Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00114357/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
- 2021/BZP 00120918/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wierzbowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckk.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckik-rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na okres 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-436f4402-e494-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003182/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114357/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTZ.261.8 ZP.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na wyposażeniu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie- wykaz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku użycia przez Zamawiającego w niniejszej SWZ sformułowań wskazujących na producenta, znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1 ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w kwocie umowy.
3. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Z uwagi na fakt, iż urządzenia, do których zamawiane są materiały eksploatacyjne w dużej mierze są urządzeniami nowymi, objętymi okresem gwarancyjnym producenta, Zamawiający zainteresowany jest zakupem materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, zapewniających bezawaryjną pracę sprzętu. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, a w szczególności powodować utraty gwarancji urządzeń drukujących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30192113-6 - Wkłady drukujące
30192320-0 - Taśmy do drukarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192748,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203953,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192748,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TonaTuszu.pl
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272818071
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192748,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-10 do 2022-08-09INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zapewnienie usługi cateringowej i gastronomicznej w Rzeszowie w dniu 01.07.2025 r. i w Jasionce 02.07.2025 dla max .35 uczestników spotkania międzynarodowego partnerów projektu "Lead EXPORT".
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA ZAPEWNIENIU SAL I WYŻYWIENIA
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby PZPW w Rzeszowie
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 886 Domaradz - Brzozów - Sanok w m. Blizne
- Dostawa żywności do stołówki SP Nr 24 w Rzeszowie, owoce i warzywa
- Zapewnienie obsługi ratowniczej w sezonie letnim na Basenach Otwartych i Kąpielisku Miejskim
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2025-2026
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa tuszy i tonerów przez okres 24 miesięcy
- SZP/243-108/2025 Umowa ramowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Politechniki Wrocławskiej
- Sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek, faksów i plotera na potrzeby KOWR OT Olsztyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.