eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekZakup i dostawa materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330582529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Cieślaka 6 B

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm-tbs.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.szczecinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zgm-tbs.szczecinek.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a133c6bf-c5ff-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TRI/224/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych ujęte w
wykazie stanowiącym załączniki nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z
zamówieniami składanymi przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
3. Dostawy materiałów muszą być realizowana w terminie do 3 dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia e-mailem
lub faksem przez Dział Techniczno-Remontowy ZGM TBS Sp. z o. o. w Szczecinku, (przy czym termin liczony jest od dnia
następnego).
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego
przy ul. Wyszyńskiego 72b w Szczecinku lub loco plac budowy – pod wskazany w zamówieniu adres w dniach od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Do obowiązków Wykonawcy należy również rozładunek towaru.
4. Materiały budowlane, remontowe i instalacyjne mogą być odbierane również bezpośrednio przez Zamawiającego.
Wykonawca musi zapewnić właściwą realizację umowy poprzez posiadanie niezbędnych ilości materiałów, określonych w
załączniku nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca zgodnie ze złożoną ofertą zobowiązuje się do dyspozycyjności w przypadku awarii: całodobowo/ w
godzinach pracy Wykonawcy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w formularzu ofertowym).
6. Zamówienia cząstkowe muszą być zrealizowane jednorazowo i w całości. Brak któregoś artykułu z zamówienia
spowoduje nie przyjęcie towaru do magazynu bądź nieodebranie tego towaru przez Zamawiającego.
7. Ilości przedstawione w załączniku są ilościami planowanymi i mogą ulec zmianie zgodnie z rzeczywistym
zapotrzebowaniem.
8. Oferowane materiały muszą posiadać stosowne atesty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do
Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia
we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.
9. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje dostawy materiałów budowlanych, remontowych i
instalacyjnych nieujętych w załączniku nr 1 do SWZ.
10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały zgodnie z gwarancją producenta jednak nie
krótszą niż 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44111000-1 - Materiały budowlane

44411000-4 - Wyroby sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 799.182,00 zł, natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 929.586,80 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 929586,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.