Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00038497/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Moszczenicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367990030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 5
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183541007
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@zsmoszczenica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmoszczenica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fdf5c4d-965f-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492828479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Jana Pawła II 3
1.5.2.) Miejscowość: Staszkówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183541124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spstasz@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsstaszkowka.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fdf5c4d-965f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031991/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038497
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.26.1.2023.WB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 484844,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 1 zamówienia jest świadczenie usług przygotowania, dostawy i wydawania posiłków dla uczniówZespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce: dzieci przedszkolnych (śniadanie i dwudaniowy obiad), uczniów szkoły
podstawowej (jednodaniowy obiad) oraz dzieci szkolnych uczęszczających na świetlicę/pwd (podwieczorek) w ilościach
wskazanych przez zamawiającego, w okresie od 01.02.2023 r. do 31.12.2023 r.
Odbiorcami posiłków będą dzieci przedszkolne w wieku 2,5 – 6 lat (ok. 60 osób), uczniowie szkoły podstawowej w wieku 7-
15 lat (ok. 70 osób), uczniowie zapisani na świetlicę/pwd w wieku 7-15 lat (30 osób).
Ilość szacunkowa przygotowywanych i wydawanych obiadów szkolnych dziennie wynosi ok. 70 sztuk przez pięć dni w
tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II
w Staszkówce – w okresie realizacji zamówienia ok. 6 560 sztuk. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega
się, że ilość posiłków może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia się liczby posiłków, tj. w
przypadku nieobecności uczniów w szkole, w szczególności na skutek zarządzeń władz lub też na skutek zwiększenia liczby
posiłków, tj. w przypadku zwiększenia chętnych uczniów.
Ilość przygotowywanych posiłków przedszkolnych (śniadanie + obiad) dla Przedszkola Samorządowego w Staszkówce – w
okresie realizacji zamówienia – 60 szt. przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo
wolnych od pracy i okresu przerwy wakacyjnej – w okresie realizacji zamówienia 9 840 sztuk śniadań i 7 052 sztuk obiadów. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków przedszkolnych może ulec zmianie.
Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia się liczby posiłków, tj. w przypadku nieobecności dzieci w
przedszkolu, w szczególności na skutek choroby dziecka lub zarządzeń władz lub też na skutek zwiększenia liczby
posiłków, tj. w przypadku zwiększenia się liczby dzieci.
Ilość przygotowywanych posiłków – podwieczorków dla uczniów zapisanych na świetlicę/pwd – w okresie realizacji
zamówienia – 30 szt. przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i
okresu przerwy wakacyjnej – w okresie realizacji zamówienia
4 920 sztuk. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym
zastrzega się, że ilość ww. posiłków może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia się liczby
posiłków, tj. w przypadku nieobecności uczniów na świetlicy, w szczególności na skutek choroby dziecka lub zarządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 168100,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 2 zamówienia jest świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków – w ramach stołówkiszkolnej prowadzonej przez Zespół Szkół w Moszczenicy dla uczniów oraz świadczenie usługi przygotowywania i
wydawania kompletu całodziennych posiłków dla oddziałów Przedszkola w Moszczenicy zlokalizowanych w budynku Szkoły
oraz Przedszkola oraz przygotowania i wydania posiłku dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego przy Szkole
Podstawowej im. Bronisława Wanata w Moszczenicy.
Ilość szacunkowa przygotowywanych i wydawanych obiadów szkolnych dziennie wynosi ok. 30 sztuk przez pięć dni w
tygodniu ( od poniedziałku do piątku) za wyjątkiem dni wolnych od zajęć dydaktycznych dla uczniów i pracowników Zespołu
Szkół w Moszczenicy - w okresie realizacji zamówienia ok. 4 920 sztuk. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym
zastrzega się, że ilość posiłków może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby
posiłków tj. w przypadku nieobecności uczniów w szkole w szczególności na skutek zarządzeń władz lub też na skutek
zwiększenia liczby posiłków tj. w przypadku zwiększenia się liczby uczniów. Ilość przygotowywanych kompletnych posiłków przedszkolnych, składających się ze śniadania, dwudaniowego obiadu i podwieczorku dla Przedszkola (6 Oddziałów – 108 dzieci) – w okresie realizacji zamówienia – 108 szt. przez pięć dni w
tygodniu ( od poniedziałku do piątku) za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i okresu wakacji - w okresie realizacji
zamówienia ok. 22 464 sztuk śniadań, ok. 22 464 sztuk dwudaniowych obiadów i ok. 6 240 sztuk podwieczorków. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków przedszkolnych może ulec zmianie. Wskazana zmiana
może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby posiłków tj. w przypadku nieobecności dzieci w przedszkolu np. z powodu
choroby na skutek zarządzeń władz.
Ilość przygotowywanych posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego – w okresie realizacji zamówienia – 45
szt. przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i okresu wakacji - w
okresie realizacji zamówienia ok. 7 380 sztuk. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków
może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby posiłków tj. w przypadku nieobecności
dzieci np. z powodu choroby lub na skutek zarządzeń władz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 316744,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181548 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181548 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181548 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTERIA Mirosława Ślusarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492051789
7.3.3) Ulica: Lipinki 562B
7.3.4) Miejscowość: Lipinki
7.3.5) Kod pocztowy: 38-305
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, ŚLUSARZ MIROSŁAWA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, ŚLUSARZ MIROSŁAWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181548 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTERIA Mirosława Ślusarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492051789
7.3.3) Ulica: Lipinki 562B
7.3.4) Miejscowość: Lipinki
7.3.5) Kod pocztowy: 38-305
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, ŚLUSARZ MIROSŁAWA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, ŚLUSARZ MIROSŁAWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
- Zakup i montaż odnawialnych źródeł energii oraz realizację kompleksowych zadań termomodernizacyjnych budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Moszczenicy, w ramach programu EkoRemiza, edycja V".
- Rozbudowa SUW w Podolinie i Jarostach
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Moszczenica GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Moszczenica
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla uczniów szkół podstawowych w Mieście Zielonka
- Zakup usługi gastronomicznej wraz z obsługą podczas dwóch spotkań z przedstawicielami maz. powiatowych/miejskich urzędów pracy w celu omówienia kwestii dotyczących realizacji KFS w woj. maz.
- Kompleksowa usługa organizacji wydarzenia "Szkoła Prototypowania"
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.