Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148287/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa książek i publikacji dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba804253-cd2e-11ec-b879-9a86e5ac39461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa książek i publikacji dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba804253-cd2e-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa książek do jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148287/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.71.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 213461,34 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13536,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa książek i publikacji dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola tj. dla:
1) Przedszkola Nr 1 w Stalowej Woli, ul. Niezłomnych 2, 37-450 Stalowa Wola;
2) Przedszkola Nr 10 im. Marii Kownackiej w Stalowej Woli, al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola
3) Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Wacława Górskiego w Stalowej Woli,
ul. Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola;
4) Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego nr 2,
im. Jana Pawła II w Stalowej Woli, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola;
5) Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Bohaterów Westerplatte w Stalowej Woli, ul. Wyszyńskiego 14, 37-450 Stalowa Wola;
6) Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Stalowej Woli, ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola;
7) Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Jana Kochanowskiego w Stalowej Woli, ul. Rozwadowska 10, 37-464 Stalowa Wola;
8) Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego im. Cypriana Kamila Norwida
w Stalowej Woli, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola;
9) Środowiskowego Domu Samopomocy Nr 2 w Stalowej Woli, ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola;
2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawy książek na własny koszt
i ryzyko, do siedziby Jednostek wymienionych w pkt 1, wraz z ich wniesieniem oraz wydaniem osobie upoważnionej w godzinach pracy poszczególnych Jednostek.
3. Przed planowaną dostawą Wykonawca winien poinformować Jednostkę telefonicznie lub e-mailem o dokładnym terminie realizacji zamówienia nie później niż 2 dni przed planowaną dostawą.
4. Dostawy mogą być realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00, zmiana dni lub godzin realizacji dostaw jest możliwa po uzyskaniu zgody poszczególnych Jednostek.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość.
6. Wykonawca oświadcza, że dostarczone w ramach niniejszej umowy książki
i publikacje są fabrycznie nowe i nieużywane, odpowiedniej jakości i funkcjonalności, wolne od wad, wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie RP, powszechnego stosowania i użytkowania.
7. Za szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku i montażu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
8. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Jednostkę (Jednostkę na rzecz której dostawa jest wykonywana). Protokół zostanie podpisany po stwierdzeniu zgodności przedmiotu umowy z wymaganiami Jednostki określonymi w niniejszej SWZ. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym nastąpi zakończenie dostawy, a protokół odbioru zostanie podpisany przez Strony bez uwag. W przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub wykazującego braki ilościowe Jednostka sporządza na tę okoliczność protokół (Załącznik nr 1 do wzoru umowy)
i powiadomi Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 7 dni roboczych dokonać wymiany towaru na pełnowartościowy pod rygorem nie uiszczenia zapłaty za zamówiony towar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22110000-4 - Drukowane książki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW) zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.), zwanej dalej ustawą Pzp informuje o unieważnieniu postępowania prowadzonego pn. Dostawa książeki publikacji dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola na podstawie art. 256 ustawy Pzp ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W dniu 9 maja 2022 roku do Centralnego Zamawiającego wpłynęły pytania/sugestie od potencjalnego Wykonawcy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia rzeczonego postępowania wskazujące, iż poszczególne pozycje książkowe są niedostępne na szeroko rozumianym rynku wydawniczym.
Centralny Zamawiający uznał pytania i sugestie Wykonawcy dotyczące niedostępności na rynku poszczególnych pozycji książkowych za zasadne, jednakże ze względu na krótki termin realizacji zamówienie nie jest możliwa zmiana opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym przez Wykonawcę.
Wobec powyższego Centralny Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Wynajem sztucznego lodowiska przenośnego o wymiarach 20x40 m wraz z infrastrukturą techniczną i wypoziomowaniem terenu pod płytę lodowiska.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz mebli szkolnych w ramach projektu pn. Utworzenie pracowni STEAM i poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli
- Dostawa i montaż aparatu USG ogólnodiagnostycznego, realizowana w ramach umowy nr 09OW/675/I/2024 w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej"
- Zadaszenie biofiltra na działce nr 167/11 obr. 0006 HSW
- "Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu w 2025 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja - Gmina Miasto Biłgoraj
- BZP.272.41.2025.ŁC POMPIK - Pierwsza Podlaska Wyprawka
- Działania edukacyjne oraz informacyjno-promocyjne dla ZZO Olszowa Sp. z o.o. w ramach programu FENX.01.04.
- Dostawa druków resortowych i akcydensowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.