemu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujê, i¿ Administratorem danych osobowych jest Polska Agencja ¯eglugi Powietrznej, ul. Wie¿owa 8, 02-147 Warszawa. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: inspektorochronydanych@pansa.pl
Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych mog± byæ: dostawcy systemów i us³ug, z którymi wspó³pracuje Zamawiaj±cy, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe oraz podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy PZP lub na podstawie innych przepisów prawa w tym szczególno¶ci pomiotom prowadz±cym dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego, a je¿eli postêpowanie jest realizowane w ramach projektu UE równie¿ jego pozostali uczestnicy.
Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, bêd± przechowywane, przez okres 5 lat od zakoñczenia roku kalendarzowego, w którym mia³o miejsce zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli postêpowanie bêdzie realizowane w ramach projektu UE, okres retencji mo¿e zostaæ wyd³u¿ony i wynosiæ 10 lat od czasu zakoñczenia projektu. Niezale¿nie od postanowieñ niniejszego punktu w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pozosta³e informacje zawarte w Rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdzia³em XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 26/PA¯P/2023/AZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± us³ugi poligraficzne ¶wiadczone przez 48 miesiêcy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w tym zakresie;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 (jedn±) us³ugê polegaj±c± na wydruku wielkoformatowym w ilo¶ci min. 500 szt. jednorazowo

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej zostanie wezwany do z³o¿enia, w wyznaczonym terminie, ni¿ej wymienionych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
2.1. Wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu i wielko¶ci us³ugi, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane (nazwa, adres i telefon) –opracowany wg druku do³±czonego do specyfikacji - Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2.2. Dowodów okre¶laj±cych nale¿yte wykonanie us³ug uwzglêdnionych w wykazie, o którym mowa w ppkt 2.1. Dowodami s±:
a) referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane;
b) o¶wiadczenie Wykonawcy – je¿eli przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów, o których mowa w lit. a)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt. 2 Rozdz. VII SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w projekcie Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pazp/public/postepowanie?postepowanie=42324699

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.