eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Witaszycach przy ul. Zapłocie - 30 mieszkań (dz. nr 885/8)"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Witaszycach
przy ul. Zapłocie – 30 mieszkań (dz. nr 885/8)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: JAROCIŃSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250962515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627472886

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jtbs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jtbs.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność związana z budownictwem mieszkaniowym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Witaszycach
przy ul. Zapłocie – 30 mieszkań (dz. nr 885/8)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eebfa2c-a43d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086159/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JTBS/ZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Witaszycach przy ul. Zapłocie (łącznie 30 mieszkań) – dz. nr 885/8„ wraz z wykonaniem towarzyszącej infrastruktury, instalacji zewnętrznych (w tym przyłącza zgodnie z warunkami technicznymi i projektem przyłączy) i wewnętrznych: elektrycznej, teletechnicznej, wod-kan, gazowej, deszczowej, zagospodarowania terenu (w tym wykonania utwardzenia terenu – chodniki, parkingi, zasianie trawy, nasadzenia roślin).
2. Budynek zaprojektowano z oddzielnych trzykondygnacyjnych (przyziemie, piętro oraz poddasze) prostych brył na rzucie prostokąta przykrytych dachem dwuspadowym. Pomiędzy bryłami budynku zlokalizowano schody z powierzchnią komunikacji między kondygnacyjnej oraz windę, a także na poziomie przyziemia pomieszczenie techniczne i wózkownię. Środkowa przestrzeń komunikacyjna nie jest zabudowana (z wyjątkiem windy), przykryta dachem dwuspadowym. projekt budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, niepodpiwniczonego, trzykondygnacyjnego - w tym poddasze użytkowe. Na każdej z kondygnacji zaprojektowano 10 lokali mieszkalnych. Lokale mieszkalne poziomu przyziemia i I piętra zawierają w swym programie użytkowym: wiatrołap, pomieszczenie gospodarcze, łazienkę, korytarz, pokój dzienny z aneksem kuchennym oraz dwie sypialnie, natomiast lokale na poddaszu łazienkę, korytarz, pokój dzienny z aneksem kuchennym oraz jedną sypialnię. Do poszczególnych lokali mieszkalnych zaprojektowano osobne niezależne wejścia zlokalizowane na zewnątrz budynku, w zadaszonej niezabudowanej powierzchni ruchu (schody, winda i pomosty komunikacyjne). przeznaczone dla sześciu lokali mieszkalnych łącznie dla trzech kondygnacji. W powierzchni ruchu na poziomie przyziemia zaprojektowano również pomieszczenie techniczne administratora obiektu, windę oraz wózkownię.
3. W powierzchni ruchu na poziomie przyziemia zaprojektowano również pomieszczenie techniczne administratora obiektu (w którym zlokalizowane są liczniki energetyczne, wodomierze objętościowe z odczytem radiowym, szafy teletechniczne, pomieszczenia te ogrzewane grzejnikiem elektrycznym). Wszystkie mieszkania wykończone „pod klucz” (ściany pomalowane na biało lub wyłożone płytkami w zależności od pomieszczeń, podłogi wyłożone panelami podłogowymi/płytkami, łazienka wyposażona w kabinę prysznicową, wc, umywalkę, kocioł gazowy dwufunkcyjny, aneks kuchenny wyposażony w szafkę z zlewozmywakiem, kuchenkę gazową 4-palnikową z piekarnikiem, oświetlenie zakończone oprawką, zamontowane gniazda/łączniki elektryczne, grzejniki). Szczegóły konstrukcyjne, architektoniczne, instalacyjne, przyłączeniowe, wykończenia, wyposażenia budynków i mieszkań, zagospodarowania terenu określone w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.

