Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00084712/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            KOMPLEKSOWA  USŁUGA SPRZĄTANIA 
POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH 
GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GRUPOWA OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610211348
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lotnicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 024/ 251 01 40
1.5.8.) Numer faksu: 024/ 251 01 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gos.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.kutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/goskutno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIAPOMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH
GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1abbae9e-a363-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084712/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Usługa sprzątania polegać będzie wykonywanych w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem własnego sprzętu, materiałów i środków czystości. 
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących budynkach oczyszczalni ścieków:
    a) budynek administracyjny  o powierzchni   ok. 600 m2;
w tym: I piętro  -  4 pomieszczenia biurowe, 2 WC, korytarz;
parter -14 pomieszczeń (w tym pomieszczenia biurowe, laboratorium), 3 WC, łazienka, korytarz;
    b) budynek socjalny o powierzchni  ok. 435 m2;
	w tym: pomieszczenia (stołówka, sterownia, 4 szatnie, 2 łazienki), 3 WC, korytarz,  sala konferencyjno –dydaktyczna, pomieszczenia warsztatowe;  
    c) budynek  punktu zlewnego  o powierzchni   ok. 30 m2;
w tym: 2 pomieszczenia biurowe, łazienka, korytarz.
;    d) budynek gospodarki osadowej (dyżurka, WC, pomieszczenia sanitarne, korytarz) o powierzchni ok. 60 m2;
    e) budynek portierni –(korytarz, biuro, WC) o powierzchni  ok. 16 m2.
4. Rodzaj i łączna ilość powierzchni do sprzątania w wyszczególnionych powyżej budynkach, przedstawia się następująco:
    -  wykładzina dywanowa			-   ok.   91,00 m2
    -  wykładzina  /tarket/		 	-   ok. 230,00 m2
      -  płytki podłogowe /terakota/	-   ok. 820,00 m2
    -  płytki ścienne /glazura/			-   ok. 600,00 m2
    -  okna					-   ok. 200,00 m2
    -  fasady wewnętrzne			-   ok. 126,00 m2
    -  fasady zewnętrzne			-   ok.   65,00 m2 
 
5. WYSZCZEGÓLNIENIE  PRAC  ORAZ CZĘSTOTLIWOŚĆ WYKONYWANIA W RAMACH  ZAMÓWIENIA:
•	 Codzienne prace porządkowe do wykonywania:
1)	opróżnianie koszy na śmieci, pojemników niszczarek wraz z wymianą worków;
2)	zamiatanie i zmywanie twardych powierzchni podłóg (z tarketu, terakoty), z użyciem środków odpowiednich dla sprzątanej powierzchni;
3)	odkurzanie wykładzin dywanowych;
4)	przecieranie na wilgotno i mycie zewnętrznych powierzchni mebli oraz usuwanie plam   z powierzchni biurek, stolików, szaf, szafek, wieszaków, półek, parapetów, sprzętu biurowego itp. właściwymi do konkretnego rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi  i nie pozostawiających smug;
5)	czyszczenie luster środkami nie pozostawiających smug;
6)	mycie umywalek i toalet oraz drobnego sprzętu należącego do wyposażenia sanitariatów;
7)	utrzymanie w czystości ścian i sufitów ( usuwanie na bieżąco pajęczyn);  
8)	mycie schodów, barierek, balustrad, poręczy, właściwymi do konkretnego rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
9)	utrzymanie w nienagannej czystości pomieszczenie Sekretariatu oraz gabinet Prezesa Zarządu.
•	Osoby sprzątające mają obowiązek segregacji odpadów, odpady takie jak: butelki plastikowe, szkło, papier, puszki, makulatura należy wrzucać do pojemników przeznaczonych na odpady segregowane (pojemniki zapewnia Zamawiający), zgodnie z wytycznymi dotyczącymi frakcji odpadów wymaganej przez odbierającego odpady. 
•	Prace do wykonania jeden raz w tygodniu:
1)	dokładne mycie drzwi do każdego pomieszczenia; 
2)	przecieranie grzejników;
3)	mycie glazury ściennej;
4)	usuwanie rdzy i kamienia z elementów armatury sanitarnej;
5)	czyszczenie siedzisk, krzeseł i pozostałego wyposażenia właściwymi do konkretnego rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi. 
•	Mycie okien:
  1) gruntowne mycie okien i ram okiennych we wszystkich pomieszczeniach co najmniej dwa razy w ciągu w roku; 
  2) w pozostałych miesiącach mycie okien w zależności od potrzeb (utrzymanie okien w należytej czystości), również w przypadkach wskazanych przez Zamawiającego.
•	Mycie fasad zewnętrznych, wewnętrznych i drzwi przeszklonych:
 -  w zależności od potrzeb (utrzymanie w należytej czystości).
•	Pranie wykładzin dywanowych w budynku administracyjnym w zależności od potrzeb.
•	Mycie kloszy lamp oświetleniowych, plafonier - w zależności od potrzeb. Wykonanie tej czynności wymagać będzie zdjęcia kloszy przez wyznaczonych pracowników GOŚ.
•	Dezynfekcja pomieszczeń – w celu zminimalizowania rozprzestrzeniania się zakażeń  COVID-19, Wykonawca raz w tygodniu (piątek) przeprowadzi dezynfekcję powierzchni podłóg we wszystkich pomieszczeniach (środkami dostarczonymi przez Zamawiającego). 
Przeprowadzenie dezynfekcji ustalana będzie z Zamawiającym, w zależności od intensywności rozprzestrzeniania się COVID-19. 
•	Usługobiorcy nie przysługuje żadne roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie,   w przypadku  sprzątania po remoncie lub malowaniu pomieszczeń GOŚ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90916000-1 - Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349812,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "EMIR" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910007526
7.3.3) Ulica: Barska 10
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EMIR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EMIR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247968,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Kutnowskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Zakup wozu ratowniczo - gaśniczego dla OSP
- Remont budynku z przeznaczeniem na magazyn OL i OC we wsi Woźniaków gm. Kutno
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz odbiór i rozliczanie energii wprowadzonej z mikroinstalacji
- "Zakup kompleksowego i całościowego rozwiązania IT, którego głównym celem jest zapewnienie cyberbezpieczeństwa, oraz wdrożenie infrastruktury serwerowej i zabezpieczeń dla MZK Sp. z o.o. w Kutnie"
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbaniu o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wielkopolskim
- Usługa mycia elewacji szklanych, aluminiowo-szklanych i ceramicznych, trudno dostępnych okien oraz przeszkleń w budynkach Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w 2026 roku z podziałem na części
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: PO w Nowym Sączu, PR w Nowym Sączu, PR w Nowym Targu, PR w Gorlicach, PR w Limanowej, PR w Muszynie
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu posesji Sądu Rejonowego w Łomży
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w placówkach Gminnego Ośrodka Kultury w Brwinowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








