Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091450/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi konserwacji i napraw awaryjnych kotłów warzelnych i detektorów gazu w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kudryk@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10577671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi konserwacji i napraw awaryjnych kotłów warzelnych i detektorów gazu w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c604279-105f-4c9a-825d-b1f1a059680e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13-ZP-02-25-20
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146341,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia, związany z wykonaniem usługi konserwacji i napraw awaryjnych kotłów warzelnych i detektorów gazu w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, znajdują się w :Dla części 1 pn. Konserwacja i naprawy awaryjne detektorów gazu zamontowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 WOG,
w załączniku nr 4 do SWZ, tj. Opis przedmiotu zamówienia zawierającego: specyfikację techniczną wykonania i odbioru usług, zakres czynności do wykonania, w załączniku nr 6A do SWZ – Wzór umowy oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia, związany z wykonaniem usługi konserwacji i napraw awaryjnych kotłów warzelnych i detektorów gazu w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, znajdują się w :Dla części 2 pn. Konserwacja i naprawy awaryjne kotłów warzelnych gazowych, kotłów warzelnych z grzałką elektryczną, kotłów warzelnych olejowych z palnikiem gazowym w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG, w załączniku nr 5 do SWZ, tj. Opis przedmiotu zamówienia, zawierającego: specyfikację techniczną wykonania i odbioru usługi, harmonogram usług konserwacyjnych, zakres prac konserwacyjnych, w załączniku nr 6B do SWZ – Wzór umowy oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ. Przedmiot powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 81300,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78230,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78230,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78230,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "FORTIS" PIOTR SOBOCIAK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "FORTIS" MAREK SOBOCIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8481044959
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 35 lok. 3U
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81650,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112914,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112914,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112914,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ECOGAZ-SERVICE" Dobiesław Drzymała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5941246256
7.3.3) Ulica: Sucharskiego 7A lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Choszczno
7.3.5) Kod pocztowy: 73-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ECOGAZ-SERVICE" DOBIESŁAW DRZYMAŁA
jakie przetargi wygrała firma
"ECOGAZ-SERVICE" DOBIESŁAW DRZYMAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121114,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
dla części 1 - 78 230,58 zł za konserwacje + 3 420,00 zł za naprawy awaryjne;
dla części 2 - 112 914,00 zł za konserwacje + 8 200,00 zł za naprawy awaryjne.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa nawozów dla OT Nowe Linie - cz. II
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (3W)
- Wymiana poziomów wodnych w piwnicy i dwóch pionów wod.-kan. w budynku przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna lewa i wymiana poziomów instalacji wod-kan w budynku przy ul. Bat. Chłopskich 44a w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynku oraz lokali mieszkalnych przy ul. Jagiellońskiej 26 w Szczecinie
- Ochrona obiektu (pustostanu) zlokalizowanego przy ul. Staszica/Lubomirskiego w Szczecinie, w formie patroli lotnych
- Wykonanie prac remontowych w budynkach zlokalizowanych w kompleksie przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RDW w Zamościu. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Przegląd okresowy i naprawa bram garażowych w budynkach administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
- Usługa serwisowa agregatu prądotwórczego
- Obsługa techniczna budynków administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych w zakresie automatyki - diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki na terenie ZZ Opole
- Konserwacja i restauracja czterech medalionów z egzekwii Króla Jana III ze zbiorów Palazzo Barberini.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.