4. Parametry budynku:
długość budynku – 90,84 m
szerokość budynków – 11,31 m
wysokość górnej krawędzi elew. Frontowej – 5,93 - 6,23m
wysokość kalenicy – 10,93-11,23 m
dach dwuspadkowy o kącie nachylenia 380.
ilość kondygnacji - 3 w tym poddasze użytkowe

5. Powierzchnia zabudowy:
budynek - 790,00 m²
budynek ”B” - 976,40 m²
powierzchnia użytkowa:
- powierzchnia mieszkalna –1458,00 m²
- powierzchnia techniczna – 45,00 m²
- powierzchnia ruchu(schody zew., pomosty) – 264,00 m²
- liczba lokali mieszkalnych – 30
- 20 lokali o pow. 55,10 m²
- 10 lokali o pow. 35,60 m²
kubatura - 6522,78 m²

6. Szczegóły rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych oraz instalacyjnych
i innych elementów zawarte są w dokumentacji projektowej stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ.
7. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przestrzegania harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy i finansowy.
Wykonawca udzieli podstawowej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy – 5 lat. Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert dla zamówienia, w związku z powyższym Wykonawca może zadeklarować w ofercie dodatkową gwarancję maksymalnie do 24 miesięcy - 2 lat.
8. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego.
9. Za wytwórcę odpadów – w rozumieniu przepisów prawa – uważa się Wykonawcę wyłonionego w wyniku niniejszego postępowania.
10. Termin płatności prawidłowo wystawionych faktur: do 30 dni od dnia ich złożenia u Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie faktur częściowych co 2 miesiące po wykonaniu prac według harmonogramu rzeczowo-finansowego potwierdzonych protokołem odbioru. Ostatnia transza zostanie zapłacona po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz bezusterkowym odbiorze. Płatności za wykonane roboty budowlane będą dokonywane przez Inwestora (JTBS) lub bank udzielający kredytu.
11. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy
w czasie jej trwania,
b) Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewanie, usługi telekomunikacyjne,
c) Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy,
d) Ubezpieczenia budowy - Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia oraz posiadania, począwszy od dnia wejścia w życie Umowy aż do dnia zakończenia inwestycji, aktualnej umowy ubezpieczenia Inwestycji od wszelkich ryzyk związanych z jej realizacją, w szczególności ryzyk budowlano – montażowych (CAR/EAR), suma ubezpieczenia na jedno oraz na wszystkie zdarzenia nie może być niższa niż łączna wartość realizowanej Inwestycji.
e) Przejęcia placu i terenu budowy,
f) Prowadzenia dziennika budowy,
g) Postępowania z wszystkimi odpadami,
h) Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego,
i) Przedkładania sprawozdań rzeczowych – co miesiąc lub według potrzeb Zamawiającego,
j) Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy,
k) Uzyskania uaktualnienia wszelkich uzgodnień oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót,
l) Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamówienia,
m) Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy (o ile potrzeba),
n) Pokrycia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zadania, m.in.: projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego,
o) Odwodnienia terenu budowy,
p) W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu usunięcia kolizji,
q) Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy,
r) Odtworzenia elementów infrastruktury,
s) Odtworzenia nawierzchni,
t) Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w ter-minie odbioru robót,
u) Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentaryzacja powykonawcza, badania geotechniczne),
v) Ścisłej współpracy z Zamawiającym,
w) Dostarczenia dokumentacji odbiorowej,
x) Sporządzenia powykonawczej dokumentacji projektowej i inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej lokali mieszkalnych,
y) Sporządzenia powykonawczej charakterystyki energetycznej budynków,
z) Uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.

12. Rozwiązania równoważne:
Zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Ilekroć SWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazane przez Zamawiającego. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania gwarantujące parametry nie gorsze, niż określono w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Akceptacja materiałów równoważnych ze strony Zamawiającego następować będzie w formie pisemnej na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów (kart katalogowych lub innych dokumentów) potwierdzających ich równoważność.
UWAGA: W odniesieniu do każdej powołanej w SWZ normy, w tym normy krajowej Zamawiający dopuszcza zastosowanie normy równoważnej. Tym samym każdy zapisany w SWZ zwrot odnoszący się do normy, normatywu, aprobaty, materiału, patentu lub znaku towarowego należy odczytywać z uwagą towarzyszącą „lub równoważny” z uwzględnieniem wskazanych w SWZ wytycznych i wymogów określających parametry równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7833811,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7833811,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7833811,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVETIC SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617-221-36-53

7.3.3) Ulica: Ul. Zakrzewska 21

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace ogólnobudowlane
Prace instalacyjne
Prace stolarskie
Prace dekarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7833811,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.