eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klembów › Budowa drogi gminnej ulicy Leśnej w Ostrówku na odcinku od ulicy Błękitnej do ulicy Kolejowej, Gmina Klembów, powiat wołomiński



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ulicy Leśnej w Ostrówku na odcinku od ulicy Błękitnej do ulicy Kolejowej, Gmina Klembów, powiat wołomiński

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753 88 00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777 90 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0a65d04-ac53-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej ulicy Leśnej w Ostrówku na odcinku od ulicy Błękitnej do ulicy Kolejowej, Gmina Klembów, powiat wołomiński

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0a65d04-ac53-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027389/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa drogi gminnej ulicy Leśnej w Ostróweku na odcinku od ulicy Błękitnej do ulicy Kolejowej, Gmina Klembów, powiat wołomiński

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

EFRROW – Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094386

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3444989,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi gminnej ulicy Leśnej w Ostrówku na odcinku od ulicy Błękitnej do ulicy Kolejowej, Gmina Klembów, powiat wołomiński.

III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) roboty pomiarowe;
2) roboty ziemne drogowe;
3) ścinanie i karczowanie drzew;
4) rozbiórkę i przebudowę istniejących ogrodzeń;
5) wykonanie kolejno elementów i warstw konstrukcji nawierzchni;
6) przygotowanie podłoża pod nawierzchnie drogowe;
7) roboty drogowe: jezdnia, chodnik, zjazdy i pobocza;
8) wymianę przepustów;
9) wykonanie prac tymczasowych i towarzyszących;
10) uporządkowanie terenu i likwidację zaplecza budowy;
11) wprowadzenie organizacji ruchu.

Szczegółowy zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią załącznik nr 9 – „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)”, do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w szczególności:
1) Projekt geotechniczny wraz z dokumentacją z badań geotechnicznych;
2) Opinia geotechniczna określająca warunki geotechniczne pod budowę drogi;
3) Opinia nr 114/17 dla projektowanej drogi gminnej;
4) Projekt budowlany: Projekt zagospodarowania terenu wraz z projektem architektoniczno – budowlanym (drogi);
5) Decyzja nr 189/2020 (udzielenie pozwolenia wodnoprawnego);
6) Decyzja nr 318/2020 (udzielenie pozwolenia wodnoprawnego);
7) Przedmiar robót;
8) Projekt stałej organizacji ruchu;
9) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
10) Projekt wykonawczy (drogi);
11) Decyzja nr 5pz/2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
12) Decyzja nr 6220.15.2019 o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji.
Pozostałe dokumenty i projekty dotyczące ww. przedmiotu zamówienia, zamieszczone są do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) i stanowią załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz sprawdzenia zgodności załączonej do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dokumentacji projektowej (m.in. projektu budowlanego) oraz przedmiaru robót ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy w wycenie robót budowlanych. Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów, a także transport leży całkowicie po stronie Wykonawcy. Nadmiar urobku nadający się do wbudowania zostanie rozplantowany na przylegających drogach gruntowych lub przewieziony w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km.

Zamówienie dotyczy programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: EFRROW – Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich,
w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1899794,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3194310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1899794,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAN-KOP GOŁASZEWSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251495531

7.3.4) Miejscowość: Kołaków 43

7.3.5) Kod pocztowy: 05-254

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wymiana słupa oświetlenia ulicznego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1899794,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak informacji dodatkowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.