Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134111/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00145696/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup artroskopu do stawu skroniowo-żuchwowego wraz z wyposażeniem na Oddział Otolaryngologiczny Szpitala Św. Wincentego a’Paulo w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE POMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190141612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalepomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/szpitalepomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup artroskopu do stawu skroniowo-żuchwowego wraz z wyposażeniem na Oddział Otolaryngologiczny Szpitala Św. Wincentego a’Paulo w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c823d93f-bd96-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozbudowa, przebudowa i doposażenie Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w celu zapewnienia kompleksowej diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D25M/252/N/5-8rj/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest
1.1 Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego na Oddział Otolaryngologiczny Szpitala Św. Wincentego a’Paulo w Gdyni o parametrach zgodnych z załącznikiem nr 4 do SWZ: Artroskopu do stawu skroniowo-żuchwowego wraz z wyposażeniem – 1 kpl.
1.2 Dostawa, instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania sprzętu i wyposażenia wymienionego w punkcie 1.1, zwanego dalej wyposażeniem.
1.3 Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia zgodnie z wymogami opisanymi w nn. SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wyposażenia określa załącznik nr 4 do SWZ Zestawienie parametrów wymaganych oraz załącznik nr 5 do SWZ Projekt umowy.
3. Wymagany okres gwarancji na oferowany sprzęt i wyposażenie wynosi 24 miesiące, od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 28 zadań
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne systemu ochrony antywirusowej oraz środowiska serwerowego i wirtualnego; Certyfikat ssl wildcard z roczną subskrypcja
- Zakup materiałów promocyjnych
- Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
- Dostawa elektronarzędzi do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z KOMPLEKSOWYM NADZOREM INWESTORSKIM W RAMACH INWESTYCJI PN.: "ROZBUDOWA GDYŃSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZPITALU MORSKIM IM. PCK W GDYNI" ..."
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DLA POTRZEB SZPITALA PEDIATRYCZNEGO W BIELSKU -BIAŁEJ
- Dostawa instrumentarium endoskopowego wraz z odbiorem zużytych narzędzi
- Dostawa specjalistycznych narzędzi do zabiegów neuroortopedycznych kręgosłupa dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.