Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110902/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy konserw mięsnych do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj. Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu wraz z OZ w Oleśnicy oraz Areszt Śledczy we Wrocławiu wraz z OZ we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleczkowska 35
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-211
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: (71) 32 72 600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_wroclaw@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83edea1b-b4da-11ec-9f44-6e63702cb2f71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy konserw mięsnych do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj. Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu wraz z OZ w Oleśnicy oraz Areszt Śledczy we Wrocławiu wraz z OZ we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83edea1b-b4da-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093658/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa konserw mięsnych do wskazanych jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj. Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu wraz z OZ w Oleśnicy oraz Areszt Śledczy we Wrocławiu wraz z OZ we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110902/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2022.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy konserw mięsnych do wskazanych jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj. Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Oleśnicy oraz Areszt Śledczy we Wrocławiu wraz z Oddziałem Zewnętrznym we Wrocławiu”.
1.2 Wspólny Słownik Zamówień:
- 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
- 15131000-5 Konserwy i przetwory z mięsa
1.3 Opis przedmiotu zamówienia
1. Przysmak śniadaniowy 300 g - 3 540 kg.
2. Konserwa mięsna 100-130g - 650 kg
3. Konserwa mięsna 300 g - 3 840 kg
4. Pasztet mięsny 100-130 g - 800 kg
5. Pasztet mięsny 300 g - 3 120 kg
6. Pasztet drobiowy 100-130g - 1 640 kg
7. Pasztet drobiowy 300 g - 3 140 kg
Termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy liczony od dnia dostawy.
1.4 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy konserw mięsnych do wskazanych jednostek organizacyjnych Służby więziennej:
ZAKŁAD KARNY Nr 1 we Wrocławiu, ul. Kleczkowska 35, 50-211 Wrocław
ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY w Oleśnicy, ul. Wały Jagiellońskie 1, 56-400 Oleśnica
ARESZT ŚLEDCZY we Wrocławiu, ul. Świebodzka 1, 50-046 Wrocław
ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY we Wrocławiu, ul. Fiołkowa 3853-239 Wrocław
w ilościach i asortymencie podanym powyżej.
1.5 Oferowane artykuły żywnościowe muszą spełniać wymagania wszystkich odpowiednich przepisów oraz Polskich Norm lub norm przenoszących normy europejskie, bądź norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
1.6 Ilości szacunkowe artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od stanu zaludnienia w jednostkach zamawiających. W tym wypadku wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego jednostkom zamawiającego towaru.
1.7 Zamawiający łącznie zobowiązują się do zakupu od wykonawcy artykułów w ilości stanowiącej minimum 70% wartości umowy.
1.8 Wykonawca realizować będzie zamówienia w ilościach i asortymentach wynikających z bieżących potrzeb jednostek zamawiających. Zamówienia składane będą przez poszczególne jednostki telefonicznie lub pocztą elektroniczną na wskazany przez wykonawcę w formularzy ofertowym numer telefonu lub adres e-mail. Zamówienia składane będą z minimum trzydniowym wyprzedzeniem.
1.9 W przypadku gdy termin dostawy przypada na dzień wolny od pracy, o którym mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 roku poz. 90, z 2020 roku poz. 695), wykonawca powinien dostarczyć określoną przez zamawiającego partię artykułów w dzień roboczy poprzedzający ww. dzień lub dni wolne od pracy.
1.10 Dostawy realizowane będą na koszt wykonawcy do magazynów poszczególnych jednostek:
Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu, ul. Kleczkowska 35, 50-211 Wrocław:
• dostawy w godz. od 7:00 do 11.30,
• pojazd przywożący artykuły musi się zmieścić w przejazd o wymiarach: szerokość 394 cm, wysokość 420 cm;
Odział Zewnętrzny ZK1 w Oleśnicy, ul. Wały Jagiellońskie 1, 56-400 Oleśnica:
• dostawy w godz. od 7.00 do 14.00,
• pojazd przywożący artykuły musi się zmieścić w przejazd o wymiarach: szerokość
390 cm, wysokość 415 cm;
Areszt Śledczy we Wrocławiu, ul. Świebodzka 1, 50-046 Wrocław:
• dostawy w godz. od 8:00 do 14:00,
• pojazd przywożący artykuły musi się zmieścić w przejazd o wymiarach: szerokość 380 cm, wysokość 410 cm;
Odział Zewnętrzny AŚ we Wrocławiu, ul. Fiołkowa 38, 53-239 Wrocław:
• dostawy w godz. od 7:30 do 13:00,
• pojazd przywożący artykuły musi się zmieścić w przejazd o wymiarach: szerokość 452 cm, wysokość 426 cm.
1.11 Reklamacje.
Reklamacje reguluje § 5 Ogólnych warunkach umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192144,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192144,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192144,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT M. Kasprzyk Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 949-220-78-45
7.3.3) Ulica: Korfantego 26
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192144,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.