eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskBudowa żłobka gminnego w m. Głobino na dz. nr 139, gm. Redzikowo



Ogłoszenie z dnia 2025-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka gminnego w m. Głobino na dz. nr 139, gm. Redzikowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Redzikowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartoszl@gminaredzikowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaredzikowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka gminnego w m. Głobino na dz. nr 139, gm. Redzikowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd21967d-8125-4861-9d1f-1cdad6610e07

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040629/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa żłobka w Głobinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja jest dofinansowana z środków Aktywny Maluch 2022-2029 i i FERS.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080934

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W celu wykonania powyższego zadania będą realizowane na budowie następujące prace:
Żłobek będzie obiektem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, o dwuspadowym, symetrycznym dachu (kąt nachylenia 15 stopni) krytym materiałem dachówkopodobnym (imitacja dachówki płaskiej).
Branża drogowa:
• wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej z płyt o dł. ok. 107 mb i szer. ok. 4 mb, na czas trwania budowy, od dz. nr 313 (Głobino ul. Kościelna) przez dz. nr 30/47 (nieujęte w dokumentacji),
• odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
• wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża,
• wykonanie warstw odsączających i odcinających,
• wykonanie podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie,
• wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
• konstrukcja nawierzchni jezdni drogi:
 8 cm kostka betonowa (kolor szary),
 4 cm podsypka cementowo-piaskowa,
 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5,
 20 cm warstwa odsączająca z piasku.
• konstrukcja nawierzchni jezdni miejsc postojowych:
 8 cm nawierzchnia z kostki betonowej typu eko-bruk wypełnionej grysem,
 4 cm podsypka piaskowa,
 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5,
 20 cm warstwa odsączająca z piasku.
• konstrukcja nawierzchni chodników:
 6 cm nawierzchnia z kostki betonowej szarej,
 4 cm podsypka cementowo- piaskowa,
 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5,
 15 cm warstwa odsączająca z piasku.
• ustawienie krawężników betonowych.
Branża elektryczna:
• tablice rozdzielcze,
• instalacja oświetlenia ogólnego,
• instalacja oświetlenia awaryjnego,
• instalacja oświetlenia zewnętrznego,
• instalacja gniazd wtykowych 230 V,
• instalacja siłowa,
• instalacja teletechniczna,
• instalacja CCTV,
• instalacja alarmowa,
• instalacja sterowania roletami okiennymi,
• instalacja odgromowa,
• instalacja sterowania roletami okiennymi,
• instalacja fotowoltaiczna,
• instalacja odgromowa i uziemiająca,
• instalacja przewodów ochronnych i połączeń wyrównawczych,
• przeciwpożarowy wyłącznik prądu.

Branża sanitarna:
• wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
• budowa przyłącza wody do celów socjalnych i p.poż.,
• wykonanie instalacji wodociągowych (rozprowadzenie wody, montaż armatury),
• budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie instalacji klimatyzacji,
• wykonanie instalacji dolnego źródła pomp ciepła,
• ułożenie kanalizacji deszczowej.
Roboty ogólnobudowlane:
• wyznaczenie obiektów i punktów wysokościowych,
• wykonywanie wykopów pod fundamenty,
• wykonanie ław, stóp i ścian fundamentowych,
• wykonanie konstrukcji betonowych i żelbetowych,
• zbrojenie elementów konstrukcyjnych,
• wykonanie konstrukcji stalowych paneli fotowoltaicznych,
• wykonanie konstrukcji murowych,
• wykonanie izolacji wodochronnych i termicznych,
• wykonanie konstrukcji drewnianych,
• wykonanie pokryć dachowych blachą (systemowe, stalowe panele dachowe imitujące dachówkę płaską) wraz z obróbkami blacharskimi oraz rynnami i rurami spustowymi,
• wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych oraz sufitów podwieszanych,
• wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych,
• wykonanie tynków szlachetnych,
• układanie płytek ceramicznych na podłogach i ścianach,
• kładzenie posadzek z wykładzin z polichlorku winylu,
• zamontowanie stolarki i ślusarki aluminiowej okiennej i drzwiowej,
• montaż ślusarki – balustrady, wycieraczki, drabiny,
• wykonanie robót malarskich,
• wykonanie ocieplenia ścian budynku,
• wykonanie trawników i zieleni,
• wykonanie miejsca gromadzenia odpadków stałych,
• układanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
• montaż elementów małej architektury,
• wykonanie ogrodzenia,
• wykonanie murów oporowych.

Inwestycja znajduje się w strefie częściowej ochrony konserwatorskiej stanowiska archeologicznego nr AZP 9-30/37 i nr AZP 9-30/38 wpisanego do wojewódzkiej ewidencji zabytków.
3.2 Do zadań Wykonawcy należy również:
a) Zgłoszenie rozpoczęcie prac budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiecie Słupskim,
b) dostarczenie Zamawiającemu do akceptacji jeszcze przed wbudowaniem wniosków materiałowych na materiały i urządzenia, które wykonawca zamierza zmontować w ramach przedmiotowego postępowania,
c) opracowanie i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu i harmonogramu rzeczowo – finansowego realizowanych robót – należy tego dokonać do 14 dni od dnia zawarcia umowy
d) Wykonawca dostarczy w formie cyfrowej (na płycie CD) dokumentację zdjęciową z robót ulegających zakryciu oraz zanikających przed ich wykonaniem oraz po wykonaniu wszystkich robót. Zdjęcia powinny być oznaczone znacznikami: daty, czasu,
e) wykonawca uzyska w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego pozwolenie na użytkowanie przed zakończeniem wszystkich robót,
f) wykonanie i zarejestrowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – 5 egz.
Inwestycja jest dofinansowana z środków Aktywny Maluch 2022-2029 i i FERS.
W roku 2025 Zamawiający zaplanował do fakturowania roboty o łącznej wartości nie przekraczającej 5.475.000,00 zł brutto, pozostała wartość do zafakturowania i wypłaty w 2026 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6487000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11291400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6487000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNION INVEST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911695133

7.3.4) Miejscowość: Łubiana

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6487000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.