Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099616/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001313712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerewki
1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7196166, 7196756
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsczerewki.podlasie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsczerewki.podlasie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dpsczerewki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef8e312a-b1ee-4db6-8261-c34463b3e2df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059009/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa prokutów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 125530,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżego mięsa wieprzowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 31252,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wędlin wieprzowych i drobiowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 84406,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa świeżego mięsa drobiowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 9871,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40107,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42459,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40107,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładf Mięsny "BOST" Jakim Bogdan Jakim Stanisław Społka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661308573
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 48
7.3.4) Miejscowość: Turośń Kościelna
7.3.5) Kod pocztowy: 18-106
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD MIĘSNY "BOST" JAKIM BOGDAN JAKIM STANISŁAW SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD MIĘSNY "BOST" JAKIM BOGDAN JAKIM STANISŁAW SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40107,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107386,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129137,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107386,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przetwórstwa Mięsnego "KBS" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5461384998
7.3.3) Ulica: Potoczyzna 33a
7.3.4) Miejscowość: Mońki
7.3.5) Kod pocztowy: 19-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "KBS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "KBS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107386,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13334,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16941,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13334,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno Tassi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947
7.3.3) Ulica: Staniewicka 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13334,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI JUCHNOWIEC KOŚCIELNY
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Juchnowiec Kościelny
- Doposażenie placów zabaw w przedszkolach w Gminie Juchnowiec Kościelny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w roku szkolnym 2025/2026
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynków OSP i świetlicy wiejskiej, gm. Juchnowiec Kościelny.
więcej: przetargi JUCHNOWIEC KOŚCIELNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej od września 2025 do czerwca 2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Siemirowicach
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu na 12 miesięcy - 3 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.