eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Dostawa ubrań służbowych szytych na miarę - część 2 - elementy umundurowania dla WSO (pełne sorty)"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa ubrań służbowych szytych na miarę - część 2 - elementy umundurowania dla WSO (pełne sorty)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa ubrań służbowych szytych na miarę - część 2 - elementy umundurowania dla WSO (pełne sorty)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6144b6c7-b406-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110875

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/EZM/16

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest umundurowanie dla Wewnętrznej Służby Ochrony (WSO), w tym umundurowanie dla pracowników ochrony WSO oraz pracowników gospodarczych - portierów, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry oraz ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.
1.3. Wzór i dane techniczne pola rzepowego zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji.
1.4. Wzór logo Kopalni Soli „Wieliczka”, wraz z opisem jego stosowania na odzieży, stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
1.5. Wzór emblematu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
1.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wytycznymi przekazywanymi przez Zamawiającego, postanowieniami umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa.
1.7. Wykonawca dokona obmiarów pracowników Zamawiającego w celu sporządzenia tabeli rozmiarowej (nie dotyczy szalików, krawatów, dystynkcji), według której zostanie zrealizowany przedmiot zamówienia. Podczas obmiaru dobrany zostanie również rozmiar bielizny, butów oraz rękawiczek. Obmiary będą realizowane w maksymalnie trzech terminach, uzgodnionych przez Strony, w siedzibie Zamawiającego. Pierwszy termin wykonania pomiarów zostanie ustalony na dzień przypadający w ciągu 7 dni
od zawarcia umowy w godzinach od 7:00 do 15:00. Drugi termin obmiarów, jeżeli będzie konieczny, zostanie ustalony na dzień przypadający w ciągu kolejnych 7 dni od pierwszego wyznaczonego terminu. Trzeci termin, jeżeli będzie konieczny, zostanie ustalony na dzień przypadający w ciągu 7 dni od drugiego terminu obmiarów.
1.8. Wykonawca najpóźniej w dniu ostatnich obmiarów, przekaże Zamawiającemu wykaz rozmiarów (nie dotyczy szalików, krawatów, dystynkcji) wraz z określeniem odpowiednich dla danego rodzaju odzieży wymiarów każdego rozmiaru. Zamawiający w ciągu 5 dni od dokonania pomiarów, wskazanych w pkt 1.7 przekaże Wykonawcy rozmiary odzieży, według których Wykonawca winien zrealizować przedmiot umowy w zakresie ubrań dla osób nieobecnych.
1.9. Uszyte w ramach przedmiotu umowy kurtki, bluzy, spodnie i koszule Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, jednorazowo, w terminie do 12 tygodni w celu umożliwienia pracownikom wykonania pierwszej przymiarki.
1.10. Przymiarki będą wykonane w dwóch terminach, w odstępie co najmniej 5 dni roboczych. Wykonawca poinformuje Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej o planowanym terminie przymiarek – z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
1.11. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia poprawek w elementach przedmiotu zamówienia, wynikających z dokonanych przymiarek.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia, w terminach określonych w pkt 1.
2.2. O przygotowaniu dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego pocztą elektroniczną, nie później niż na 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku) przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.3. Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.4. Godziny dostawy ustala się od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 13:00.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia, w tym dostarczenia go do przymiarek, na swój koszt i we własnym zakresie.
2.6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie warunki techniczne i użytkowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do specyfikacji.
2.7. Do dostawy przedmiotu zamówienia winny zostać dołączone następujące dokumenty:
1) deklaracja zgodności przedmiotu zamówienia z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony dla pozycji nr 1, 3, 5, 7, 9, 10, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 31, 32, 33, 34 załącznika nr 1 do specyfikacji,
2) dokument gwarancji (okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy), licząc od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia,
3) dowód wydania towaru na zewnątrz WZ lub fakturę VAT.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w dokumentacji dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

18800000-7 - Obuwie

18423000-0 - Krawaty

18310000-5 - Bielizna osobista

18317000-4 - Skarpety

39561130-2 - Odznaki i etykiety z tworzyw włókienniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182185,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182185,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182185,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9451692016

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182185,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.